iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef blek het volgende:
Lekker laten verrotten dat kind, zonde van je energie.
Inderdaad hij is wel een grote baas. Als ik half zijn skills hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar met chicks op pics.. al een stuk beter dan alle praatjesmakers hier
Die heb jij ook, je hoeft ze alleen nog maar aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Inderdaad hij is wel een grote baas. Als ik half zijn skills had!... wiejooow.
Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
'Niet neukbaar'... pfft. Wat ben ik blij dat ik een uitzondering ben op het overgrote aantal mannen dat zo denkt.
Mwah nou niet op zo'n manier als in 'ze is misschien wel handig voor later' zoals TS het beschreef in de OP. Ik flirt ook nooit met meiden die wel interesse hebben in mij maar ik niet in haar, ik ga ze geen ongegronde hoop geven om simpelweg even ermee het bed in te duiken en dan vervolgens te kwetsen door te laten merken dat ik ze niets vind en maar 1 ding van hun wou.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?
Jemig, ik wist niet dat er zulke heteromannen warenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mwah nou niet op zo'n manier als in 'ze is misschien wel handig voor later' zoals TS het beschreef in de OP. Ik flirt ook nooit met meiden die wel interesse hebben in mij maar ik niet in haar, ik ga ze geen ongegronde hoop geven om simpelweg even ermee het bed in te duiken en dan vervolgens te kwetsen door te laten merken dat ik ze niets vind en maar 1 ding van hun wou.
Flirten is maar flirten, je hoeft echt niet meer te willen om dat te doen hoor. Iets dat vrouwen over het algemeen een stuk beter beseffen dan mannen, dus ik zou je niet al te druk maken over het geven van valse hoop. En ach eenmalig seks hebben met iemand, als het goed is geniet zij daar ook van. Dat zij misschien meer wil dan jij is dan jammer, maar je kan niet alles krijgen in het leven. Zolang je maar niet haar laat denken dat je een relatie hebt, maar zelf gewoon rondneukt, vind ik het niet onethisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mwah nou niet op zo'n manier als in 'ze is misschien wel handig voor later' zoals TS het beschreef in de OP. Ik flirt ook nooit met meiden die wel interesse hebben in mij maar ik niet in haar, ik ga ze geen ongegronde hoop geven om simpelweg even ermee het bed in te duiken en dan vervolgens te kwetsen door te laten merken dat ik ze niets vind en maar 1 ding van hun wou.
Nup nog nooit en denk ook niet dat het heel snel zal gebeuren. Kijk als je allebei dronken bent, of zij stelt het voor dat ze alleen even wat plezier wil, dan zegt niemand nee uiteraard. Maar ik zal nooit nuchter een meid versieren waar ik niets aan vind puur en alleen om er seks mee te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Jemig, ik wist niet dat er zulke heteromannen waren![]()
Alsof jij nog nooit iemand hebt of zou gebruiken voor alleen maar seks
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Flirten is maar flirten, je hoeft echt niet meer te willen om dat te doen hoor. Iets dat vrouwen over het algemeen een stuk beter beseffen dan mannen, dus ik zou je niet al te druk maken over het geven van valse hoop. En ach eenmalig seks hebben met iemand, als het goed is geniet zij daar ook van. Dat zij misschien meer wil dan jij is dan jammer, maar je kan niet alles krijgen in het leven. Zolang je maar niet haar laat denken dat je een relatie hebt, maar zelf gewoon rondneukt, vind ik het niet onethisch.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Hahaha het meest epische is is dat het een foto van je telefoon isfaal
Wij hebben een open relatie, niks mis mee contact hebben met andere.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
US / Jij en je verkering #14
Het is alweer uit?
Heb het al vaker vermeld, me aan en uit knop waarmee je screen maakt is stuk. Dus met een andere telefoon foto:quote:
Kunnen we alleen zeggen wanneer we zelf kunnen zien hoe (niet) lekker ze is natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wij hebben een open relatie, niks mis mee contact hebben met andere.
Ik had me telefoon alleen in de pauze even geopend en haar niet geantwoord toen stonden er 11 berichten van der en nu 2 uur later weer een zooi van haar wtf!
Had der verteld dat ik een vriendin had etc maar toch blijft ze gewoon appen etc.
Haar eerlijk vertellen dat ik niks wil of gewoon aan het lijntje houden voor sex etc na het uitgaan ? Wat denken jullie ?
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon eerlijk zijn als je d'r fysiek toch niet echt aantrekkelijk vind. Als ik die foto bekijk heeft ze nou ook niet echt dikke tieten of een goeie kont of zo, dus daar hoef je het ook niet voor te doen en als je haar hoofd dan ook nog eens niks vindt, lijkt het mij een simpele beslissing.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wij hebben een open relatie, niks mis mee contact hebben met andere.
Ik had me telefoon alleen in de pauze even geopend en haar niet geantwoord toen stonden er 11 berichten van der en nu 2 uur later weer een zooi van haar wtf!
Had der verteld dat ik een vriendin had etc maar toch blijft ze gewoon appen etc.
Haar eerlijk vertellen dat ik niks wil of gewoon aan het lijntje houden voor sex etc na het uitgaan ? Wat denken jullie ?
[ afbeelding ]
Welke foto?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerlijk zijn als je d'r fysiek toch niet echt aantrekkelijk vind. Als ik die foto bekijk heeft ze nou ook niet echt dikke tieten of een goeie kont of zo, dus daar hoef je het ook niet voor te doen en als je haar hoofd dan ook nog eens niks vindt, lijkt het mij een simpele beslissing.
Ja...quote:
Ja, maar ik snap dat hij die uit privacy-overwegingen weg laat. Maar haar hoofd is in ieder geval te groot als ik TS mag geloven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja...Moet ik het hoofdje erbij zien ook natuurlijk he. Plus die foto is helemaal uit verhouding lijkt wel. Sowieso kleedt ze zich wel cool dus die kop kan nooit een puinhoop zijn is mijn ervaring over 't algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |