Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookquote:
Hij eet alleen kaas van Leoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef pullup het volgende:
Opa heeft nog geen kaas gegeten van de Juliaanse kalender
Nee. Zo'n modenegertje met maniertjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef Jian het volgende:
Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookIs het trouwens sp3c?
Die komt zo wel weer terug voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
Teveel gepraat over negers, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Oop is weer reacties aan het testen? Zo weer terug natuurlijk, met vers biertje...
Alsof IK bepaal wat JIJ zou moeten doen..? .da's een hele nieuwe tegenwoordig..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoelt![]()
Opa is nog steeds offline, ik voorzie dat hij vanavond niet meer terug komt
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft even snel seks met een homofiele neger gehad maar is nu weer online.
daredevil die Oopquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |