Tis een leuk programma manquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef chroestjov het volgende:
Bij ''Tros-programma'' stopte ik al met lezen.
Oh ja, klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Meloewa het volgende:
Terechte klacht, zelf de leraren soms
Nee, je ziet ze gewoon die erectie proberen te onderdrukken en kwijlen. Met hun grafkopjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Splutje het volgende:
Alsof die mannen niet wordt opgedragen door de programmamakers om een beetje enthousiast te doen. Anders zou het nogal een kutprogramma zijn he
Dat zou ik met name niet meer weten eiglquote:
Die wijven waren anders stuk voor stuk uitgezakte vijftigers geworden de keren dat ik het gezien hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je ziet ze gewoon die erectie proberen te onderdrukken en kwijlen. Met hun grafkopjes.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef chroestjov het volgende:
Bij ''Tros-programma'' stopte ik al met lezen.
Het zit wel diep hè?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je ziet ze gewoon die erectie proberen te onderdrukken en kwijlen. Met hun grafkopjes.
ja die klasgenoten zijn vaak mooier geworden ineens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die wijven waren anders stuk voor stuk uitgezakte vijftigers geworden de keren dat ik het gezien heb
Je lijkt wel jaloers, alsof het bij jou andersom was. Dat ze hun maaginhoud proberen binnen te houden als ze over jou spreken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen wist ik opeens weer waarom ik nooit naar programma's op de publieke omroep kijk.quote:In het Tros-programma Het Mooiste Meisje Van De Klas wordt het leven van, zoals de titel al zegt, het mooiste meisje van de klas besproken. Voormalig klasgenoten, ouders, broers/zussen en vrienden/vriendinnen van de hoofdpersoon geven commentaar op haar en haar leven.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dan moet je niet op FOK! zitten
de commerciele zender is beter wil je zeggen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En toen wist ik opeens weer waarom ik nooit naar programma's op de publieke omroep kijk.
Ga het maar weer voor de mannen opnemen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
Fascination die weer over mannen zit te zanikken, niks nieuws.
Neuh, het is eigenlijk allemaal om te janken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
de commerciele zender is beter wil je zeggen?
Ojah daarom werkt die aandachts geile hoer er ook gewoon aan mee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Saisai het volgende:
terechte klacht, ook supergenant voor de vrouw in kwestie.
Neehoor, ik zeg alleen iets over jou.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga het maar weer voor de mannen opnemen.
TS was toch pot?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ts was zelf niet t mooiste meisje van de klas en is jaloers dat zij niet omhelsd wordt door vieze ouwe geile rukkertjes
O dus ik zit er over een paar jaar ook in?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef practics het volgende:
[..]
Ojah daarom werkt die aandachts geile hoer er ook gewoon aan mee.![]()
Wel eens aan gedacht dat zon kut mee doet om puur de aandacht van toen weer eens te herbeleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |