abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121134027
WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Mahaarbaal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Eriksd
• Tchock
• Yreal
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Rijksuniversiteit Groningen
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser

Universiteit van Tilburg
• wimjongil

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd

Scholieren
• DanielBackward

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Meet: Vrijdag 28 december 18.00 op Amsterdam Zuid (WTC). Aanwezigen:

• Maharbal
• Eriksd
• Keyos
• Actaeon
• De_Fietser
• Pax
• Yreal

Dresscode: Suit up!
pi_121134085
Ik ga gewoon van tevoren een beetje kijken wat de goede restaurants rond Disney zijn. Zolang er maar 1 dag steak bij zit vind ik alles best (zit in Hotel New York en volgens mij zit daar een geweldig restaurant in,ook daar maar eens even naar kijken).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121134094
@ t

Nee, ik ben liever in parijs dan dat ik in Amsterdam ben. Dat ik daar dan gewoon een broodje moet eten, het zal me wat. Als ik door niet in restuarants te eten, wel naar parijs kan is dat een offer dat ik graag maak.
pi_121134112
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Keyos het volgende:
Ik ga gewoon van tevoren een beetje kijken wat de goede restaurants rond Disney zijn. Zolang er maar 1 dag steak bij zit vind ik alles best (zit in Hotel New York en volgens mij zit daar een geweldig restaurant in,ook daar maar eens even naar kijken).
Het beste blijft de inventions. Ga je met je vriendin?
pi_121134190
Overigens zou het met niet verbazen als de prijzen in de Mac ook flink hoger zijn dan elders. Sowieso is vaak mac eten echt ranzig :') Heel af en toe. Het is net drugs
pi_121134293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Het beste blijft de inventions. Ga je met je vriendin?
Yes, voor het eerst dat wij eens een vakantie pakken dus gaan het er gelijk goed van nemen (en dan na terugkomst gelijk blokken voor een tentamen strafrecht later die week).

Ik zal eens kijken bij dat restaurant, bedankt voor de tip in ieder geval!

Edit: Aardig dure grap i.v.m de andere restaurants :D .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121134349
Ik word zo depressief van die inkomstenbelasting
pi_121134493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yes, voor het eerst dat wij eens een vakantie pakken dus gaan het er gelijk goed van nemen (en dan na terugkomst gelijk blokken voor een tentamen strafrecht later die week).

Ik zal eens kijken bij dat restaurant, bedankt voor de tip in ieder geval!
Ha, als ze een disney fan is, wordt ze helemaal gek. De inventions zit bovenin de ingang van disney. In het hotel zeg maar. Loop daar sowieso elke dag even binnen. In de centrale hal (boven) elke ochtend en middag een foto momentje.

De inventions is het buffet, en DE beste plek om foto's met disney figuren te krijgen. Hier komen ze echt rustig aan je tafeltje en het is allemaal leuk leuk. Buiten moeten ze worden beveiligd of moet je zelfs in de rij wachten..

En het eten is echt geweldig !! ik haat vis en heb me er vol geschranst aan vis :+ En aan jelly. :+ Totdat goofy bij mij aan tafel zat zich te verwonderen over hoeveel ik wel niet kan eten O+

De keerzijde kan je zelf denk ik ook wel raden ;(
pi_121134549
Ik ben naar Disneyland geweest en in mijn herinnering vond ik het best leuk maar volgens mijn ouders vond ik er helemaal geen reet aan.
pi_121134659
Nooit geweest ;(
pi_121134663
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik ben naar Disneyland geweest en in mijn herinnering vond ik het best leuk maar volgens mijn ouders vond ik er helemaal geen reet aan.
Sowieso dat ik daar ook pas heen ga met mijn evt kids als ze een jaartje of 8-10 zijn. Wat een drama's met die kids altijd. Helemaal dat we dus in de inventions waren. Zat er een pa met zijn tweelingdochters en die deden het in hun broek voor elke figuur dat langs kwam.

Had de beste man dus 88 euro betaald voor een bordje spagethi en 2 kipnuggets.
pi_121134690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Nooit geweest ;(
5x nu :@
pi_121134695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sowieso dat ik daar ook pas heen ga met mijn evt kids als ze een jaartje of 8-10 zijn. Wat een drama's met die kids altijd. Helemaal dat we dus in de inventions waren. Zat er een pa met zijn tweelingdochters en die deden het in hun broek voor elke figuur dat langs kwam.

Had de beste man dus 88 euro betaald voor een bordje spagethi en 2 kipnuggets.
Ik was ook 8-10. Misschien wel iets ouder nog. Wel grappig, ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren, terwijl ik Legoland nog heel goed weet en dat was 2-3 jaar eerder.
pi_121134749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik was ook 8-10. Misschien wel iets ouder nog. Wel grappig, ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren, terwijl ik Legoland nog heel goed weet en dat was 2-3 jaar eerder.
Het enige dat ik me nog herinner van mijn eerste keer Disney is dat ik als kind echt met open mond naar die parade heb staan kijken :') De hele tijd staat hetzelfde nummer op repeat en dan al die Disneyfiguren op die praalwagens, prachtig vond ik dat.
pi_121134759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Nooit geweest ;(
pi_121134764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sowieso, als ik ga, ga ik weer in januari. Af en toe een beetje miezer, maar nergens rijen _O_

Space mountain mocht je gewoon blijven zitten, terwijl je normaal een uur moet wachten.. O+ O+
pi_121134786
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Het enige dat ik me nog herinner van mijn eerste keer Disney is dat ik als kind echt met open mond naar die parade heb staan kijken :') De hele tijd staat hetzelfde nummer op repeat en dan al die Disneyfiguren op die praalwagens, prachtig vond ik dat.
Nu je het zegt komen daar vlagen van terug. Grappig is dat. Volgens mij was het 's avonds, stond ik bij de plek waar die karren keerden en was er vuurwerk. Kan dat kloppen? :@
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:54:52 #18
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121134817
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
Overigens zou het met niet verbazen als de prijzen in de Mac ook flink hoger zijn dan elders. Sowieso is vaak mac eten echt ranzig :') Heel af en toe. Het is net drugs
Je voelt je ook goed verkracht als je zo'n burger hebt weggewerkt. Daar wordt niemand blij van.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:56:44 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121134896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sowieso, als ik ga, ga ik weer in januari. Af en toe een beetje miezer, maar nergens rijen _O_

Space mountain mocht je gewoon blijven zitten, terwijl je normaal een uur moet wachten.. O+ O+
Je ziet het ook aan de kortingen wanneer het een rustige maand is. Waar ik nu iets meer dan ¤600 voor 2 personen heb betaald voor 4 dagen is het in een 'normale' periode rond de ¤1100 voor 2 personen in datzelfde hotel. Het is niet bepaald de warmste periode maar ik vind het met een beetje kou vaak wat gezelliger (voor ons hotel heb je ook een schaatsbaan in de winter, niet dat ik daar ga schaatsen in die drukte maar het ziet er wel weer leuk uit).
pi_121135127
Ik heb gewoon een topic gemist? :{
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:04:38 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121135213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je ziet het ook aan de kortingen wanneer het een rustige maand is. Waar ik nu iets meer dan ¤600 voor 2 personen heb betaald voor 4 dagen is het in een 'normale' periode rond de ¤1100 voor 2 personen in datzelfde hotel. Het is niet bepaald de warmste periode maar ik vind het met een beetje kou vaak wat gezelliger (voor ons hotel heb je ook een schaatsbaan in de winter, niet dat ik daar ga schaatsen in die drukte maar het ziet er wel weer leuk uit).
600¤ blijft een flinke smak geld voor een pretpark. Dat mensen daar ook 1100¤ voor willen lappen is ook vrij bizar. Hoewel als je kinderen hebt je praktisch gedwongen wordt.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121135405
Is het überhaupt wat aan als je ouder bent dan 8?
pi_121135410
Wat gaat het weer hard hier :o
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:09:13 #24
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121135417
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

600¤ blijft een flinke smak geld voor een pretpark. Dat mensen daar ook 1100¤ voor willen lappen is ook vrij bizar. Hoewel als je kinderen hebt je praktisch gedwongen wordt.
Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.

Ik ben zelf een groot pretpark liefhebber (al ben ik wel wat meer van de achtbanen, ben bijvoorbeeld in deze geweest : http://schitzpopinov.com/wp-content/uploads/2010/03/Kingda_Ka.jpg) , dus het zal voor mij nooit een ramp zijn om dit soort dingen te bezoeken :D .
pi_121135436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Speedy_T het volgende:
Is het überhaupt wat aan als je ouder bent dan 8?
ja :@ je had mijn kop moeten zien toen ik eindelijk stich tegen kwam :@
pi_121135462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het kan nog veel goedkoper hoor als je een cheap-ass hotel in de buurt neemt, maar ik wil gewoon de volledige ervaring meemaken, daar hoort dus een goed hotel bij op het terrein zelf. Ik had er uiteraard ook niet de normale prijs voor gelapt.

Ik ben zelf een groot pretpark liefhebber (al ben ik wel wat meer van de achtbanen, ben bijvoorbeeld in deze geweest : http://schitzpopinov.com/wp-content/uploads/2010/03/Kingda_Ka.jpg) , dus het zal voor mij nooit een ramp zijn om dit soort dingen te bezoeken :D .
die nieuwe finding nemo baan is heldhaftig _O_
pi_121135558
oh trouwens nog een sterk staaltje van mijn zuinigheid. vannacht op de boot.

Bier in de kroeg, 4 zoveel per vaasje. stenen kruikjes hertog jan triple of grandprestige 4 euro in het winkeltje. Dat spul hoeft niet koud, dus hup mee het dek op :9~
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:14:21 #28
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121135619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Voordeel van een hotel in het park is dat je er een uur eerder in mag en een uur eerder later uit (in het park dan). Dat scheelt behoorlijk.

Voordeel van een cheap ass hotel in Parijs zelf is dat je van het weekend dat je er bent een dagje in Disney land kan rondslenteren en de andere dagen het op een zuipen kan zetten in Parijs zelf, wat cultuur en andere geestverlichtende dingen kan snuiven en ook nog wat van de stad ziet. Ik weet niet zeker of zoveel dagen disneyland goed is voor de gezondheid.
--
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:15:23 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121135659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef Yreal het volgende:
oh trouwens nog een sterk staaltje van mijn zuinigheid. vannacht op de boot.

Bier in de kroeg, 4 zoveel per vaasje. stenen kruikjes hertog jan triple of grandprestige 4 euro in het winkeltje. Dat spul hoeft niet koud, dus hup mee het dek op :9~
Is het nog rendabel om met de boot te gaan? Laatste keer dat ik dat gedaan had was inmiddels alweer een paar jaar terug. Tegenwoordig zit je voor rond de 15¤ al met het vliegtuig in Londen. Scheelt ook een boel tijd.
--
pi_121135681
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb gewoon een topic gemist? :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef NotGuilty het volgende:
Wat gaat het weer hard hier :o
De spammers zijn weer bezig!
pi_121135688
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Ryon het volgende:

[..]
Voordeel van een cheap ass hotel in Parijs zelf is dat je van het weekend dat je er bent een dagje in Disney land kan rondslenteren en de andere dagen het op een zuipen kan zetten in Parijs zelf, wat cultuur en andere geestverlichtende dingen kan snuiven en ook nog wat van de stad ziet. Ik weet niet zeker of zoveel dagen disneyland goed is voor de gezondheid.
My thoughts exactly.
pi_121135711
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Ryon het volgende:

[..]

Is het nog rendabel om met de boot te gaan? Laatste keer dat ik dat gedaan had was inmiddels alweer een paar jaar terug. Tegenwoordig zit je voor rond de 15¤ al met het vliegtuig in Londen. Scheelt ook een boel tijd.
Geen idee. 200 euro om 3 dagen in londen te zitten om vuurwerk te kijken. Vond het wel goed :P
pi_121135785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

Geen idee. 200 euro om 3 dagen in londen te zitten om vuurwerk te kijken. Vond het wel goed :P
Prima te doen inderdaad man! Was dat inc eten enzo dan? Neem aan van niet, toch?
Of niet dan?
pi_121135849
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:18 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Prima te doen inderdaad man! Was dat inc eten enzo dan? Neem aan van niet, toch?
Enkel een grafontbijt. Was zelfs op 1 januari van 7-9 was :') :') :')

Had goedkoper gekund, maar ik had tentamen en heb mijn vriendin laten boeken :D
pi_121135903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Enkel een grafontbijt. Was zelfs op 1 januari van 7-9 was :') :') :')

Had goedkoper gekund, maar ik had tentamen en heb mijn vriendin laten boeken :D
Haha nice toch? Wel heeeel karig van dat ontbijt. Je kon wel gelijk door vanuit de stad naar je ontbijt en dan naar bed?
Of niet dan?
pi_121135917
Djeez wat gaan jullie weer hard. Vergeef mij even dat ik niks terug lees.
pi_121135949
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:20 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Haha nice toch? Wel heeeel karig van dat ontbijt. Je kon wel gelijk door vanuit de stad naar je ontbijt en dan naar bed?
ontbijt was toch niet te vreten. Toast met jam en een eitje.
pi_121135960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Actaeon het volgende:
Voornamelijk bekvechten over geld uitgeven op vakantie
pi_121135962
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Actaeon het volgende:
Vooruit.
pi_121135989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
Wat is dat toch, met al die lerende mensen overal?
Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane _O_
pi_121136006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

En veeleisende vrouwen
pi_121136014
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Als ik even geen zin heb ga ik lekker een aflevering van Boston Legal kijken en dan heb ik er weer helemaal zin in. Alan Shore, Danny Crane _O_
Tara plz.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121136022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nu je het zegt komen daar vlagen van terug. Grappig is dat. Volgens mij was het 's avonds, stond ik bij de plek waar die karren keerden en was er vuurwerk. Kan dat kloppen? :@
Het is volgens mij een paar keer per dag, maar 's avonds is er inderdaad vuurwerk bij ja.
pi_121136024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Oh ja die wilde ik ook nog gaan kijken.
pi_121136025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

Tara plz.
Die heeft zo een kil hoofd
pi_121136026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

En veeleisende vrouwen
alle vrouwen zijn hoeren, behalven je moeder
pi_121136041
Vrouwen, je kan beter een schuur bouwen, dan staat je fiets droog
pi_121136047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

alle vrouwen zijn hoeren, behalven je moeder
Je gaat er helemaal raar van schrijven zeg :+
pi_121136051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oh dat kan ik wel overslaan inderdaad. Overigens vakantie is er om veel geld uit te geven.
pi_121136083
Morgen een hele dag JB op de planning. Ik merk dat ik wel weer echt in moet komen, ben nog steeds op zoek naar de helft van mn studiemateriaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')