abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121149195
Wat is er precies niet neukbaar aan haar? Haar kop voor zover ik die kan zien is niet lelijk en haar overkomen ook niet. Zal vast wel aan mij liggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 04-01-2013 13:34:54 ]
pi_121149473
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef blek het volgende:
Lekker laten verrotten dat kind, zonde van je energie.
idd
pi_121150211
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zie hem alleen maar met chicks op pics.. al een stuk beter dan alle praatjesmakers hier :')
Inderdaad hij is wel een grote baas. Als ik half zijn skills had :o !... wiejooow.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 13:58:55 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:59:51 #229
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121150287
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Inderdaad hij is wel een grote baas. Als ik half zijn skills had :o !... wiejooow.
Die heb jij ook, je hoeft ze alleen nog maar aan te wakkeren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_121151197
'Niet neukbaar'... pfft. Wat ben ik blij dat ik een uitzondering ben op het overgrote aantal mannen dat zo denkt.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:22:55 #231
351780 Piye
King of Kush
pi_121151296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
'Niet neukbaar'... pfft. Wat ben ik blij dat ik een uitzondering ben op het overgrote aantal mannen dat zo denkt.
Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_121151377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?
Mwah nou niet op zo'n manier als in 'ze is misschien wel handig voor later' zoals TS het beschreef in de OP. Ik flirt ook nooit met meiden die wel interesse hebben in mij maar ik niet in haar, ik ga ze geen ongegronde hoop geven om simpelweg even ermee het bed in te duiken en dan vervolgens te kwetsen door te laten merken dat ik ze niets vind en maar 1 ding van hun wou.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_121151476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Mwah nou niet op zo'n manier als in 'ze is misschien wel handig voor later' zoals TS het beschreef in de OP. Ik flirt ook nooit met meiden die wel interesse hebben in mij maar ik niet in haar, ik ga ze geen ongegronde hoop geven om simpelweg even ermee het bed in te duiken en dan vervolgens te kwetsen door te laten merken dat ik ze niets vind en maar 1 ding van hun wou.
Jemig, ik wist niet dat er zulke heteromannen waren :')

Alsof jij nog nooit iemand hebt of zou gebruiken voor alleen maar seks
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:32:15 #234
351780 Piye
King of Kush
pi_121151652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Flirten is maar flirten, je hoeft echt niet meer te willen om dat te doen hoor. Iets dat vrouwen over het algemeen een stuk beter beseffen dan mannen, dus ik zou je niet al te druk maken over het geven van valse hoop. En ach eenmalig seks hebben met iemand, als het goed is geniet zij daar ook van. Dat zij misschien meer wil dan jij is dan jammer, maar je kan niet alles krijgen in het leven. Zolang je maar niet haar laat denken dat je een relatie hebt, maar zelf gewoon rondneukt, vind ik het niet onethisch.
pi_121151687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Piethur het volgende:

[..]

Jemig, ik wist niet dat er zulke heteromannen waren :')

Alsof jij nog nooit iemand hebt of zou gebruiken voor alleen maar seks
Nup nog nooit en denk ook niet dat het heel snel zal gebeuren. Kijk als je allebei dronken bent, of zij stelt het voor dat ze alleen even wat plezier wil, dan zegt niemand nee uiteraard. Maar ik zal nooit nuchter een meid versieren waar ik niets aan vind puur en alleen om er seks mee te krijgen.
pi_121151724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Piye het volgende:

[..]

Flirten is maar flirten, je hoeft echt niet meer te willen om dat te doen hoor. Iets dat vrouwen over het algemeen een stuk beter beseffen dan mannen, dus ik zou je niet al te druk maken over het geven van valse hoop. En ach eenmalig seks hebben met iemand, als het goed is geniet zij daar ook van. Dat zij misschien meer wil dan jij is dan jammer, maar je kan niet alles krijgen in het leven. Zolang je maar niet haar laat denken dat je een relatie hebt, maar zelf gewoon rondneukt, vind ik het niet onethisch.
Beter kan ik het niet verwoorden
pi_121151844
Je kan je online status op Whatsapp verbergen, met iOS in ieder geval.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:14:40 #238
385453 VDSN
Thank you
pi_121153565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Hahaha het meest epische is is dat het een foto van je telefoon is :') faal
:') idd
pi_121153837
quote:
Wij hebben een open relatie, niks mis mee contact hebben met andere.

Ik had me telefoon alleen in de pauze even geopend en haar niet geantwoord toen stonden er 11 berichten van der en nu 2 uur later weer een zooi van haar wtf :') !

Had der verteld dat ik een vriendin had etc maar toch blijft ze gewoon appen etc.
Haar eerlijk vertellen dat ik niks wil of gewoon aan het lijntje houden voor sex etc na het uitgaan ? Wat denken jullie ?

I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_121153910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef VDSN het volgende:

[..]

:') idd
Heb het al vaker vermeld, me aan en uit knop waarmee je screen maakt is stuk. Dus met een andere telefoon foto:
pi_121154160
quote:
je lijkt op een antilliaan _O_
pi_121154183
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef durrrr het volgende:

[..]

Ik had me telefoon alleen in de pauze even geopend en haar niet geantwoord toen stonden er 11 berichten van der en nu 2 uur later weer een zooi van haar wtf :') !

Had der verteld dat ik een vriendin had etc maar toch blijft ze gewoon appen etc.
Haar eerlijk vertellen dat ik niks wil of gewoon aan het lijntje houden voor sex etc na het uitgaan ? Wat denken jullie ?

[ afbeelding ]
Kunnen we alleen zeggen wanneer we zelf kunnen zien hoe (niet) lekker ze is natuurlijk.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:29:57 #243
351780 Piye
King of Kush
pi_121154269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef durrrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou gewoon eerlijk zijn als je d'r fysiek toch niet echt aantrekkelijk vind. Als ik die foto bekijk heeft ze nou ook niet echt dikke tieten of een goeie kont of zo, dus daar hoef je het ook niet voor te doen en als je haar hoofd dan ook nog eens niks vindt, lijkt het mij een simpele beslissing.
pi_121154329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zou gewoon eerlijk zijn als je d'r fysiek toch niet echt aantrekkelijk vind. Als ik die foto bekijk heeft ze nou ook niet echt dikke tieten of een goeie kont of zo, dus daar hoef je het ook niet voor te doen en als je haar hoofd dan ook nog eens niks vindt, lijkt het mij een simpele beslissing.
Welke foto?
pi_121154384
ts ben je antilliaans?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:32:45 #246
351780 Piye
King of Kush
pi_121154399
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Welke foto?
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef durrrr het volgende:
Rechts :')

[ afbeelding ]
pi_121154438
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Piye het volgende:

[..]

[..]

Ja... :') Moet ik het hoofdje erbij zien ook natuurlijk he. Plus die foto is helemaal uit verhouding lijkt wel. Sowieso kleedt ze zich wel cool dus die kop kan nooit een puinhoop zijn is mijn ervaring over 't algemeen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 15:33:50 ]
pi_121154479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Gulmez het volgende:
ts ben je antilliaans?
indo / moluks :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:34:36 #249
351780 Piye
King of Kush
pi_121154493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja... :') Moet ik het hoofdje erbij zien ook natuurlijk he. Plus die foto is helemaal uit verhouding lijkt wel. Sowieso kleedt ze zich wel cool dus die kop kan nooit een puinhoop zijn is mijn ervaring over 't algemeen.
Ja, maar ik snap dat hij die uit privacy-overwegingen weg laat. Maar haar hoofd is in ieder geval te groot als ik TS mag geloven. :9
pi_121154551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Welke foto?
Na jou reacties van gisteren, merk ik wel dat jij 1 van de weinige ben die wel normaal kan doen :) :p ik zal je later wel even een foto sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')