Ik snap het punt heus wel. Ik ben alleen zo'n vervelende jurist die vrijwel altijd hamert op (correcte) beschrijving/opschrijven/argumentatie. Zoals het nog wel jaren gaat gebeuren als je besluit om in dit vakgebied te gaan werken.quote:
Hoe veel posts nog voor je ophoudt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap het punt heus wel. Ik ben alleen zo'n vervelende jurist die vrijwel altijd hamert op (correcte) beschrijving/opschrijven/argumentatie. Zoals het nog wel jaren gaat gebeuren als je besluit om in dit vakgebied te gaan werken.
Nare mensen, die juristen.
Als je het niet weet: marginale toetsingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Valid het volgende:
Nog tips voor bestuursrecht 2 (RuG)? Vind het op zich wel een prima vak, maar ik kom er veel minder in dan bij bijv. burgerlijk 2, omdat het allemaal veel minder een samenhangend systeem lijkt.
Waarheen gaat ze verhuizen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Yreal het volgende:
Ik baal wel dat mijn vriendin aan het verhuizen is.. dat het verder is boeit mij niet zo, maar nu moet ik er dadelijk over de snelweg heen ipv de N weg. En de snelweg is kut vergeleken met die N weg
Ben je mal, het is vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat jij een slechte nacht gehad hebt. Schat.
Eigenlijk zouden alle mods een voorbeeld aan jou moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef eriksd het volgende:
Ik ben er nog. Altijd vriendelijk en joviaal!
Is er al eens een verkiezing geweest wie men hier de beste mod vindt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef eriksd het volgende:
Ik ben er nog. Altijd vriendelijk en joviaal!
Als?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
Maandag voor het eerst in maanden weer op een feest werken. Nice.
Ja. Mijn naam stond er überhaupt niet tussenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is er al eens een verkiezing geweest wie men hier de beste mod vindt?
1. Eriksd 17 (85%)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is er al eens een verkiezing geweest wie men hier de beste mod vindt?
watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. Eriksd 17 (85%)
2. Een bezem 2 (10%)
3. Maharbal 1 (5%)
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. Eriksd 17 (85%)
2. Een bezem 2 (10%)
3. Maharbal 1 (5%)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nicequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bediening, barman, dat soort shit. Leuk.
Het duurde gewoon even voordat je had berekend dat 1 stem 5% is op 20 hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zo veel tijd heb ik Mar. Zo veel. Gnagnagnagna.
Neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het duurde gewoon even voordat je had berekend dat 1 stem 5% is op 20 he
Is kort voor Marharharharharharaarbal.quote:Waar komt trouwens de afkorting 'Mar' vandaan. Komt niet geheel overeen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]Edit of niet. De realiteit blijft hard soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat ik moe ben en je best wel een geschikte kerel vind, zal ik eens over m'n hart strijken en je in die discussie hierboven gelijk geven, oké?![]()
Er moet een komma tussen vind en zal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Edit of niet. De realiteit blijft hard soms.
Maar omdat ik moe ben en je best wel een geschikte kerel vind zal ik eens over m'n hart strijken en je in die discussie hierboven gelijk geven, oké?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |