Teveel gepraat over negers, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Oop is weer reacties aan het testen? Zo weer terug natuurlijk, met vers biertje...
Alsof IK bepaal wat JIJ zou moeten doen..? .da's een hele nieuwe tegenwoordig..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoelt![]()
Opa is nog steeds offline, ik voorzie dat hij vanavond niet meer terug komt
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft even snel seks met een homofiele neger gehad maar is nu weer online.
daredevil die Oopquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
En dan zijn er nog kuttekoppen die zeggen dat hij een racist isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
Deze kan echt niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt steeds beter in z'n Prins Friso imitatie. Ik dacht dat ik per ongeluk op pauze had gedrukt.
Nu wordt FOK! in 2013 weer niet site van het jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze kan echt niet!Ahum, bloemetjesjurken verenigd u
Nu is Opa weer teleurgesteld in Fok, ja nouwèèèquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu wordt FOK! in 2013 weer niet site van het jaar
Hij is zeer koningsgezind alleen de Koningin vindt-ie een kut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
Opa is wel koningsgezind hè, tjonge, had ik niet van 'm verwacht.
Je moet hem vanavond wel weer hebben. Heeft-ie soms weer lelijk gedaan tegen BQ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt steeds beter in z'n Prins Friso imitatie. Ik dacht dat ik per ongeluk op pauze had gedrukt.
Vanavond?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moet hem vanavond wel weer hebben. Heeft-ie soms weer lelijk gedaan tegen BQ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt waar? shit heb ik weer gemist, ik vind die doodverwensingen van 'm altijd wel kostelijk en ook zo gevarieerd, verzuipen, begraven, overrijden, doodslaan, .... hebben we levend verbranden al gehad eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zeer koningsgezind alleen de Koningin vindt-ie een kut.
Enfin: ik ben wel mooi de eerste FOK!ker die hij dit jaar dood gewenst heeft.
Hij wil de kop van m'n romp slaan, zei hij eerder deze avond.quote:
Levend verbranden was één van de dingen die hij BQ toewenste.quote:ik vind die doodverwensingen van 'm altijd wel kostelijk en ook zo gevarieerd, verzuipen, begraven, overrijden, doodslaan, .... hebben we levend verbranden al gehad eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |