En veeleisende vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantie
Tara plz.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane
Het is volgens mij een paar keer per dag, maar 's avonds is er inderdaad vuurwerk bij ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu je het zegt komen daar vlagen van terug. Grappig is dat. Volgens mij was het 's avonds, stond ik bij de plek waar die karren keerden en was er vuurwerk. Kan dat kloppen?
Oh ja die wilde ik ook nog gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane
Je gaat er helemaal raar van schrijven zegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn hoeren, behalven je moeder
Oh dat kan ik wel overslaan inderdaad. Overigens vakantie is er om veel geld uit te geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantie
Echt de moeite waard, ben al bijna bij seizoen drie sinds vorige week.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh ja die wilde ik ook nog gaan kijken.
Dit ging geloof ik meer om zo min mogelijk uit te geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel overslaan inderdaad. Overigens vakantie is er om veel geld uit te geven.
Wanneer ga je en waar heb je geboekt? Misschien wel eens leuk om heen te gaan met m'n vriendin, ben er al zolang niet geweest...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.
nee, als je ergens winst kan pakken, dat ik hem ook pakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit ging geloof ik meer om zo min mogelijk uit te geven.
Beter dan nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
ontbijt was toch niet te vreten. Toast met jam en een eitje.
Dan kun je net zo goed niet gaan vind ik altijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit ging geloof ik meer om zo min mogelijk uit te geven.
Dat is wel een goed punt. Vind ik ook zo smerig bij sommige hotels betaal je gewoon 15 euro p.p. voor zo´n karig buffetontbijt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jawel, want dan was ik wel ergens anders gaan eten
Deze discussie hebben wel al gevoerd haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet gaan vind ik altijdals ik ga wil ik gewoon lekker uit eten kunnen etc.
Hier zie je het inderdaad niet. Het is een mooie vrouw, maar "in motion" heeft ze toch wel een kille uitstraling. Of ze acteert het, of ik vind haar accent gewoon niks weetikveelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is de kilheid.
Ja, same here. ik heb de afgelopen dagen praktisch doorgebracht achter mijn xbox en ik zit nu opeens ook even in een studiedip. Ik merk nu dat ik liever nog een paar dagen echt vrij had gehad. Maar goed, begin volgende week tentamen dus morgen weer de UB in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef Speedy_T het volgende:
Morgen een hele dag JB op de planning. Ik merk dat ik wel weer echt in moet komen, ben nog steeds op zoek naar de helft van mn studiemateriaal
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik ben het met je eens maar ik betaal niet graag te veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet gaan vind ik altijdals ik ga wil ik gewoon lekker uit eten kunnen etc.
Bleef je een maand ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik ben het met je eens maar ik betaal niet graag te veelAfgelopen jaar nog 750 euro afgekregen van het verblijf.
Ik heb gisteren geboekt en ga van 1 februari t/m 4 februari (3 overnachtingen en 4 dagen park). Nogmaals, als je van plan ben om te gaan zou ik zeker niet in het hoogseizoen gaan, in die periode heb je geen kortingsacties als deze en is het park ook nog eens vreselijk druk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wanneer ga je en waar heb je geboekt? Misschien wel eens leuk om heen te gaan met m'n vriendin, ben er al zolang niet geweest...
Ah ja en dan een flink aantal sterren neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drie weken en een weekeinde inderdaad.
Nee niet te veel. Maar ik wil gewoon altijd een zekere mate van luxe op vakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik ben het met je eens maar ik betaal niet graag te veelAfgelopen jaar nog 750 euro afgekregen van het verblijf.
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Deze discussie hebben wel al gevoerd haha.
Waarom? Ik kan niet stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef Keyos het volgende:
Ik moet trouwens ook maar eens verder gaan met Boston Legal, was ergens in seizoen 1 gestopt.
Ik keek in die periode best veel series door elkaar dus dat gaat nooit goed (was in dezelfde periode ook begonnen met Twin Peaks). Op dit moment ben ik geen serie aan het volgen dus pak ik BL weer op very soon, het is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan niet stoppen met kijken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Yreal het volgende:
kom ik net deze tegen, wil ik ook even delen![]()
[ afbeelding ]
5 kraten bier op de snorfiets
Ik vind dat wanneer je op vakantie gaat je ook niet teveel op de kleintjes moet hoeven te letten (mooie zinsopbouw). Op vakantie mag het allemaal wel wat uitgebreider en luxerquote:
Twin Peaksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik keek in die periode best veel series door elkaar dus dat gaat nooit goed (was in dezelfde periode ook begonnen met Twin Peaks). Op dit moment ben ik geen serie aan het volgen dus pak ik BL weer op very soon, het is inderdaad geweldig.
Idd. Zeker bij stedentrips.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer je op vakantie gaat je ook niet teveel op de kleintjes moet hoeven te letten (mooie zinsopbouw). Op vakantie mag het allemaal wel wat uitgebreider en luxer
Nee dat viel best mee. Het ging om een luxe vakantiebungalow. Via de verhuurder zou dat op rond de 2000 euro uitkomen, maar je kon ook de individuele eigenaren benaderen. Paar keer 'nee' gehoord (die bungalows stonden ook leeg) en uiteindelijk iemand gevonden met wie we tot een akkoord zijn gekomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah ja en dan een flink aantal sterren neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |