om een paggatje te zettenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik krijg volgens mij ook de indruk dat TS geilt op de aandacht die hij krijgt van haar. Waarom zou je überhaupt anders zulke berichten sturen waarin je vraagt wat ze met hem zou willen doen.
Een watquote:
TS houdt haar liever achter de hand voor het geval van acute geilheid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon niet meer reageren.. zeggen dat je der zat bent.. en klaar
Begrijpelijk.. ondanks dat ze een lelijke trol schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
TS houdt haar liever achter de hand voor het geval van acute geilheid.
Jij wel zekerquote:
Gewoon stoppen ja. Bloedt vanzelf dood.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. ondanks dat ze een lelijke trol schijnt te zijn.
Maar dan gewoon niet / minder reageren. Ze wend eraan. Vervolgens als je haar alsnog onder geile bui appt.. dan reageert ze vast wel zonder gedoe.
Win - win
Klinkt een beetje zoals een desperate meisje zou pratenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En hoe zij praat is ook echt not donemaar goed ik heb gesproken doei gr. gr.
En kinderlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:11 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals een desperate meisje zou praten
20 en kinderlijk, klinkt als iemand met een geestelijke achterstand, maar na de foto van TS gezien te hebben, zou dat ook wel goed kunnenquote:
pics van ts?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
20 en kinderlijk, klinkt als iemand met een geestelijke achterstand, maar na de foto van TS gezien te hebben, zou dat ook wel goed kunnen
Ik vind het persoonlijk erger om iemand gewoon aan het lijntje te houden, terwijl je stoer op een of ander forum loopt te posten dat je toch niets met haar gaat doen en intussen prive dingen van haar met een stel onbekende deeltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
Heb zojuist het topic helemaal doorgelezen en ik zit me echt hard te verbazen. Dat er nog zoveel mannen zijn die vinden dat je ieder meisje dat zich aanbiedt dient te bespringen en je homo bent als je dat niet doet. Treurig.
Lekkere meidje hoor. HELEMAAL NIETS MIS MEE.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
US / Jij en je verkering #14
Het is alweer uit?
Nee dat is niet netjes inderdaad, maar dat maakt die reacties niet minder triest. Overigens vind ik dat laatste maar gelegenheidsmoraalriddergedrag. De meesten van ons vinden het namelijk alleen maar prachtig als mensen in hun topics privezaken delen als bewijs. Had TS dat niet gedaan ging iedereen zeiken dat hij lulde om stoer te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erger om iemand gewoon aan het lijntje te houden, terwijl je stoer op een of ander forum loopt te posten dat je toch niets met haar gaat doen en intussen prive dingen van haar met een stel onbekende deelt
Ken ook zat vrouwen die zo zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wrm doe je zelf dan zo blij als je geen interesse hebt
mannen
Hoe doe je dat dan, ik snap er niks van. Bij mij kan je m'n vriendenaantal zien, waar ik werk, waar ik op school zit, wie mijn vriendin is. Ik wil niet dat mensen die ik niet ken dat kunnen zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden staan op prive, dus alleen ik kan zien hoeveel mensen ik in mijn lijst heb.
De Ts is een maagd, dat zie je toch aan zijn achtergrond van zijn telefoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zie alle jaloerse maagdjes hier reagerenhahaha prachtig.
Play on playa hahaa
Niet weten hoe Facebook werkt en toch een internetheld pretenderen te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:06 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, ik snap er niks van. Bij mij kan je m'n vriendenaantal zien, waar ik werk, waar ik op school zit, wie mijn vriendin is. Ik wil niet dat mensen die ik niet ken dat kunnen zien.
[..]
De Ts is een maagd, dat zie je toch aan zijn achtergrond van zijn telefoon.
Ik zie hem alleen maar met chicks op pics.. al een stuk beter dan alle praatjesmakers hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:06 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, ik snap er niks van. Bij mij kan je m'n vriendenaantal zien, waar ik werk, waar ik op school zit, wie mijn vriendin is. Ik wil niet dat mensen die ik niet ken dat kunnen zien.
[..]
De Ts is een maagd, dat zie je toch aan zijn achtergrond van zijn telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |