EH NO.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, alleen denk ik ook dat mensen vaak hun mening baseren op een of een paar mooie of lelijke fotos die ze van iemand kunnen vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nu is Carice van Houten niet echt een goed voorbeeld, want daar vind ik sowieso niet zoveel aan, maar ok.

Oh, las verkeerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Germano het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mensen zo'n tandvleeslach hebben?
[ afbeelding ]

Genen, net als een kinopdevoorgrondlach zeg maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]

Vies.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je het over met je nee?

"Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor."quote:

Jij vind echt alle vrouwen vies die geen tattoos hebben en zwaarder zijn dan 60kg of niet?quote:

dat zei je niet. Je zei dat je niks hoorde van mensen die hadden meegedaan waaaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor."
Dat bedoel ik dus.De winnaars hoor je vaak niks meer van.

Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind echt alle vrouwen vies die geen tattoos hebben en zwaarder zijn dan 60kg of niet?
Behalve je vriendin dan.

Ik denk noem het maar even want wist niet dat ze tattoo hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weeg minder dan 60kg, dus wat bedoel je?

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei je niet. Je zei dat je niks hoorde van mensen die hadden meegedaan waaa
Je maakt me in de war

Dat kent men in Zweden niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk noem het maar even want wist niet dat ze tattoo had
tokkie

Zo'n trampstamp?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?

maar waarom flirt je dan altijd met mij als 2 noten gelijk heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?

Tøkkie danquote:

dolfijn of vlinder? enkel of heup?quote:

Wat las je?quote:
Tegendeel is bewezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen, net als een kinopdevoorgrondlach zeg maar.
.

Die geef ik geen gelijk, ik ging alleen in op het laatste deel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar waarom flirt je dan altijd met mij als 2 noten gelijk heeft?

daarom nam ik aan datje hem gelijk gaf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die geef ik geen gelijk, ik ging alleen in op het laatste deel.

ze heeft haar tandjes wel laten fixenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer. Hoe voel je je hierbij?quote:
Nee, je had mijn opmerking kracht bijgezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat las je?
[..]
Tegendeel is bewezen [ afbeelding ].

Weet de toetscombi niet op de mac voor puntjes op de oquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die letter bestaat niet in de Zweedse taal.

Die bestaat volgens mij wel, ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet de toetscombi niet op de mac voor puntjes op de o

het is niet zo dat je alle dingen die genetisch bepaald zijn ook direct 1 op 1 mee krijgt he, van je ouders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Tegendeel is bewezen [ afbeelding ].

Dat was ook nodig. Tegenwoordig hebben sowieso veel mensen scheve tanden, of ze doen er eerder iets aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ze heeft haar tandjes wel laten fixen
Daar sta ik voor; kracht!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je had mijn opmerking kracht bijgezet.

Huh, die hele reply staat niet in dit topicquote:

Niet doen, of misschien ben jij gewoon een uitzondering.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom nam ik aan datje hem gelijk gaf.

Omdat ik het druk had.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
he bobby waarom was je hier zo weinig afgelopen tijd btw?

hehe, K.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat was ook nodig. Tegenwoordig hebben sowieso veel mensen scheve tanden, of ze doen er eerder iets aan.
[..]
Daar sta ik voor; verkracht!.
Saai.quote:

make that the cat wisequote:

Heb ik ook. Heel irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh, die hele reply staat niet in dit topicalthans bij mij... mis wel vaker reacties
vaag

Ik mis wel vaker reacties als ik mobiel zit.. dan kijk ik op de laptop even terug en dan mis ik hele quotes ineensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh, die hele reply staat niet in dit topicalthans bij mij... mis wel vaker reacties
vaag

Zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet zo dat je alle dingen die genetisch bepaald zijn ook direct 1 op 1 mee krijgt he, van je ouders.

gkm? goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |