quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er moet een komma tussen vind en zal.
Zelfs dat doe ik even dan. Maar that's it.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er moet een komma tussen vind en zal.
Maharbal, pas jij dan ook even je quote aan ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik even dan. Maar that's it.
Neen, quoted for reference!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maharbal, pas jij dan ook even je quote aan ?
Dit topic mist oestrogeen, meer vrouwen pleasequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Testosteron sijpelt weer van het plafond hier in het topic.
Ik mis norahquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit topic mist oestrogeen, meer vrouwen please
Was goed te doen. Vind dat we niet mogen klagen met betrekking tot de vragen.quote:
z_0mg, wat de fuck.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]moet zeggen die UB pagina is best vermakelijk
Komt die eerste kans en uitwerkingen op Nestor denk je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Was goed te doen. Vind dat we niet mogen klagen met betrekking tot de vragen.
Ik wil het niet jinxen maar het zou me verbazen als ik dit niet heb gehaald.
Wel erg veel schrijfwerk, lamme poten van gekregen.
Ik vond het veel te makkelijk, meestal is dat een slecht teken. Desondanks denk ik dat ik hem wel gehaald hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Was goed te doen. Vind dat we niet mogen klagen met betrekking tot de vragen.
Ik wil het niet jinxen maar het zou me verbazen als ik dit niet heb gehaald.
Wel erg veel schrijfwerk, lamme poten van gekregen.
Geen idee, je mocht het tentamen meenemen dus een overijverige student zal het tentamen ongetwijfeld online zetten (studeersnel o.i.d.). Wil hem ook wel naar je toesturen, zonder uitwerking obviously, met de post.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt die eerste kans en uitwerkingen op Nestor denk je?
Te makkelijk hoor je mij niet zeggen maar er kwam wel veel letterlijk terug van de opdrachten in het werkboek en de twee oude tentamens. Die toetsingscriteria voor aanhouding/inverzekeringstelling etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik vond het veel te makkelijk, meestal is dat een slecht teken. Desondanks denk ik dat ik hem wel gehaald heb
Wil onderhand het cijfer van Strafrecht 3 wel terug trouwens!
Wauwie dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Geen idee, je mocht het tentamen meenemen dus een overijverige student zal het tentamen ongetwijfeld online zetten (studeersnel o.i.d.). Wil hem ook wel naar je toesturen, zonder uitwerking obviously, met de post.
Ik wil m ook! Als je zoveel moeite wil doen als posten, kan je dr dan geen foto van nemen ofzo? :pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Geen idee, je mocht het tentamen meenemen dus een overijverige student zal het tentamen ongetwijfeld online zetten (studeersnel o.i.d.). Wil hem ook wel naar je toesturen, zonder uitwerking obviously, met de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |