Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef vblok het volgende:
Zou ik dan morgenochtend de pauze zo rond 18.00 hebben?
rebelsquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef vblok het volgende:
Ik krijg wel een halfuur pauze heb ik gehoord... Ach ja, ik koop gewoon een pizza en dauw die in de broodoven..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef vblok het volgende:
Ik krijg wel een halfuur pauze heb ik gehoord... Ach ja, ik koop gewoon een pizza en dauw die in de broodoven..
Dan eet je meer van te voren en om 22.00uur nog wat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Op een bammetje houd ik het in ieder geval niet uit hoor.. Ik moet in ieder geval normaal kunnen eten..
wat versta je onder normaal?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Op een bammetje houd ik het in ieder geval niet uit hoor.. Ik moet in ieder geval normaal kunnen eten..
Gast dan eet je toch om 16.30 thuis o.i.d.?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
niet 5 uurtjes zonder eten kunnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Ik snap ineens waarom m'n boodschappen zo duur zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Anderhalf uur pauze op een werkdag van 5 uur?_!
Kijk, de eerste met een serieuze reactie.. Bedankt!! Ik zal het morgen nog ff aan de TL vragen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Spanky78 het volgende:
Toen ik vroegah nog bij appie werkte mocht het wel. Maar toen deden ze nog niet zo lullig daarover. Kon je ook gewoon rond 7 uur gaan eten.
Schijnt nogal wat slechter te zijn geworden. We kregen ook bonnen voor ah/etos/gallngall enzo..
Gast iedereen reageert hier serieus, maar niemand kan geloven dat je je hier zo druk om maakt. Je moet fokking 5 uurtjes werken en je raakt in paniek omdat je dan misschien wel eens een warme maaltijd mis zou kunnen lopen. En dan ook nog als argument geven dat je echt niet kunt functioneren zonder warme maaltijd. Is toch om te gieren, zou Gerard Joling zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef vblok het volgende:
[..]
Kijk, de eerste met een serieuze reactie.. Bedankt!! Ik zal het morgen nog ff aan de TL vragen..
Dank je.. Dan zal dat bij ons ook wel zo zijn.. Zal het ff vragen.. Want om 16.00 te eten als je 16.30 naar het werk moet vertrekken is ook wat..quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
stel je vraag hier
WGR / AH-Medewerkerstopic [Deel 109] De kerstpakketten zijn er!
En je had waarschijnlijk normalere antwoorden gekregen.
Je hebt i.d.d. recht op een half uur ONBETAALDE PAUZE!!
Bij mij in de winkel krijg je dan ook een maaltijdvergoeding.
Nu weet ik alleen even niet of dat ook in de handboeken staat bij deze tijd en ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken op plaza (maar dat kan je zelf ook)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |