Nee hoor ik draag nooit jurkjes .. en mooie meisjes die ze wel dragen zijn er ook zo uit vandaanquote:
Wat hebben we nu weer misdaan danquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
Opa dacht dat FOK zo'n beschaafd forum was, dat ze 'n prijs hadden gekregen etc, wann wereldvreemd oud barrel is het ook![]()
Hijzelf is natuurlijk heel beschaafd en hij tilt zijn reet nog eens op om een geweldige ruft te laten
Prins Friso post van Scrut, straks gaat ie weer naar Gert gillen of ie 'm weg wil halen ......quote:
Zou hij wel eens in ONZ of KLB zijn geweest? KPD noem ik nog niet eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
Opa dacht dat FOK zo'n beschaafd forum was, dat ze 'n prijs hadden gekregen etc, wann wereldvreemd oud barrel is het ook![]()
Hijzelf is natuurlijk heel beschaafd en hij tilt zijn reet nog eens op om een geweldige ruft te laten
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Prins Friso post van Scrut, straks gaat ie weer naar Gert gillen of ie 'm weg wil halen ......
Of in NWS of bij die misantropen in TV?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou hij wel eens in ONZ of KLB zijn geweest? KPD noem ik nog niet eens.
Iedereen die grappen maakt over ongelukken moeten ze de tyfus schoppen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef pullup het volgende:
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanWat een bloemetjesjurk is het ook.
Als het hem uitkomt stoort ie zich overal aan, hypocriete jankzak dat het isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanWat een bloemetjesjurk is het ook.
In NWS zal hij zich vast thuisvoelen, met die Tsunami van anti-moslimtopics.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Of in NWS of bij die misantropen in TV?
Hè, jammer, ik zou 'm zo graag eens zien rodelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa durft nu niet meer op wintersport.
Prettig kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen die grappen maakt over ongelukken moeten ze de tyfus schoppen!
Gher kan het hem wel uitleggen, die is heel handig in dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NWS zal hij zich vast thuisvoelen, met die Tsunami van anti-moslimtopics.
Moet-ie het wel eerst zien te vinden ...
Je snapt er niet echt veel van, hè jochiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prettig kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Sayin' you've got one black friend, so you're in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is blij met de foto in de post van PB. "Ik met m'n negervriend en dan zeggen ze dat ik een racist ben, die kuttekoppen."
Ik onthou me van commentaar.
die doet er soms 3 dagen over om dit topic terug te vinden, dus ja da's wel een goede suggestiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gher kan het hem wel uitleggen, die is heel handig in dat soort dingen.
Ik snap het primaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je snapt er niet echt veel van, hè jochie
Rechtsboven en onderin, Gher!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
die doet er soms 3 dagen over om dit topic terug te vinden, dus ja da's wel een goede suggestie
En hij drinkt vast ook wel eens ijsthee, het bewijs is geleverd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sayin' you've got one black friend, so you're in.
Sorry homie: no win.
Die donkere man moet niet voor niets in elk topic worden gebracht, door Goebbelsbitch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
En hij drinkt vast ook wel eens ijsthee, het bewijs is geleverd.
Lazer op met je grappe, ik sta "op scherp" las ik net... zoek 't effe lekker uit samen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
die doet er soms 3 dagen over om dit topic terug te vinden, dus ja da's wel een goede suggestie
Ik geloof dat dit dezelfde man is die al 10 jaar boven opa woont, z'n dartmaat was en waarvan opa al die tijd dacht dat het een Turk was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die donkere man moet niet voor niets in elk topic worden gebracht, door Goebbelsbitch.
Was een idee van Julius hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die donkere man moet niet voor niets in elk topic worden gebracht, door Goebbelsbitch.
je staat op scherp? bij wie? bij Opa?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lazer op met je grappe, ik sta "op scherp" las ik net... zoek 't effe lekker uit samen...
Dan hoor jij bij de goedenquote:
Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookquote:
Hij eet alleen kaas van Leoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef pullup het volgende:
Opa heeft nog geen kaas gegeten van de Juliaanse kalender
Nee. Zo'n modenegertje met maniertjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef Jian het volgende:
Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookIs het trouwens sp3c?
Die komt zo wel weer terug voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
Teveel gepraat over negers, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Oop is weer reacties aan het testen? Zo weer terug natuurlijk, met vers biertje...
Alsof IK bepaal wat JIJ zou moeten doen..? .da's een hele nieuwe tegenwoordig..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoelt![]()
Opa is nog steeds offline, ik voorzie dat hij vanavond niet meer terug komt
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft even snel seks met een homofiele neger gehad maar is nu weer online.
daredevil die Oopquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
En dan zijn er nog kuttekoppen die zeggen dat hij een racist isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
Deze kan echt niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt steeds beter in z'n Prins Friso imitatie. Ik dacht dat ik per ongeluk op pauze had gedrukt.
Nu wordt FOK! in 2013 weer niet site van het jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze kan echt niet!Ahum, bloemetjesjurken verenigd u
Nu is Opa weer teleurgesteld in Fok, ja nouwèèèquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu wordt FOK! in 2013 weer niet site van het jaar
Hij is zeer koningsgezind alleen de Koningin vindt-ie een kut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
Opa is wel koningsgezind hè, tjonge, had ik niet van 'm verwacht.
Je moet hem vanavond wel weer hebben. Heeft-ie soms weer lelijk gedaan tegen BQ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt steeds beter in z'n Prins Friso imitatie. Ik dacht dat ik per ongeluk op pauze had gedrukt.
Vanavond?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moet hem vanavond wel weer hebben. Heeft-ie soms weer lelijk gedaan tegen BQ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt waar? shit heb ik weer gemist, ik vind die doodverwensingen van 'm altijd wel kostelijk en ook zo gevarieerd, verzuipen, begraven, overrijden, doodslaan, .... hebben we levend verbranden al gehad eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zeer koningsgezind alleen de Koningin vindt-ie een kut.
Enfin: ik ben wel mooi de eerste FOK!ker die hij dit jaar dood gewenst heeft.
Hij wil de kop van m'n romp slaan, zei hij eerder deze avond.quote:
Levend verbranden was één van de dingen die hij BQ toewenste.quote:ik vind die doodverwensingen van 'm altijd wel kostelijk en ook zo gevarieerd, verzuipen, begraven, overrijden, doodslaan, .... hebben we levend verbranden al gehad eigenlijk?
Hoezo: weer? Hij is vandaag nog geen 11 uur wakker geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat slapen. Morgen is het weer een lange dag.
[ afbeelding ]
Ja, maar tropenuren tellen dubbel en je weet hoe warm het daar is ....quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo: weer? Hij is vandaag nog geen 11 uur wakker geweest.
Vóór half elf al in bed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat slapen. Morgen is het weer een lange dag.
[ afbeelding ]
Team spinazie met vissticksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En de prangende vraag: wat eet Oop morgen?
We could be in for quite a surprise!!
*hik* Команда хліба з ковбасоюquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij gaat Couscous eten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Das wel lekkerquote:
Getsiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:13 schreef kukelesoantje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel kruudmoes het ziet er niet uit maar wel lekker, en je lepel het zo naar binnen.
We moeten dit topic een beetje hoog in de lijst houden anders moet die arme mummie zo lang scrollen om hier te komen.quote:
Die zat zich gisteren weer helemaal op te windenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We moeten dit topic een beetje hoog in de lijst houden anders moet die arme mummie zo lang scrollen om hier te komen.
Hij kwam het hier wel melden maar gaf geen linkje mee. En ik vond het nu ook wat te ver gaan om tussen al die WIDM topics te gaan zoeken waar hij zich over zat op te winden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die zat zich gisteren weer helemaal op te windenin WIDM.
Ik las één pagina in WIDM met posts van Gher, klaag, klaag, nag, nag, mopper, mopper, kortom, onze eigenste mummie, wel vermakelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kwam het hier wel melden maar gaf geen linkje mee. En ik vond het nu ook wat te ver gaan om tussen al die WIDM topics te gaan zoeken waar hij zich over zat op te winden.
Jian ik heet geen opa hoor maar Jacqquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las één pagina in WIDM met posts van Gher, klaag, klaag, nag, nag, mopper, mopper, kortom, onze eigenste mummie, wel vermakelijk![]()
Goedemorgen Opa
Aha, en ik kan me niet effe mijn hielen lichten voor wat fitness of het gemekker is alweer begonnen zie ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las één pagina in WIDM met posts van Gher, klaag, klaag, nag, nag, mopper, mopper, kortom, onze eigenste mummie, wel vermakelijk![]()
Goedemorgen Opa
Even ter verduidelijking, ik doe het ook niet voor m'n lol hoor...maar ik vind hier en daar een kritische noot gewoon noodzakelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die zat zich gisteren weer helemaal op te windenin WIDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |