Neuken ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja net zoals jij met respect te hoort praten naar een mod, of snap je echt niet dat respect tonen, respect krijgen is?
Figuurzagende brugklassers leren pijpen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:08 schreef Robophatt het volgende:
Figuurzagen![]()
Brugklassers leren figuurzagen
Een leren figuur op een brug met klasse pijpenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Figuurzagende brugklassers leren pijpen.
Brugklassers die schuilen voor pijpenstelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Een leren figuur op een brug met klasse pijpen
Ik dacht dat jij zijn moeder was?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
TONG80 je moeder ik zweer je bent zo levenloos je zit 24/7 op fok man doe iets met je leven aub
Huilen.quote:
Ben jij dat echt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beat that mothafokka.
Trusten.
Nee is Viola Holtquote:
Wat had je verwacht ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ha-ha.
Maar even serieus. Je ziet er normaler uit dan verwacht.
Als ik je uiterlijk zou moeten baseren op je gedrag hier op FOK! dan kom je er ongeveer zo uit te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zegt degene die om 11 over 10 nog op fok zitquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
TONG80 je moeder ik zweer je bent zo levenloos je zit 24/7 op fok man doe iets met je leven aub
Dan hoor je idd achter de wijvenen aan te zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Superthomas het volgende:
[..]
zegt degene die om 11 over 10 nog op fok zit
Is dit het nachtbagger topic van vanavond? Sorry ik ben nieuw hier..quote:Op zondag 6 januari 2013 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan hoor je idd achter de wijvenen aan te zitten
Dagbaggerquote:Op zondag 6 januari 2013 03:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dit het nachtbagger topic van vanavond? Sorry ik ben nieuw hier..
ik "vraga me" ook af hoe jij eruit ziet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
ik vraga me echt af hoe jij eruit zou zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |