Ik heb het niet gezien, maar vond de rol op maandag, van Froukje en Winston, die nogal Kamp Raf leek, een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:59 schreef Ole het volgende:
Voor zover ik dat al kon kan ik Froukje nu helemaal niet serieus meer nemen.
Rol hier van mijn stoel gewoon![]()
![]()
![]()
![]()

en dan niet begrijpen waarom winston een grimas op zn gezicht heeft..."ken je hem niet?!"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kalf die Froukje, letterlijk zeggen dat Bram van der Vlugt de oude Sinterklaas is

Froukje staat toch ook ingeschreven bij het boekingsbureautje van spons Plessen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Nikkie Plessen wordt zo wel bekend in Duitsland
Vriendin Froukje neemt het nog even voor d'r op nu

Zo, kijk Bild dan dankbaar zijn voor de primeur die ze 3 dagen geleden gekregen hebben....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef ejiraM het volgende:
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?
"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."
De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"
Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending![]()
bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml

Creatief is het, dat welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, kijk Bild dan dankbaar zijn voor de primeur die ze 3 dagen geleden gekregen hebben....

Heel erg dom. Ik begreep al geen bal van die keuze. 't Is gewoon een stel rattenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat Sylvie en Rafael dachten dat ze wel even uit de Bild-wind gehouden zouden worden na die primeur, maar de windstille periode was wel erg kort.

Ik had altijd de indruk dat 80% van 't Gooi daar over de vloer kwam? Zij zit toch ook bij Carlo en Irene?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Froukje nam het nogal op voor het medium Sarina.... het was allemaal niet zo erg als de media suggereren... en ze liet en passant ook nog even vallen dat ze zelf ook wel eens bij Sarina is geweest
quote:Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!

Sneertje-alert. Niemand verwarde haar.quote:Sarina, niet te verwarren met een medium met dezelfde naam dat ooit wegens drugssmokkel werd veroordeeld,...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!

quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:37 schreef Poezewoes het volgende:
Was nog niet klaar stond nog een pagina over fam v d Vaart!
Deel tweeDie Evert. Helderziend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het moddergooien kan beginnen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
Privé heeft al een 40 pagina's dik dossier klaar?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |