Liever zo'n oostbloksletje, toch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
Kap eens met het posten van stereotype Nederlandse vrouwen met vlotte kapsels.
Ik krijg hier zo'n slappe zak van.
TS haar foto staat ergens in een recente SC.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
Kap eens met het posten van stereotype Nederlandse vrouwen met vlotte kapsels.
Ik krijg hier zo'n slappe zak van.
jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liever zo'n oostbloksletje, toch.
Racistquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liever zo'n oostbloksletje, toch.
Haha, creepy man gespot. Wedden dat ie de foto ook heeft opgeslagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
TS haar foto staat ergens in een recente SC.
Link, moet even mijn oordeel vellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
TS haar foto staat ergens in een recente SC.
SC ja, één van de 10 laatste ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Link, moet even mijn oordeel vellen
? Van iemand anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
ikjijallebei, he, dat doerakje.
10?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Rawberry het volgende:
[..]
SC ja, één van de 10 laatste ofzo.
Wat een gestoorde gekken hier.quote:
idd kksukkels heel je topic verpest maar toch ook wel weer best on-topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een gestoorde gekken hier.
Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef ReginaGeorge het volgende:
Ik had een jongen in de klas die nu nog steeds maagd is. Hihi.
TR gemachtquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
idd kksukkels heel je topic verpest maar toch ook wel weer best on-topic
23, maar ik was een vroege leerling en hij was blijven zitten, dus 25.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan wel niet?
Hij is een zijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef Flying_eagle het volgende:
TS is zelf zo'n loser in de friendzone. TS is gewoon boos dat ze van "zijn" mooiste meisje van de klas geen uitzending maken. Nu moet hij nog langer wachten om dat meisje een iets te lange creepy omhelzing te geven. TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |