Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef vblok het volgende:
Zou ik dan morgenochtend de pauze zo rond 18.00 hebben?
rebelsquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef vblok het volgende:
Ik krijg wel een halfuur pauze heb ik gehoord... Ach ja, ik koop gewoon een pizza en dauw die in de broodoven..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef vblok het volgende:
Ik krijg wel een halfuur pauze heb ik gehoord... Ach ja, ik koop gewoon een pizza en dauw die in de broodoven..
Dan eet je meer van te voren en om 22.00uur nog wat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Op een bammetje houd ik het in ieder geval niet uit hoor.. Ik moet in ieder geval normaal kunnen eten..
wat versta je onder normaal?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Op een bammetje houd ik het in ieder geval niet uit hoor.. Ik moet in ieder geval normaal kunnen eten..
Gast dan eet je toch om 16.30 thuis o.i.d.?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
niet 5 uurtjes zonder eten kunnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef vblok het volgende:
Ik snap ineens waarom m'n boodschappen zo duur zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Anderhalf uur pauze op een werkdag van 5 uur?_!
Kijk, de eerste met een serieuze reactie.. Bedankt!! Ik zal het morgen nog ff aan de TL vragen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Spanky78 het volgende:
Toen ik vroegah nog bij appie werkte mocht het wel. Maar toen deden ze nog niet zo lullig daarover. Kon je ook gewoon rond 7 uur gaan eten.
Schijnt nogal wat slechter te zijn geworden. We kregen ook bonnen voor ah/etos/gallngall enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |