SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Engel- op 03-01-2013 23:43:06 ]![]()
Heb jij even gelukquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]... ik heb een setje goede abs gezien vandaag....
jumjumjum
![]()
![]()
Ik wil een naakt, strak kontje in mijn handen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Doe mij maar een van de dames uit het laatste deel van "Dames met een maatje meer" in KPD.... Bij voorkeur uit de amateur-sectieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een naakt, strak kontje in mijn handen hebben.He, we hebben wat gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje natuurlijk, beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen voor je. Kick je daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zucht... geen toegang ditdat...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef fietsie het volgende:
Doe mij maar een van de dames uit het laatste deel van "Dames met een maatje meer" in KPD.... Bij voorkeur uit de amateur-sectie![]()
Ik hou wel van kontjes, maar niet van mannenkontjes, sorryquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje natuurlijk, beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen voor je. Kick je daarop?![]()
Jammer ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontjes, maar niet van mannenkontjes, sorry.
![]()
HOMMO!quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een goede kont kan ik altijd wel waarderen, dat wil niet zeggen dat ik mijn pener erin wil hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij daar wel van houdt..
![]()
True.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook hommo voor mij.C'est la vie
Kontjes?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bij voorkeur grote rondequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Done ....quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
-Engel-, kun je de ovb bij mij weghalen, vrije dag is goedgekeurd.
![]()
Skyfall is best te pruimen
als tussendoortjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij mist ook de gadgets hequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
als tussendoortje![]()
![]()
Jup, al mag moneypenny best logerenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, al mag moneypenny best logeren
Die zat er toch al in bij deeltje 1?
iemand?![]()
De laatste Bond films kunnen me sowieso niet erg bekoren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
als tussendoortje
De oude zijn veel toffer![]()
Die hadden meer een "dit is niet te geloven maar wel geweldig" factorquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De laatste Bond films kunnen me sowieso niet erg bekoren.
De oude zijn veel tofferProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kontjes.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De jouwe?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En een betere bond.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hadden meer een "dit is niet te geloven maar wel geweldig" factor
Ik vind die daniel craig gewoon helemaal niks, tenminste, niet voor bond.![]()
Als je van vetpudding houdt.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
C'est la vie
Rond, zacht en schommelend is een stuk prettiger dan van die bottebonkjes die erdoor stekenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De jouwe mag er zeker wezen.quote:
Er is ook een gulden middenweg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rond, zacht en schommelend is een stuk prettiger dan van die bottebonkjes die erdoor stekenStrak en stevig.
Daar jaagt de middenmoot opquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is ook een gulden middenweg.Strak en stevig.
Wat zij zegt.quote:C'est la vie
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.C'est la vie
Hij draagt altijd van die ruime broeken zodat je het niet goed kunt zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En wat is jouw kundig oordeel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch nog een mager zesje behaald? Ik heb lage verwachtingen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.
Inderdaad. Volgende keer maar een zwembadmeet houden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij draagt altijd van die ruime broeken zodat je het niet goed kunt zien.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmm, hangt er van af wie er komt dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer maar een zwembadmeet houden.
Wie mag er volgens jou wel komen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hangt er van af wie er komt dan.
Iedereen mag komen natuurlijk.quote:
Ik zie alleen sommige personen daar liever komen dan anderen.
En ik denk dat jij dondersgoed weet wie ik op doel
Ik dacht puur en alleen aan FOK!kers, ik telde die ene persoon even niet mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen mag komen natuurlijk.
Ik zie alleen sommige personen daar liever komen dan anderen.
En ik denk dat jij dondersgoed weet wie ik op doel
GefeliciteerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Qua fokkers weet je het ook wel toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht puur en alleen aan FOK!kers, ik telde die ene persoon even niet mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gefeliciteerd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje met zekerheid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua fokkers weet je het ook wel toch?
Ghiiiiiiiiieeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrmmuuuuzzzzzieeeeeeeeeekkkkkkquote:
Het ging over Kaneel, lieverd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ghiiiiiiiiieeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrmmuuuuzzzzzieeeeeeeeeekkkkkk
Mooie datum.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Dank jullie wel!!
@Fera, dat klopt zeker!! Ik heb 12 -12-12 mijn rijbewijs gehaald!!
Vroeger dacht ik altijd dat ik op die dag ging trouwen.
Ik meld me aan, over -10 kilo.quote:
Ik eet wel minder ... en gezonder. Ik drink bijna alleen water en binnenkort sporten. Wandelen in de weekenden en doordeweeks zwemmen, waar ik met de fiets naar toe ga.quote:
Hahaha okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie datum.
Vroeger dacht ik altijd dat ik op die dag ging trouwen.lol
![]()
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wandelen verbrand je akelig weinig mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel minder ... en gezonder. Ik drink bijna alleen water en binnenkort sporten. Wandelen in de weekenden en doordeweeks zwemmen, waar ik met de fiets naar toe ga.
Wat helpt is geen frituurvoedsel meer, geen kroketten, frikandellen, worstenbroodjes of saucijzen. Dat zijn echt boosdoeners voor je lichaam.![]()
quote:KT'tje
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat is jouw kundig oordeel?Een 7.1quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch nog een mager zesje behaald? Ik heb lage verwachtingen.C'est la vie
Geef mij verjaardagscadeautje dan....!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.Ik heb al last van ontwenningsverschijnselen.
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wandelen verbrand je akelig weinig mee.
Wat helpt is geen frituurvoedsel meer, geen kroketten, frikandellen, worstenbroodjes of saucijzen. Dat zijn echt boosdoeners voor je lichaam.
Frituurvoedsel eet ik al haast nooit.
quote:
Dit kan ik met trots aan m'n vader vertellen.
"Toch nog IETS waar ik goed in ben!"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik heb eerste dagen bar weinig gegeten
Oke goede voornemens, afvallen enzo, maar heb ook nog last van buikgriep
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is dat vrijwillig of moet hij meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer..
![]()
Hij heeft 'm al twee keer gelopen. Ik ga met hem mee, in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat vrijwillig of moet hij mee.
Hoor ik een triootje voor mijn verjaardag? :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook.Ik heb al last van ontwenningsverschijnselen.
![]()
![]()
Wow nice! Mij lukt dat niet, blaren overalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft 'm al twee keer gelopen. Ik ga met hem mee, in plaats van andersom..
![]()
Trustequote:
'Ik ben goed in het hebben van een kont pa!'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit kan ik met trots aan m'n vader vertellen.
"Toch nog IETS waar ik goed in ben!"C'est la vie
Niet van mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hoor ik een triootje voor mijn verjaardag? :$A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed voornemen. Had ik ook ooit, maar mijn knie is nooit meer echt beter geworden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer.
Frituurvoedsel eet ik al haast nooit.
Hij is nu het beste wat het in 10 jaar geweest is ongeveer, maar zou het nog steeds niet aandurven.
Ik ga het wel proberen, lijkt me heel erg tof. Hij wil hem tien keer lopen, ik vind één keer voorlopig wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow nice! Mij lukt dat niet, blaren overal.
"Deze kan ik met waardigheid achter het CS verkopen".quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
'Ik ben goed in het hebben van een kont pa!'A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Koen, jonguh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Fera, da's lang gelee
Jij ook nog Happy New Year![]()
De beste wensen.
Ik probeerde het 1 keer... laat maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen, lijkt me heel erg tof. Hij wil hem tien keer lopen, ik vind één keer voorlopig wel genoeg.. Ik paste mijn schoenen niet meer.
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voornemen. Had ik ook ooit, maar mijn knie is nooit meer echt beter geworden.
Hij is nu het beste wat het in 10 jaar geweest is ongeveer, maar zou het nog steeds niet aandurven.![]()
Het motiveerde me extra toen m'n vader zei dat ik het toch niet zou kunnen, want hij kon het ook niet.
Wel goed getraind?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeerde het 1 keer... laat maar. Ik paste mijn schoenen niet meer.
Nog iets over dat gezond eten. Vetten zijn nog altijd minder belangrijk dan koolhydraten. Het zijn de snelle suikers waar je dik van wordt. Dus beter die laten staan of vervangen door langzame koolhydraten (dus volkoren ipv wit, zowel brood, pasta als rijst).A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wel.quote:
Jij?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
jazekerquote:Kerst was gezellig, wezen wokken op 1e kerstdag, family dinner voor 25 man hier thuis op 2e kerstdag.... Oudejaarsavond enigsinds verknald, toen was het hier een ziekenboeg
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tof dat mijn knie het begaf ruim voordat het startte?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof.![]()
Het motiveerde me extra toen m'n vader zei dat ik het toch niet zou kunnen, want hij kon het ook niet.
Ik had in die tijd veel last van mijn knieën, maar heb sindsdien veel spiertraining gedaan daar en nu kan ik gewoon lopen zonder pijn te hebben. Ik merk het echter wel als ik een week zwaar bezig ben geweest met veel beweging. Daarom durf ik het (nog) niet aan.
Hehe, goede motivatie wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Soort van getrained, elk weekend een afstand vanaf maart ergens en dan steeds meer, hielp nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed getraind?
Nog iets over dat gezond eten. Vetten zijn nog altijd minder belangrijk dan koolhydraten. Het zijn de snelle suikers waar je dik van wordt. Dus beter die laten staan of vervangen door langzame koolhydraten (dus volkoren ipv wit, zowel brood, pasta als rijst).. Ik krijg gewoon snel blaren
.
![]()
Tof dat je knie nu beter is dan het in 10 jaar is geweest en tof dat je de Vierdaagse wilde lopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof dat mijn knie het begaf ruim voordat het startte?
Ik had in die tijd veel last van mijn knieën, maar heb sindsdien veel spiertraining gedaan daar en nu kan ik gewoon lopen zonder pijn te hebben. Ik merk het echter wel als ik een week zwaar bezig ben geweest met veel beweging. Daarom durf ik het (nog) niet aan.
Hehe, goede motivatie wel.Ik zal voortaan wat meer uiteenzetten.
Maar 2014 is niet haalbaar?
Dat is wel kut. Ik weet het eigenlijk niet. Kijken of ik zaterdag al kan wandelen. Wel klein beginnen, ik ben niets gewend. Ik heb wel goede schoenen, al ingelopen en alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soort van getrained, elk weekend een afstand vanaf maart ergens en dan steeds meer, hielp niet. Ik krijg gewoon snel blaren
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
"Deze kan ik met waardigheid achter het CS verkopen".
C'est la vie
ik zou eerst fors moeten afvallen voordat ik zoiets als een vierdaagse zou gaan doenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Er zijn schema's te vinden, starten met 5 kilometerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik weet het eigenlijk niet. Kijken of ik zaterdag al kan wandelen. Wel klein beginnen, ik ben niets gewend. Ik heb wel goede schoenen, al ingelopen en alles..
![]()
zonder wandelconditie is dat al best verquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn schema's te vinden, starten met 5 kilometer.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik nu langzaam zou beginnen met trainen, zou het in principe haalbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof dat je knie nu beter is dan het in 10 jaar is geweest en tof dat je de Vierdaagse wilde lopen.Ik zal voortaan wat meer uiteenzetten.
Maar 2014 is niet haalbaar?
Maar ik durf niks te zeggen eigenlijk erover, want ik weet niet of ik dat nog wel wil. Ik zie er eigenlijk geen nut in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
"And I suppose that is completely inconspicious...."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwoah je kunt een rustig tempo aanmeten...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder wandelconditie is dat al best ver![]()
wandelen trek ik nog best wel een afstand, maar een hardloopconditie opbouwen is lastig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah je kunt een rustig tempo aanmeten...
Denk dat dat een stuk makkelijker gaat en minder belastend voor knieen als ik -10 kg zou zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
O, vast wel. Net als met hardlopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn schema's te vinden, starten met 5 kilometer.
Komt wel goed hoor. Ik laat me leiden door de expert.
Moet iets per se een nut hebben om het te doen? Het is toch weer een prestatie, een doel waar je naar toe kan werken en misschien ook wel een ervaring.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik nu langzaam zou beginnen met trainen, zou het in principe haalbaar moeten zijn.
Maar ik durf niks te zeggen eigenlijk erover, want ik weet niet of ik dat nog wel wil. Ik zie er eigenlijk geen nut in.
Ik doe het voor de uitdaging en omdat ik iets te bewijzen heb. Het is namelijk tijd om te stoppen om me iets aan te trekken van mijn vaders opmerkingen over wat ik allemaal NIET kan.Gisteren was wel weer een reality check voor me, dat ik er nog steeds zo mee bezig ben.
Je haalt 2 dingen door elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wandelen trek ik nog best wel een afstand, maar een hardloopconditie opbouwen is lastig.
Denk dat dat een stuk makkelijker gaat en minder belastend voor knieen als ik -10 kg zou zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
O, vast wel. Net als met hardlopen.Komt wel goed hoor. Ik laat me leiden door de expert.
![]()
![]()
Dan zou ik eerst gaan fietsen. Hardlopen kan inderdaad belastend zijn voor je knieën als je erg zwaar bent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wandelen trek ik nog best wel een afstand, maar een hardloopconditie opbouwen is lastig.
Denk dat dat een stuk makkelijker gaat en minder belastend voor knieen als ik -10 kg zou zijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
niet dat ik 200kg weeg ofzo, maar 10-15 kg minder zou geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst gaan fietsen. Hardlopen kan inderdaad belastend zijn voor je knieën als je erg zwaar bent.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zeg ik ook niet schatteke. Ik mag ook wel 10 tot 15 kilo minder wegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik 200kg weeg ofzo, maar 10-15 kg minder zou geen kwaad kunnen
Weegschaaltje stond op 84 laatst.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk voor jezelf. Maar ik hoef niemand iets te bewijzen. Mensen verwachten juist te veel van me.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet iets per se een nut hebben om het te doen? Het is toch weer een prestatie, een doel waar je naar toe kan werken en misschien ook wel een ervaring.
Ik doe het voor de uitdaging en omdat ik iets te bewijzen heb. Het is namelijk tijd om te stoppen om me iets aan te trekken van mijn vaders opmerkingen over wat ik allemaal NIET kan.Gisteren was wel weer een reality check voor me, dat ik er nog steeds zo mee bezig ben.
84 zou voor mij het perfecte gewicht zijn... Ik tik nu de 100 aan met 1m84quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet schatteke. Ik mag ook wel 10 tot 15 kilo minder wegen.
Weegschaaltje stond op 84 laatst.
zou met 90 al een stuk blijer zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik bedoelde ook niet dat jij hetzelfde doel moest hebben, ik gaf alleen een voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk voor jezelf. Maar ik hoef niemand iets te bewijzen. Mensen verwachten juist te veel van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
69 is mijn ideaal, maar ik zou de 75 al met liefde omarmen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
84 zou voor mij het perfecte gewicht zijn... Ik tik nu de 100 aan met 1m84
zou met 90 al een stuk blijer zijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Idem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
69 is mijn ideaal, maar ik zou de 75 al met liefde omarmen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat jij hetzelfde doel moest hebben, ik gaf alleen een voorbeeld.Ik ben ook vermoeid. Ik ga maar eens naar bed denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, jij wandelt de 4 daagse natuurlijk op je handen uit, dat zou ik wel van je verwachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk voor jezelf. Maar ik hoef niemand iets te bewijzen. Mensen verwachten juist te veel van me..
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Geef mij verjaardagscadeautje dan....!!Wie ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin simpel, als je gaat dingen gaat bakken (als in eten dan he), gooi het in zonnebloemolie en niet in boter, kokosvet of olijfolie. Verder de standaard dingen, geen 48+ kaas maar (het liefst) 20+ en anders 30+, regelmatig eten, ongezouten noten ipv chips e.d.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer.
Frituurvoedsel eet ik al haast nooit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoe gaat het met jouw sporten eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idem.
[..]
Ik ben ook vermoeid. Ik ga maar eens naar bed denk ik.Ik heb nog steeds die schema's niet ...
Bed, goed idee. Het is al half één geweest, shiiiit.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
bij mij zit het overgewicht ook alleen op m'n buik, andere lichaamsdelen ben ik best tevreden meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
69 is mijn ideaal, maar ik zou de 75 al met liefde omarmen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoef geen tips voor gezond eten, ik weet het wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie ben je?
[..]
Begin simpel, als je gaat dingen gaat bakken (als in eten dan he), gooi het in zonnebloemolie en niet in boter, kokosvet of olijfolie. Verder de standaard dingen, geen 48+ kaas maar (het liefst) 20+ en anders 30+, regelmatig eten, ongezouten noten ipv chips e.d.Ik heb een tijdlang gezond geleefd en sportte vier keer per week.
Ik moet gewoon weer opnieuw in dat ritme komen, dingen gaan doen. Belangrijkste is dat ik de ongezonde snacks laat staan.
Ik loop hem zo:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij wandelt de 4 daagse natuurlijk op je handen uit, dat zou ik wel van je verwachten.
Ik beweeg alleen nog wat om soepel te blijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw sporten eigenlijk?Ik heb nog steeds die schema's niet ...
Bed, goed idee. Het is al half één geweest, shiiiit.
Heb er weinig zin in.
Wat ik zo grappig vind he; ik werk in een ziekenhuis. En de enige keuze (tegen zelfde prijs) bij de lunch is of een vette bek, of droog brood met microdun beleg...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie ben je?
[..]
Begin simpel, als je gaat dingen gaat bakken (als in eten dan he), gooi het in zonnebloemolie en niet in boter, kokosvet of olijfolie. Verder de standaard dingen, geen 48+ kaas maar (het liefst) 20+ en anders 30+, regelmatig eten, ongezouten noten ipv chips e.d.
En dat preekt dan gezondheid...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb sinds kort ook een buikje. Voorheen zat het alleen op de heupen, kont, bovenarmen en bovenbenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij zit het overgewicht ook alleen op m'n buik, andere lichaamsdelen ben ik best tevreden meeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Krijg je wel een goede kont vanquote:.
![]()
Is er niet een bepaald iets wat je leuk vindt om te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loop hem zo:
[..]
Ik beweeg alleen nog wat om soepel te blijven.
Heb er weinig zin in.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je wordt met de 10 minuten aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een buikje. Voorheen zat het alleen op de heupen, kont, bovenarmen en bovenbenen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wordt met de 10 minuten aantrekkelijker
Oke, dan houd ik me wel stil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef geen tips voor gezond eten, ik weet het wel.Ik heb een tijdlang gezond geleefd en sportte vier keer per week.
Ik moet gewoon weer opnieuw in dat ritme komen, dingen gaan doen. Belangrijkste is dat ik de ongezonde snacks laat staan.
Antonius?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vind he; ik werk in een ziekenhuis. En de enige keuze (tegen zelfde prijs) bij de lunch is of een vette bek, of droog brood met microdun beleg...
En dat preekt dan gezondheid...
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er niet een bepaald iets wat je leuk vindt om te doen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hee!quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Echtquote:
Nee MCLquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, dan houd ik me wel stil.
[..]
Antonius?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik bedoelde het niet lullig of zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, dan houd ik me wel stil.
[..]
Antonius?Ik heb de kennis wel, alleen nu de discipline nog. Gaat al wel steeds beter.
Alles ok?quote:
Had ik jou nou al een Happy New Year gewenst?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kutziekenhuis. Collega van me is haar kind verloren door een gynaecoloog daar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zeur niet, maar met de 10 minuten aantrekkelijker worden ...quote:Dat is wel veel van het goede.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig of zo.Ik heb de kennis wel, alleen nu de discipline nog. Gaat al wel steeds beter.
Je beschrijving wordt steeds ehm. beeldenderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeur niet, maar met de 10 minuten aantrekkelijker worden ...Dat is wel veel van het goede.
Ach, het is een klein begin hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn rechterarm is dan ook in prima vorm..
Ik ga tukken, trusten allemaal.
![]()
Truste ik kijk Skyfall nog even afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is een klein begin he.
Echt heeeeeeeeeeeelemaal niets?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is een klein begin he.
Gamen.quote:
Dan zal ik maar geen foto's laten zien, die zijn nooit zo leuk als je fantasieën.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je beschrijving wordt steeds ehm. beeldender
Een Wii?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt het toch sporten op het doel wat je wil behalen. Laat het doel je motiveren.
in ieder geval zijn fantasieen meestal heel andersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen foto's laten zien, die zijn nooit zo leuk als je fantasieën.
heb ook vaak zat online gedacht dat een dame echt een tuttig type was, nou dat was me toch een![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja en neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles ok?
Had ik jou nou al een Happy New Year gewenst?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Wii?Mijn ex-schoonmoeder had haar abonnement op de sportschool opgezegd omdat ze een Wii fit heeft. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt het toch sporten op het doel wat je wil behalen. Laat het doel je motiveren._
Hahaha dankje.. Jij ook.. Maar dit was echt de meest shitty new year everquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder had haar abonnement op de sportschool opgezegd omdat ze een Wii fit heeft. Wat?_
Ja, inderdaad.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha dankje.. Jij ook.. Maar dit was echt de meest shitty new year ever
wtf is er gebeurd?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoi Playing, is niets beslotens aan hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neuh was ff spannende scene, kon niet typen en kijken tegelijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Playin-g is wel stilletjes....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oow meestalwordt hier in aandrig rap tempo gekletst, alleen er zijn er nu een heleboel naar bed
Leuke foto's in je Fobo trouwens
Nu al?Ben niet zo van het vroege slapen.. Meeste fun gebeurt in de late uurtjes
Dank je wel! Ga jou ook wel even bespieden
![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:59 schreef fietsie het volgende:
Oow meestalwordt hier in aandrig rap tempo gekletst, alleen er zijn er nu een heleboel naar bed
Leuke foto's in je Fobo trouwens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oow daar zul je nie veul vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:01 schreef Playin-g het volgende:
Nu al?Ben niet zo van het vroege slapen.. Meeste fun gebeurt in de late uurtjes
Dank je wel! Ga jou ook wel even bespieden
Het is ook wel echt *plof* uitgestorvenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet echt iets om hier openlijk te bespreken.. Sawrry..quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet echt iets om hier openlijk te bespreken.. Sawrry..hoop dat het nu weer ok is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik pleeg nog wel eens een goede massage aan te biedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Playin-g het volgende:
Haha fietsie, compliment voor de prachtige fietsEn je handen, soort diepere boodschap?
Als in 'do it for fun' of ben je officieel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik pleeg nog wel eens een goede massage aan te bieden![]()
![]()
Het hele leven is voor de fun toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:03 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Als in 'do it for fun' of ben je officieel?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik rol mijn bed in, voor zover dat nog mogelijk is tussen de bouwpakketonderdelen.
Slaap lekker.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Fera het volgende:
Ik rol mijn bed in, voor zover dat nog mogelijk is tussen de bouwpakketonderdelen.
Slaap lekker.
truste Fera![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaap lekker onbekende Fera. Leer je vast nog wel kennenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Fera het volgende:
Slaap lekker.![]()
![]()
Truste!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Fera het volgende:
Slaap lekker.
Ik moet eigenlijk ook; morgen 400km sturen in een gammele bouwbus, in mijn eentje.
Niet eens een leuke dame die meerijdt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
BEN ER NOG WEL[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
wow 400km, waar moet je heen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Truste!!
Ik moet eigenlijk ook; morgen 400km sturen in een gammele bouwbus, in mijn eentje.
Niet eens een leuke dame die meerijdt...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je kunt hier je hart ophalen aan allerlei leuke soorten mensen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:05 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Slaap lekker onbekende Fera. Leer je vast nog wel kennen
Alleen vanavond niet meer vrees ik.
Aan de andere kant; het langste gesprek de -afgelopen nacht- liep door tot 5:30
Groenlo, via Goudaquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoorquote:
Joure, da's op de kaart het snelst te vindenquote:
Vandaag 24 kratten en 5 wagens vol frisdrank sixpacks enzo gevuld. Moest bewijzen dat ik het wel kon.![]()
![]()
Joure-Gouda-Groenlo? Damnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joure, da's op de kaart het snelst te vindenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oow... Britt wil een lekkere vrouw aan de lijn op 0906 enzovoorts
Iemand ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Brittquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:09 schreef fietsie het volgende:
Oow... Britt wil een lekkere vrouw aan de lijn op 0906 enzovoorts
Iemand ?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee hoor. Gewoon zomaar!quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
En weer naar huisquote:
Alternatief was bijna 400,- euro aan verzendkosten EN een tweede zending van 75,-
Nu rijd ik voor kleine 100,- het rondje maar zelfProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmpf, ik ben Galadriel aan het tekenen en ik zie nu pas dat Cate best wel een grote neus heeft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Creatief op dit late uur....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:10 schreef Samzz het volgende:
Hmpf, ik ben Galadriel aan het tekenen en ik zie nu pas dat Cate best wel een grote neus heeft.
Nah, ben de hele avond al aan het tekenen. Tijdens het oppassen is dat mooi tijdverdrijfquote:.
Oow oom en tante nog nie trug dus, gewoon aan den arbeidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ben de hele avond al aan het tekenen. Tijdens het oppassen is dat mooi tijdverdrijf.
Skyfall was een leuk filmpje.
Lekker voor tussendoor, niet een om nou eens voor thuis te blijven oid...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou leukere dingen verzinnen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:13 schreef Playin-g het volgende:
Ik ga even een serie kijken met mijn lieverdVeel plezier hier zo
Jawel, ik ben net thuis en heb de tekening even op de ezel gezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow oom en tante nog nie trug dus, gewoon aan den arbeid“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
.quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Truste @ all; bedje roept (letterlijk)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Komt daarna welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou leukere dingen verzinnen....Offe... Ik verwen hem soms tijdens de serie haha. Oraal natuurlijk, kan ik door blijven kijken :p
![]()
Nee, al wil ik de film wel zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef Topiek het volgende:
Iemand die naar de film jack reacher geweest is?.
Ok Samzz. Morgen om 18:30 bij Pathe de kuip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoeg gegamed denk ik
Begon er om 20:00 ongeveer mee, ik ben er nu wel even klaar mee
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sterktequote:, ik ga zo slapen
, ik had dat, crap, gevoel gisteren omdat ik de nachtdienst in ging
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Genoeg gegamed denk ik
Begon er om 20:00 ongeveer mee, ik ben er nu wel even klaar mee
Tijd geleden dat ik een hele nacht doorging![]()
![]()
Heb je de hele nacht zitten gamen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik een hele nacht doorgingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had gedroomd dat ik hier vannacht had gepost![]()
Gelukkig is dat niet zo
[b]AirwiN schreef [/b]
nee ik niet, maar joof welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht zitten gamen?![]()
![]()
Oh ik dacht alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben heul niet gekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Dafuq??????????
[b]AirwiN schreef [/b]
IEEEEW jekkie bahquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Aiii. Welteruste. Gister werkte ik tot half 10 nu vanaf half 10. :pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sterkte, ik ga zo slapen
, ik had dat, crap, gevoel gisteren omdat ik de nachtdienst in ging
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tassen en jassen met kevlar voor kinderen in Amerika
En nog hebben ze niet door dat die wapenwet gewoon moet worden aangepast
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Tassen en jassen met kevlar voor kinderen in Amerika
En nog hebben ze niet door dat die wapenwet gewoon moet worden aangepast
Amerika![]()
![]()
Ja na de laatste schietpartij in een school hebben ze het licht gezien.quote:
De kids hullen in kevlar en dan pas naar school sturen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen lekker geslapen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke kleur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, haar in de verf bij de kapper..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En hoe kan je nou je school genoot afrossen voor lunch geld. Je kan niet eens meer fatsoenelijk een nurd in elkaar slaan met dat kevlarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja na de laatste schietpartij in een school hebben ze het licht gezien.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja na de laatste schietpartij in een school hebben ze het licht gezien.
![]()
Volgende stap is de kinderen zelf bewapenen![]()
![]()
Ik heb top geslapen!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
De kleur die ik nu heb. Gewoon uitgroei bijwerkenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Heerlijkquote:
Wachten tot de gymlesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe kan je nou je school genoot afrossen voor lunch geld. Je kan niet eens meer fatsoenelijk een nurd in elkaar slaan met dat kevlar
Die stap hebben ze al gehad tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Volgende stap is de kinderen zelf bewapenen![]()
Sowieso raar volk in Amerika. Twee tieners hebben ouders gedrogeerd omdat ze ook na 10 uur 's avonds nog wilden internetten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gedroomd over jouw situatiequote:_!
Oh bah uitgroeiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De kleur die ik nu heb. Gewoon uitgroei bijwerken
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, zou ook nog best kunnen. Amerikaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stap hebben ze al gehad toch![]()
Sowieso raar volk in Amerika. Twee tieners hebben ouders gedrogeerd omdat ze ook na 10 uur 's avonds nog wilden internettenAmerikanen
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn geen bejaarden die een school aan flarden schieten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, zou ook nog best kunnen. AmerikaAmerikanen
![]()
![]()
Het zijn pubers!! Dat zijn kinderen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh zo, ja kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn geen bejaarden die een school aan flarden schieten.
Het zijn pubers!! Dat zijn kinderen!![]()
Mja ik moet ff stoppen met posten.. laatste post komt in zicht![]()
![]()
Aanstellerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh zo, ja klopt![]()
Mja ik moet ff stoppen met posten.. laatste post komt in zicht
[b]AirwiN schreef [/b]
How come? Last van je schouder?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: