Toch schattig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic is overigens wel briljantNormaal vind je in WGR mensen die grote schulden hebben, conflicten hebben op hun werk etc., en deze jongen maakt zich druk over z'n avondeten
Geniet er nog maar even van knul, straks begint het echte leven!
Oe! Wij kregen een half uur betaal of een uur onbetaald! En geen vergoeding, maar we mochten gewoon een maaltijd kiezen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
stel je vraag hier
WGR / AH-Medewerkerstopic [Deel 109] De kerstpakketten zijn er!
En je had waarschijnlijk normalere antwoorden gekregen.
Je hebt i.d.d. recht op een half uur ONBETAALDE PAUZE!!
Bij mij in de winkel krijg je dan ook een maaltijdvergoeding.
Nu weet ik alleen even niet of dat ook in de handboeken staat bij deze tijd en ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken op plaza (maar dat kan je zelf ook)
Ik zit hier gewoon hardop te lachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef vblok het volgende:
[..]
Dank je.. Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn.. Zal het ff vragen.. Want om 16.00 te eten als je 16.30 naar het werk moet vertrekken is ook wat..
Kom op dit is toch te geschift voor woordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef vblok het volgende:
[..]
Want om 16.00 te eten als je 16.30 naar het werk moet vertrekken is ook wat..
yoloquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef vblok het volgende:
Ik krijg wel een halfuur pauze heb ik gehoord... Ach ja, ik koop gewoon een pizza en dauw die in de broodoven..
Zware tijden in deze crisis ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef vblok het volgende:
[..]
Dank je.. Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn.. Zal het ff vragen.. Want om 16.00 te eten als je 16.30 naar het werk moet vertrekken is ook wat..
Ja het is maaltijd enzo kiezen tegen een x- bedrag (Bij AH is het 7 euro). Zit nog beetje in de oude termen van 12,5 jaar geleden :-) Toen we nog naar de snackbar op de hoek mochten om avondeten te halen:)quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Oe! Wij kregen een half uur betaal of een uur onbetaald! En geen vergoeding, maar we mochten gewoon een maaltijd kiezen...
Ik hoop het van harte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij worden we keihard getrolled hier, dit kán gewoon niet waar zijn
Ah de Albert Heijn kenner.. Dus ik heb gewoon recht op een maaltijd?? Dat scheelt weer 5 voor een pizza, pak sap en een toetje..quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja het is maaltijd enzo kiezen tegen een x- bedrag (Bij AH is het 7 euro). Zit nog beetje in de oude termen van 12,5 jaar geleden :-) Toen we nog naar de snackbar op de hoek mochten om avondeten te halen:)
Haha, ja zoiets. Ik werkte bij appie in 1996 ofzo. Als je dan een 12 uurscontract had kreeg je bonnen en 9 weken vakantie, en omdat ik kon bestellen kreeg ik een gulden meer dan de gewone vakknevullers. Mooi tijd was dat... ik heb geloof ik met de helft van de kaasmeisjes en kassameisjes iets gehad (zij het kortstondig).quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja het is maaltijd enzo kiezen tegen een x- bedrag (bij AH 7 euro). Zit nog beetje in de oude termen van 12,5 jaar geleden :-) Toen we nog naar de snackbar op de hoek mochten om avondeten te halen:)
Ach meid. Wát een kutleven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef vblok het volgende:
[..]
Zoals ik al copy paste hebben we ook gewoon een AH Medewerkerstopic daar kan je deze vragen zonder 2 paginas verder te zijn stellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef vblok het volgende:
[..]
Ah de Albert Heijn kenner.. Dus ik heb gewoon recht op een maaltijd?? Dat scheelt weer 5 voor een pizza, pak sap en een toetje..
Wacht even, je kan dus niet alleen niet zonder warm avondeten maar ook niet zonder je dagelijkse toetje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef vblok het volgende:
[..]
Ah de Albert Heijn kenner.. Dus ik heb gewoon recht op een maaltijd?? Dat scheelt weer 5 voor een pizza, pak sap en een toetje..
Hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zoals ik al copy paste hebben we ook gewoon een AH Medewerkerstopic daar kan je deze vragen zonder 2 paginas verder te zijn stellen
Ik weet dat sommige winkels er wat eigen regels op nahouden maar i.i.g. bij ons is het bij 17-22 dat hetzelfde geld als bij 14-22
Jeps nu heb je all-inn loon opzich denk ik wel beter omdat ik nooit 9 weken vakantie per jaar opnamquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Ik werkte bij appie in 1996 ofzo. Als je dan een 12 uurscontract had kreeg je bonnen en 9 weken vakantie, en omdat ik kon bestellen kreeg ik een gulden meer dan de gewone vakknevullers. Mooi tijd was dat... ik heb geloof ik met de helft van de kaasmeisjes en kassameisjes iets gehad (zij het kortstondig).
Ach ik snap het wel voor iemand van 16 is het gewoon "leuk" dat hij gewoon lekker ongezond mag eten zonder dat ze ouders er zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even, je kan dus niet alleen niet zonder warm avondeten maar ook niet zonder je dagelijkse toetje?Je moeder komt zeker ook nog controleren of je je bord wel leeg hebt voordat je aan je toetje mag beginnen..
Met me HBO Accountancy had ik dat ook zeker kunnen hebben. Alleen na 2 stages was ik er achter dat ik dat NOOIT leuk ging vinden. Ik deed als teamleider werk dat ik leuk vond en dat moest ik in mijn ogen ook als ASM kunnen. En later als SM. Daarna zien we wel weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef Spanky78 het volgende:
heh, ja verkoper 2 heette dat. Ze vroegen of ik wilde blijven, moest ik een hbo wekren leren gaan doen. Ben toch maar gaan studeren.
Mooie tijd gehad. maar op dit moment een betere baan dan supermarktmanager, dus was een goede keuze.
Omdat in de CAO is vastgelegd wanneer je wel en niet een maaltijd krijgtquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Bastoenie het volgende:
Waarom zou je daar recht op hebben?Het is gewoon je werk hoor en niet eens belachelijk lang. Ken zat beroepen die ook onregelmatig werken en die ook geen eten krijgen.
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat in de CAO is vastgelegd wanneer je wel en niet een maaltijd krijgt
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef niels0 het volgende:
Een warme maaltijd op een normaal tijdstip die je door de neus geboord wordt is trouwens wel iets typisch nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |