SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Engel- op 03-01-2013 23:43:06 ]![]()
Heb jij even gelukquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]... ik heb een setje goede abs gezien vandaag....
jumjumjum
![]()
![]()
Ik wil een naakt, strak kontje in mijn handen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Doe mij maar een van de dames uit het laatste deel van "Dames met een maatje meer" in KPD.... Bij voorkeur uit de amateur-sectieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil een naakt, strak kontje in mijn handen hebben.He, we hebben wat gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje natuurlijk, beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen voor je. Kick je daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zucht... geen toegang ditdat...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef fietsie het volgende:
Doe mij maar een van de dames uit het laatste deel van "Dames met een maatje meer" in KPD.... Bij voorkeur uit de amateur-sectie![]()
Ik hou wel van kontjes, maar niet van mannenkontjes, sorryquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje natuurlijk, beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen voor je. Kick je daarop?![]()
Jammer ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kontjes, maar niet van mannenkontjes, sorry.
![]()
HOMMO!quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een goede kont kan ik altijd wel waarderen, dat wil niet zeggen dat ik mijn pener erin wil hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij daar wel van houdt..
![]()
True.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook hommo voor mij.C'est la vie
Kontjes?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bij voorkeur grote rondequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Done ....quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
-Engel-, kun je de ovb bij mij weghalen, vrije dag is goedgekeurd.
![]()
Skyfall is best te pruimen
als tussendoortjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij mist ook de gadgets hequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
als tussendoortje![]()
![]()
Jup, al mag moneypenny best logerenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, al mag moneypenny best logeren
Die zat er toch al in bij deeltje 1?
iemand?![]()
De laatste Bond films kunnen me sowieso niet erg bekoren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef fietsie het volgende:
als tussendoortje
De oude zijn veel toffer![]()
Die hadden meer een "dit is niet te geloven maar wel geweldig" factorquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De laatste Bond films kunnen me sowieso niet erg bekoren.
De oude zijn veel tofferProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kontjes.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De jouwe?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En een betere bond.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hadden meer een "dit is niet te geloven maar wel geweldig" factor
Ik vind die daniel craig gewoon helemaal niks, tenminste, niet voor bond.![]()
Als je van vetpudding houdt.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
C'est la vie
Rond, zacht en schommelend is een stuk prettiger dan van die bottebonkjes die erdoor stekenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De jouwe mag er zeker wezen.quote:
Er is ook een gulden middenweg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rond, zacht en schommelend is een stuk prettiger dan van die bottebonkjes die erdoor stekenStrak en stevig.
Daar jaagt de middenmoot opquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is ook een gulden middenweg.Strak en stevig.
Wat zij zegt.quote:C'est la vie
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.C'est la vie
Hij draagt altijd van die ruime broeken zodat je het niet goed kunt zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De jouwe moet ik nog een keer bekijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En wat is jouw kundig oordeel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch nog een mager zesje behaald? Ik heb lage verwachtingen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al zorgvuldig bestudeerd.
Inderdaad. Volgende keer maar een zwembadmeet houden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij draagt altijd van die ruime broeken zodat je het niet goed kunt zien.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmm, hangt er van af wie er komt dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer maar een zwembadmeet houden.
Wie mag er volgens jou wel komen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hangt er van af wie er komt dan.
Iedereen mag komen natuurlijk.quote:
Ik zie alleen sommige personen daar liever komen dan anderen.
En ik denk dat jij dondersgoed weet wie ik op doel
Ik dacht puur en alleen aan FOK!kers, ik telde die ene persoon even niet mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen mag komen natuurlijk.
Ik zie alleen sommige personen daar liever komen dan anderen.
En ik denk dat jij dondersgoed weet wie ik op doel
GefeliciteerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Qua fokkers weet je het ook wel toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht puur en alleen aan FOK!kers, ik telde die ene persoon even niet mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gefeliciteerd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje met zekerheid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua fokkers weet je het ook wel toch?
Ghiiiiiiiiieeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrmmuuuuzzzzzieeeeeeeeeekkkkkkquote:
Het ging over Kaneel, lieverd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ghiiiiiiiiieeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrmmuuuuzzzzzieeeeeeeeeekkkkkk
Mooie datum.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Dank jullie wel!!
@Fera, dat klopt zeker!! Ik heb 12 -12-12 mijn rijbewijs gehaald!!
Vroeger dacht ik altijd dat ik op die dag ging trouwen.
Ik meld me aan, over -10 kilo.quote:
Ik eet wel minder ... en gezonder. Ik drink bijna alleen water en binnenkort sporten. Wandelen in de weekenden en doordeweeks zwemmen, waar ik met de fiets naar toe ga.quote:
Hahaha okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie datum.
Vroeger dacht ik altijd dat ik op die dag ging trouwen.lol
![]()
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Wandelen verbrand je akelig weinig mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel minder ... en gezonder. Ik drink bijna alleen water en binnenkort sporten. Wandelen in de weekenden en doordeweeks zwemmen, waar ik met de fiets naar toe ga.
Wat helpt is geen frituurvoedsel meer, geen kroketten, frikandellen, worstenbroodjes of saucijzen. Dat zijn echt boosdoeners voor je lichaam.![]()
quote:KT'tje
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat is jouw kundig oordeel?Een 7.1quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch nog een mager zesje behaald? Ik heb lage verwachtingen.C'est la vie
Geef mij verjaardagscadeautje dan....!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
IK WIL NEUKENNNNNN.
En ik ben vervelend.Ik heb al last van ontwenningsverschijnselen.
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wandelen verbrand je akelig weinig mee.
Wat helpt is geen frituurvoedsel meer, geen kroketten, frikandellen, worstenbroodjes of saucijzen. Dat zijn echt boosdoeners voor je lichaam.
Frituurvoedsel eet ik al haast nooit.
quote:
Dit kan ik met trots aan m'n vader vertellen.
"Toch nog IETS waar ik goed in ben!"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik heb eerste dagen bar weinig gegeten
Oke goede voornemens, afvallen enzo, maar heb ook nog last van buikgriep
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is dat vrijwillig of moet hij meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Fera het volgende:
Het is extra erbij. Ik wil gewoon wennen aan bewegen. Plus dat het grote afstanden worden. Ik wil in 2014 samen met Gitaar de Nijmeegse Vierdaagse lopen, de 50 kilometer..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: