In het Tros-programma Het Mooiste Meisje Van De Klas wordt het leven van, zoals de titel al zegt, het mooiste meisje van de klas besproken. Voormalig klasgenoten, ouders, broers/zussen en vrienden/vriendinnen van de hoofdpersoon geven commentaar op haar en haar leven.
Ik heb inmiddels behoorlijk wat afleveringen van het programma gezien en echt altijd zitten er van die creepy kerels bij die met een smerige glimlach op hun bakkes zitten te vertellen over het meisje in kwestie. Vaak zijn het de friendzone-losers, die hun slachtoffer tot in de creepy details weten te omschrijven. Als je ze ziet en hoort praten weet je meteen waarom ze in de friendzone zaten.

Het commentaar dat ze geven, doet m'n tenen krullen. "Ja, ik vond het altijd zo'n mooi meisje met van die mooie tietjes.

Ja, ik was bevriend met haar, maar ik wilde eigenlijk wel meer.

Zij wilde dat niet, maar ik bleef gewoon proberen.

"

!!
Dan volgt in elke uitzending ook een hereniging tussen de friendzone-loser en het mooiste meisje van de klas. Hij neemt van de kans gebruik om het meisje uitvoerig te omhelzen (

) en te melden hoe geweldig ze er nog uitziet. Dude please, zoek iemand uit jouw league om te creepen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.