Vervelend, misschien kan je er een topic over openen in R&Pquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad ik vind moderators op FOK! onbeschoft en onbeleefd
Oke mag ik nog 2 meer vragen stellen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die heb je net gesteld, mooi man.
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Oke mag ik nog 2 meer vragen stellen?
Het is andersomsdag, dus ja is nee en nee is jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk deel van "nee" begreep je niet?
- doe eens lief -quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
he vriend we gaan niet in discussie he daar ik heb verdomme geen zin in ja
ja net zoals jij met respect te hoort praten naar een mod, of snap je echt niet dat respect tonen, respect krijgen is?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus nu ja, je bent een moderator hoor jij dan niet juist het goeie voorbeeld te geven?
Ik mag je ook niet, dat berichtje ga ik even rapporterenquote:
Ben je je reputatie aan het beteren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag je ook niet, dat berichtje ga ik even rapporteren
ik mag jou ook niet dus dat komt goed uit, irritant jongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag je ook niet, dat berichtje ga ik even rapporteren
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:15 schreef Topiek het volgende:
LompeHork is wel mijn voorbeeldsmoderator
Jij mag niemand blijkbaar. Ik doe toch lekker me zin. Sta dat jou niet aan log je dan uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik mag jou ook niet dus dat komt goed uit, irritant jong
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef GokVerslaafd het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus nu ja, je bent een moderator hoor jij dan niet juist het goeie voorbeeld te geven?
Je ziet er nu wat minder uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beat that mothafokka.
Trusten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet er nu wat minder uit
[ afbeelding ]
Koop een decoupeerzaag met een figuurzaagje of gewoon een figuurzaag tafelquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik een perfecte bocht zonder dat het ijzertje breekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |