Jawel, jawel maar je bent ook nog 3 nachten hotel kwijt plus eten etc. Ik heb nu maar iets van 300 euro te besteden en dat is dan gewoon wat te weinig, zeker als je met zn tweeën gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die 13 euro voor een retourtje is ook niet goed?
je hoeft maar 2 nachten voor een romantisch weekendquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Jawel, jawel maar je bent ook nog 3 nachten hotel kwijt plus eten etc. Ik heb nu maar iets van 300 euro te besteden en dat is dan gewoon wat te weinig, zeker als je met zn tweeën gaat.
Oke... maar wat dacht je dan van mijn redenatie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als bijlmer tasjesroof
Geen idee. Ik veracht strafrecht en ben bijzonder brakquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oke... maar wat dacht je dan van mijn redenatie?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Jawel, jawel maar je bent ook nog 3 nachten hotel kwijt plus eten etc. Ik heb nu maar iets van 300 euro te besteden en dat is dan gewoon wat te weinig, zeker als je met zn tweeën gaat.
quote:
Ja, maar dat is het punt, ze heeft geen geldquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef _Rooos_ het volgende:
Misschien moet je haar de helft laten betalen...
Klopt, maar dan ben je weer extra reiskosten kwijt, dus denk niet dat dat veel goedkoper is!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
je hoeft maar 2 nachten voor een romantisch weekendvrij-zon
Oef. Die zijn mooi inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef eriksd het volgende:
Blijft een droomhorloge:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, had ook hotels voor 30 euro per nacht maar dat is dan per persoon, zal dit ook wel zijn? Moet ook wel in de stad zitten he, heb geen auto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
59 de nacht. zijn toch leuke hotels denk ik zo.
Waar woon je dan? Ik ben meester in deze shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het punt, ze heeft geen geldZe zegt dat ze niet wil dat ik alles betaal, maar ja dat geloven we natuurlijk niet.
[..]
Klopt, maar dan ben je weer extra reiskosten kwijt, dus denk niet dat dat veel goedkoper is!
Groningen! Haha ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik ben meester in deze shit
Ga gewoon naar 1 of ander schattig dorpje in Nederland. Heb ik vorig jaar ook gedaan en ik vond het prachtig. Uit eten geweest, bierbrouwerij bezocht, kasteel bezocht, echt mooi. Maar ook dan zit je met vervoer en hotel en restaurantjes en andere dingen daar. Als je geen budget hebt kan je beter gewoon een dagje wat leuks gaan doen ipv een weekendje weg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je tips zijn wel goed maar niet echt geschikt voor romantisch weekendje inderdaad. Lastige dingen dit. Het probleem is een beetje dat ze het gisteren pas heeft laten weten dus ik niet echt heb ik kunnen sparen ofzo hiervoor. Dus misschien moeten we het eerst nog even dicht bij huis houden..
hartje centrum jonguh, en voor 2 personen !quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, had ook hotels voor 30 euro per nacht maar dat is dan per persoon, zal dit ook wel zijn? Moet ook wel in de stad zitten he, heb geen auto.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef _Rooos_ het volgende:
Misschien moet je haar de helft laten betalen...
Emancipatie JONGUHquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..].
Nee grapje, als het niet speciaal een cadeau is ofzo kan ze inderdaad ook gewoon meebetalen.
Nee, je hebt wel gelijk. Ik doe liever niet het halve werk. Zelf koken doe ik liever niet aangezien we beide op kamers wonen en we dus al vaak genoeg voor elkaar koken, wel bedankt voor je meedenken trouwens! Zat al te kijken naar ballet hier in Groningen maar dat weekend is er niets helaas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ga gewoon naar 1 of ander schattig dorpje in Nederland. Heb ik vorig jaar ook gedaan en ik vond het prachtig. Uit eten geweest, bierbrouwerij bezocht, kasteel bezocht, echt mooi. Maar ook dan zit je met vervoer en hotel en restaurantjes en andere dingen daar. Als je geen budget hebt kan je beter gewoon een dagje wat leuks gaan doen ipv een weekendje weg.
Neem haar mee uit eten of nog beter, kook zelf een 5gangendiner voor haar. Liever simpel en echt mooi, dan half groots en toch net niet enzo. Dat weekendje zou ik dan lekker uitstellen. Maarja dat ben ik
![]()
Of je moet zo een busreis doen waarbij je op vrijdagavond vertrekt, de dag erna de hele dag in Londen/Parijs bent en dan in de avond weer vertrekt en zondagochtend weer thuis bent.
Deze zijn inderdaad heel mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef eriksd het volgende:
Blijft een droomhorloge:
[ afbeelding ]
Precies en het is geen cadeau ofzo!quote:
Ja, maar dan houdt je dus maar krap 100 euro over voor eten enzo, dat is een beetje karig. Denk dat ik het beter dichter bij huis kan zoeken. Anders krijg je inderdaad van die halfbakken dingen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
hartje centrum jonguh, en voor 2 personen !
Maar goed, stel je doet vrij-ma , kost het je 3x 60 + 2x13 = net 200 euro.
Mwah, oneens. Wat doet reis en hotel ertoe? Granted, ik zal nooit met de bus gaan, maar het is de ervaring die het er om doet. Vervoer is vervoer en je kamer is om in de slapen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk. Ik doe liever niet het halve werk. Zelf koken doe ik liever niet aangezien we beide op kamers wonen en we dus al vaak genoeg voor elkaar koken, wel bedankt voor je meedenken trouwens! Zat al te kijken naar ballet hier in Groningen maar dat weekend is er niets helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |