Kan je net zo goed met de bus naar Praag gaan en daar zelf een hotel inlopen, zit je midden in het centrum voor een habbekrats in een 5sterrenhotel met minibar en al die ongein. In een pension zit je nog goedkoper. Wat een tijden waren datquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
hartje centrum jonguh, en voor 2 personen !
Maar goed, stel je doet vrij-ma , kost het je 3x 60 + 2x13 = net 200 euro.
True, maar juist daarom moet je nog wel wat geld over hebben om wat leuks te kunnen doen, 100 euro is dan veel te weinig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, oneens. Wat doet reis en hotel ertoe? Granted, ik zal nooit met de bus gaan, maar het is de ervaring die het er om doet. Vervoer is vervoer en je kamer is om in de slapen.
Of je nou het hilton hebt of niet, parijs is nog steeds parijs.
topquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Precies en het is geen cadeau ofzo!
[..]
ja mooi niet dusquote:Ja, maar dan houdt je dus maar krap 100 euro over voor eten enzo, dat is een beetje karig. Denk dat ik het beter dichter bij huis kan zoeken. Anders krijg je inderdaad van die halfbakken dingen.
Whatsappte haar net of ze naar Maastricht wilde, zegt ze: ah dan kunnen we mooi bij zus en haar vriend langs.![]()
Jullie zijn beide student. Dan moeten jullie het "mooi hoeft niet duur te zijn" toch wel een beetje snappen? Wij hebben net in londen 3 dagen geweldig gedineerd voor in totaal 50 pondquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True, maar juist daarom moet je nog wel wat geld over hebben om wat leuks te kunnen doen, 100 euro is dan veel te weinig.
Dat is dan ook wel weer waar, maar zo ben ik niet echtquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jullie zijn beide student. Dan moeten jullie het "mooi hoeft niet duur te zijn" toch wel een beetje snappen? Wij hebben net in londen 3 dagen geweldig gedineerd voor in totaal 50 pond
Ik moet ook weer aan de bak morgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
Wat is dat toch, met al die lerende mensen overal?
Achja, mensen verschillen. Ik zit liever op een kleedje onder de ijfeltoren een broodje te eten dan in een luxe tent in amsterdam. Maar dat had je denk ik wel doorquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar, maar zo ben ik niet echt
Tentamens voor de vakantie zijn zo slecht nietquote:[..]
Ik moet ook weer aan de bak morgen
Waar wilt u heen, wat wilt u zien en wat mag het kostenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
Ik wil misschien een weekendje stedentrip doen binnenkort, kan ik Yreal ook boeken?
Hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Yreal het volgende:
Wij zijn trouwens zo slecht dat we met boterhamzakjes en al het ontbijt buffet plunderen zodat we niet hoeven te betalen voor lunch om daarna een pizza te laten bezorgen op onze kamer
Haha nice! Keurig, maar niets voor mij hehe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Yreal het volgende:
Wij zijn trouwens zo slecht dat we met boterhamzakjes en al het ontbijt buffet plunderen zodat we niet hoeven te betalen voor lunch om daarna een pizza te laten bezorgen op onze kamer
Nee, dat is zeker niet slecht. Maar ja ik ook hoor, maar het liefst ga ik ook een beetje in klasse naar Parijsquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, mensen verschillen. Ik zit liever op een kleedje onder de ijfeltoren een broodje te eten dan in een luxe tent in amsterdam. Maar dat had je denk ik wel door
[..]
Tentamens voor de vakantie zijn zo slecht niet
Maar goed, ik zal ook altijd de thalys boeken zolang ik dat kan betalen. Moet diep zinken voordat ik met de bus ga.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha nice! Keurig, maar niets voor mij hehe.
[..]
Nee, dat is zeker niet slecht. Maar ja ik ook hoor, maar het liefst ga ik ook een beetje in klasse naar Parijs
Dit vind ik dus ook!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
Als je ergens naartoe gaat moet je wel een beetje geld uit kunnen gevenVind ik dan.
Tuurlijk. Maar het hoeft niet. De enige eis die ik heb is het samen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
Als je ergens naartoe gaat moet je wel een beetje geld uit kunnen gevenVind ik dan.
Ja, de bus is ook wel echt heel tragisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal ook altijd de thalys boeken zolang ik dat kan betalen. Moet diep zinken voordat ik met de bus ga.
Yes, inclusief toegang en parkeren. Moet er alleen wel nog naartoe rijden natuurlijk maar dat is betaalbaar, wat we daar uit moeten geven aan restaurants e.d zal een stuk meer zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is dat inclusief toegang voor het pretpark? Geen geld dan inderdaad
Ja, maar dat kan thuis ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het hoeft niet. De enige eis die ik heb is het samen zijn
Nouja, dat kan ook in Nederland. Als ik in een mooie stad ben wil ik dure musea zien, goed uit eten, genieten. Niet letten op iedere cent en eten in plastic tasjes smokkelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het hoeft niet. De enige eis die ik heb is het samen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |