Niet kunnen figuurzagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een perfecte bocht zonder dat het ijzertje breekt.
Dat snijdt geen hout.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
TONG80 je moeder ik zweer je bent zo levenloos je zit 24/7 op fok man doe iets met je leven aub
Hé man, jij zit nu ook op FOK!, welkom.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
TONG80 je moeder ik zweer je bent zo levenloos je zit 24/7 op fok man doe iets met je leven aub
Kutnoobquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
En hoe weet jij dat hij 24/7 op fok zit?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef GokVerslaafd het volgende:
Ja maar hij zit er serieus 24/7 of misschien in zijn wereld nog wel 25/7 eropquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé man, jij zit nu ook op FOK!, welkom.
Nou en? Is Tong80 je belevingswereld ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:15 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Ja maar hij zit er serieus 24/7 of misschien in zijn wereld nog wel 25/7 erop
he vriend we gaan niet in discussie he daar ik heb verdomme geen zin in jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou en? Is Tong80 je belevingswereld ofzo?
Welkom, lees het woord "forum" nog eens na. En ik ben niet je vriend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
he vriend we gaan niet in discussie he daar ik heb verdomme geen zin in ja
Waar staat het woord forum dan voor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welkom, lees het woord "forum" nog eens na. En ik ben niet je vriend.
Je moeder op een bakfiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Waar staat het woord forum dan voor?
Ik vind je wel toffe topics maken eik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef bojan het volgende:
Ze zeggen dat ik domme topics maak, maar dit slaat toch alles
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
ik vraga me echt af hoe jij eruit zou zien
waarom beledig je me mijn moeder nou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder op een bakfiets.
[..]
Ik vind je wel toffe topics maken eik.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
waarom beledig je me mijn moeder nou?
Nee maar ff serieus nu ja, je bent een moderator hoor jij dan niet juist het goeie voorbeeld te geven?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus nu ja, je bent een moderator hoor jij dan niet juist het goeie voorbeeld te geven?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
enkele tips van Oom capuchon_jongen:
De zaag doet zijn werk, niet je handen.
De zaag moet op en neer wippen. niet duwen dus.
Ja, die heb je net gesteld, mooi man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Mag ik nu nog een laatste vraag stellen?
daarna hou ik me bek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |