quote:
Die vrijstelling was achter de lijnquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kees heeft 'm genaaid, de baas.
Wel bepaald voordat ik een minuut had gezien... ik denk op basis van deze aflevering dat Tim de mol isquote:
Zoals een echte homo doet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joep.quote:
De eerste aflevering vrijstellingen weggeven is idd een mooie afleiding van je molschap. En in de eerste aflevering maakt het geen ruk uit of er 1 of 8 vrijstellingen zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Karelnoord het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijk da degene die met het plan kwam om expres vrijstellingen weg te geven niet de mol is.
quote:
Maar dat is toch wel heel toevallig... dat de Mol er pas na 10 afleveringen ontmaskerd wordt en niet eerder.. wat als hij wel de Mol was na de 1e aflevering, dan is er toch geen tv meerquote:
Lees even de FAQ. Daar staat het in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
Degene die nu rood wordt is dus de Mol?? Snap er niks van
goede pun he.quote:
Mollenactie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raap me op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben ze in deze versie niet voor BN-ers gekozen?
Nee joh. Zo iemand die wil dat iedereen op 'm gokken zouquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Als er iemand verdacht was, dan was het wel Ewout.
Nee man juist zo'n irritant trollende deelnemer was hij, godzijdank dat hij weg is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Juist niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk ook op zichzelf gestemd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh. Zo iemand die wil dat iedereen op 'm gokken zou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |