Het beste blijft de inventions. Ga je met je vriendin?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Keyos het volgende:
Ik ga gewoon van tevoren een beetje kijken wat de goede restaurants rond Disney zijn. Zolang er maar 1 dag steak bij zit vind ik alles best (zit in Hotel New York en volgens mij zit daar een geweldig restaurant in,ook daar maar eens even naar kijken).
Yes, voor het eerst dat wij eens een vakantie pakken dus gaan het er gelijk goed van nemen (en dan na terugkomst gelijk blokken voor een tentamen strafrecht later die week).quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het beste blijft de inventions. Ga je met je vriendin?
Ha, als ze een disney fan is, wordt ze helemaal gek. De inventions zit bovenin de ingang van disney. In het hotel zeg maar. Loop daar sowieso elke dag even binnen. In de centrale hal (boven) elke ochtend en middag een foto momentje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, voor het eerst dat wij eens een vakantie pakken dus gaan het er gelijk goed van nemen (en dan na terugkomst gelijk blokken voor een tentamen strafrecht later die week).
Ik zal eens kijken bij dat restaurant, bedankt voor de tip in ieder geval!
Sowieso dat ik daar ook pas heen ga met mijn evt kids als ze een jaartje of 8-10 zijn. Wat een drama's met die kids altijd. Helemaal dat we dus in de inventions waren. Zat er een pa met zijn tweelingdochters en die deden het in hun broek voor elke figuur dat langs kwam.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik ben naar Disneyland geweest en in mijn herinnering vond ik het best leuk maar volgens mijn ouders vond ik er helemaal geen reet aan.
Ik was ook 8-10. Misschien wel iets ouder nog. Wel grappig, ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren, terwijl ik Legoland nog heel goed weet en dat was 2-3 jaar eerder.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso dat ik daar ook pas heen ga met mijn evt kids als ze een jaartje of 8-10 zijn. Wat een drama's met die kids altijd. Helemaal dat we dus in de inventions waren. Zat er een pa met zijn tweelingdochters en die deden het in hun broek voor elke figuur dat langs kwam.
Had de beste man dus 88 euro betaald voor een bordje spagethi en 2 kipnuggets.
Het enige dat ik me nog herinner van mijn eerste keer Disney is dat ik als kind echt met open mond naar die parade heb staan kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was ook 8-10. Misschien wel iets ouder nog. Wel grappig, ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren, terwijl ik Legoland nog heel goed weet en dat was 2-3 jaar eerder.
Sowieso, als ik ga, ga ik weer in januari. Af en toe een beetje miezer, maar nergens rijenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was ook 8-10. Misschien wel iets ouder nog. Wel grappig, ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren, terwijl ik Legoland nog heel goed weet en dat was 2-3 jaar eerder.
Nu je het zegt komen daar vlagen van terug. Grappig is dat. Volgens mij was het 's avonds, stond ik bij de plek waar die karren keerden en was er vuurwerk. Kan dat kloppen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het enige dat ik me nog herinner van mijn eerste keer Disney is dat ik als kind echt met open mond naar die parade heb staan kijkenDe hele tijd staat hetzelfde nummer op repeat en dan al die Disneyfiguren op die praalwagens, prachtig vond ik dat.
Je voelt je ook goed verkracht als je zo'n burger hebt weggewerkt. Daar wordt niemand blij van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
Overigens zou het met niet verbazen als de prijzen in de Mac ook flink hoger zijn dan elders. Sowieso is vaak mac eten echt ranzigHeel af en toe. Het is net drugs
Je ziet het ook aan de kortingen wanneer het een rustige maand is. Waar ik nu iets meer dan ¤600 voor 2 personen heb betaald voor 4 dagen is het in een 'normale' periode rond de ¤1100 voor 2 personen in datzelfde hotel. Het is niet bepaald de warmste periode maar ik vind het met een beetje kou vaak wat gezelliger (voor ons hotel heb je ook een schaatsbaan in de winter, niet dat ik daar ga schaatsen in die drukte maar het ziet er wel weer leuk uit).quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso, als ik ga, ga ik weer in januari. Af en toe een beetje miezer, maar nergens rijen![]()
Space mountain mocht je gewoon blijven zitten, terwijl je normaal een uur moet wachten..![]()
600¤ blijft een flinke smak geld voor een pretpark. Dat mensen daar ook 1100¤ voor willen lappen is ook vrij bizar. Hoewel als je kinderen hebt je praktisch gedwongen wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de kortingen wanneer het een rustige maand is. Waar ik nu iets meer dan ¤600 voor 2 personen heb betaald voor 4 dagen is het in een 'normale' periode rond de ¤1100 voor 2 personen in datzelfde hotel. Het is niet bepaald de warmste periode maar ik vind het met een beetje kou vaak wat gezelliger (voor ons hotel heb je ook een schaatsbaan in de winter, niet dat ik daar ga schaatsen in die drukte maar het ziet er wel weer leuk uit).
Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
600¤ blijft een flinke smak geld voor een pretpark. Dat mensen daar ook 1100¤ voor willen lappen is ook vrij bizar. Hoewel als je kinderen hebt je praktisch gedwongen wordt.
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Speedy_T het volgende:
Is het überhaupt wat aan als je ouder bent dan 8?
die nieuwe finding nemo baan is heldhaftigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.
Ik ben zelf een groot pretpark liefhebber (al ben ik wel wat meer van de achtbanen, ben bijvoorbeeld in deze geweest : http://schitzpopinov.com/wp-content/uploads/2010/03/Kingda_Ka.jpg) , dus het zal voor mij nooit een ramp zijn om dit soort dingen te bezoeken.
Voordeel van een hotel in het park is dat je er een uur eerder in mag en een uur eerder later uit (in het park dan). Dat scheelt behoorlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.
Ik ben zelf een groot pretpark liefhebber (al ben ik wel wat meer van de achtbanen, ben bijvoorbeeld in deze geweest : http://schitzpopinov.com/wp-content/uploads/2010/03/Kingda_Ka.jpg) , dus het zal voor mij nooit een ramp zijn om dit soort dingen te bezoeken.
Is het nog rendabel om met de boot te gaan? Laatste keer dat ik dat gedaan had was inmiddels alweer een paar jaar terug. Tegenwoordig zit je voor rond de 15¤ al met het vliegtuig in Londen. Scheelt ook een boel tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef Yreal het volgende:
oh trouwens nog een sterk staaltje van mijn zuinigheid. vannacht op de boot.
Bier in de kroeg, 4 zoveel per vaasje. stenen kruikjes hertog jan triple of grandprestige 4 euro in het winkeltje. Dat spul hoeft niet koud, dus hup mee het dek op
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voordeel van een cheap ass hotel in Parijs zelf is dat je van het weekend dat je er bent een dagje in Disney land kan rondslenteren en de andere dagen het op een zuipen kan zetten in Parijs zelf, wat cultuur en andere geestverlichtende dingen kan snuiven en ook nog wat van de stad ziet. Ik weet niet zeker of zoveel dagen disneyland goed is voor de gezondheid.
Geen idee. 200 euro om 3 dagen in londen te zitten om vuurwerk te kijken. Vond het wel goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is het nog rendabel om met de boot te gaan? Laatste keer dat ik dat gedaan had was inmiddels alweer een paar jaar terug. Tegenwoordig zit je voor rond de 15¤ al met het vliegtuig in Londen. Scheelt ook een boel tijd.
Prima te doen inderdaad man! Was dat inc eten enzo dan? Neem aan van niet, toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee. 200 euro om 3 dagen in londen te zitten om vuurwerk te kijken. Vond het wel goed
Enkel een grafontbijt. Was zelfs op 1 januari van 7-9 wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:18 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Prima te doen inderdaad man! Was dat inc eten enzo dan? Neem aan van niet, toch?
Haha nice toch? Wel heeeel karig van dat ontbijt. Je kon wel gelijk door vanuit de stad naar je ontbijt en dan naar bed?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Enkel een grafontbijt. Was zelfs op 1 januari van 7-9 was![]()
![]()
![]()
Had goedkoper gekund, maar ik had tentamen en heb mijn vriendin laten boeken
ontbijt was toch niet te vreten. Toast met jam en een eitje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha nice toch? Wel heeeel karig van dat ontbijt. Je kon wel gelijk door vanuit de stad naar je ontbijt en dan naar bed?
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Actaeon het volgende:
Djeez wat gaan jullie weer hard. Vergeef mij even dat ik niks terug lees.
Vooruit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Actaeon het volgende:
Djeez wat gaan jullie weer hard. Vergeef mij even dat ik niks terug lees.
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Cranequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
Wat is dat toch, met al die lerende mensen overal?
En veeleisende vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantie
Tara plz.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane
Het is volgens mij een paar keer per dag, maar 's avonds is er inderdaad vuurwerk bij ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu je het zegt komen daar vlagen van terug. Grappig is dat. Volgens mij was het 's avonds, stond ik bij de plek waar die karren keerden en was er vuurwerk. Kan dat kloppen?
Oh ja die wilde ik ook nog gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane
Je gaat er helemaal raar van schrijven zegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn hoeren, behalven je moeder
Oh dat kan ik wel overslaan inderdaad. Overigens vakantie is er om veel geld uit te geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |