gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bekvingeren, neuspeuteren en bier halen...
Ga eens niet zoveel van jezelf uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeld
bij mij is het dan altijd nog vingeren, peuteren en wodka halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga eens niet zoveel van jezelf uit
Ik hoorde het ook. Opa dacht nog dat oma het opgeruimd hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, opgegeten. Holy shit.
Even een kleine correctie sorry...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, spuugde opgegeten. Holy shit.
Je kunt er van de grond eten. Er ligt genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en een dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, opgegeten. Holy shit.
Gezellig tussen de spinnenwebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde het ook. Opa dacht nog dat oma het opgeruimd had![]()
Waarschijnlijk ligt dat stuk worst nu onder de bank van oma.
Opa moet van al die exotische vissoorten niets weten, hij houdt het bij kibbeling, een lekkerbekje of een haring.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef pullup het volgende:
PB doet een poging om oma te commanderen wat te eten morgen
Nee, de schoonmaakster komt maar één keer per week.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef jacqhassel het volgende:
Ow met dieren in huis wordt er daar niet dagelijks gezogen
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt PB maar een lui wijf omdat ze haar eten laat bezorgen in plaats van dat ze het zelf even gaat halen.
Eet zequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.
Lijkt me niet verstandig: dit topic is over een post of 80 vol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.
Ahh, je neemt je bestelde eten mee naar het park om de hoek? Gezellig....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tarbot voor mij en kreeft thermidor voor mijn vriending.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Brood met knakworst vandaag. Om te kunnen zien dat het dat ook daadwerkelijk was, moest heel wat moeite worden gedaan, want Oop eet vandaag netjes van het tafeltje, met mes en vork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die OP van mij komt er toch wel in, al is het bij posting 301quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig: dit topic is over een post of 80 vol.
geen harinkie en lekkerbekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat staat er morgen op menu in Huize Oop?
Ik doe een gokje uit de losse pols:
Team gebakken schol!!!
Ik ga voor een verrassing.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa bevestigt aan PB dat hij Jacq ook een gemeen wijf vindt.
Heej Gemeen Wijf.. Opa mot je niet, kolere hoe doe je dat nou vertel vertel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef jacqhassel het volgende:
Gelukkig is opa de vriendelijkheid zelf...
Scheld nooit iemand uit.
Wil nooit iemand slaan( tenminste dat roept ie wel maar ja hoe moet hij dat in werkelijkheid voor elkaar krijgen)
Wenst nooit iemand iets toe![]()
Dat is 'm ook gewoon veel te veel werk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef jacqhassel het volgende:
Gelukkig is opa de vriendelijkheid zelf...
Scheld nooit iemand uit.
Wil nooit iemand slaan( tenminste dat roept ie wel maar ja hoe moet hij dat in werkelijkheid voor elkaar krijgen)
Wenst nooit iemand iets toe![]()
Heerlijk he zon heerlijk gmeen wijf ben een lekkere bitchquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Gemeen Wijf.. Opa mot je niet, kolere hoe doe je dat nou vertel vertel?
Hij zal nóóit vergeten dat ik dat gezegd hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:43 schreef pullup het volgende:
Je mag geen geintjes over Friso maken, maar het is wel zijn eigen sculd Scrutz
Er om lachen is ook op het randje, wat dat betreft komt Annie goed weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal nóóit vergeten dat ik dat gezegd heb
Yup, en alle mensen die dood gaan, is hun eigen schuld..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het maakt opa niet uit wat we over hem zeggen. Ja, dat wisten we al![]()
"Je mag alleen geen geintjes maken over Prins Friso want dat was z'n eigen schuld, had-ie maar binnen de piste moeten blijven."
Alle wetten van de logica worden weer getart
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Er om lachen is ook op het randje, wat dat betreft komt Annie goed weg.
Annie kan maar beter een bosje paling aan opa sturen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Er om lachen is ook op het randje, wat dat betreft komt Annie goed weg.
Drank maakt echt veel hersencellen kapot, zeg. Nu is veel al snel te veel bij weinig cellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het maakt opa niet uit wat we over hem zeggen. Ja, dat wisten we al![]()
"Je mag alleen geen geintjes maken over Prins Friso want dat was z'n eigen schuld, had-ie maar binnen de piste moeten blijven."
Alle wetten van de logica worden weer getart
Eet ze!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe heeft het over zijn favo onderwerp: wat een ander onterecht verdient.
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Wacht!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe heeft het over zijn favo onderwerp: wat een ander onterecht verdient.
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annie kan maar beter een bosje paling aan opa sturen.
Ik luister tijdens het roeren. Thanks.quote:
Voor jou kwam ik ook nog een leuke tegenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drank maakt echt veel hersencellen kapot, zeg. Nu is veel al snel te veel bij weinig cellen.
Ehh waar moest dit ook alweer heen? Ik ben even de topic kwijt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister tijdens het roeren. Thanks.
Dat is ook een goed planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..
Goed pakjequote:
Lekker!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor jou kwam ik ook nog een leuke tegen
Dat ding staat nog steeds?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef pullup het volgende:
Zondag gaat opa samen met oma de boom aftuigen, niet op maandag natuurlijk want dan moet hij het alleen doen als oma werkt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt weer van Koninklijke bloede.
Zeker, hij heeft ooit gehoord dat het sociaal acceptabel is tot drie koningen dus zondag moet dat ding naar beneden.quote:
Nou ... Dat was wel een Duitser.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Prins Claus, bedoel ik. Die kon er niks aan doen dat-ie doodging.
Die moeten ze ook de tyfus slaan!quote:
nee hij zou oma eens ontlasten he ligt liever tot 12 uur in zijn nest. en dan nog klagen ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef pullup het volgende:
Zondag gaat opa samen met oma de boom aftuigen, niet op maandag natuurlijk want dan moet hij het alleen doen als oma werkt.
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.quote:
Daar staat anders wel de Maximale straf op...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.
zo duurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?quote:
Zo dan!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?
Maar o zo lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?
Nee, alleen ratten!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er zit gewoon geen hond op zijn chat. Anders had hij wel een grotere muil.
En bajesklanten.quote:
Zitten ze mooi tochquote:
Nee, echt niet normaal. maar er zullen vast genoeg mensen zijn die op zatyerdag een pondje kopen. paling is wel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Paling is nutteloos dure vette shit.. maar ja als je per sé dat beeld in stand wil houden, prima!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, echt niet normaal. maar er zullen vast genoeg mensen zijn die op zatyerdag een pondje kopen. paling is wel heel erg lekker
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje Smit klust tegenwoordig zelfs bij als acteur omdat de paling zo duur is geworden.
En werd meteen met film en al neergesabeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje Smit klust tegenwoordig zelfs bij als acteur omdat de paling zo duur is geworden.
Het publiek maakt het niet uit, na de tieten van Doutzen is ook het niet kunnen acteren van Jan een publiekstrekker van jewelste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En werd meteen met film en al neergesabeld.
Denk jij dat je antwoord krijgt dan Tita?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef Toverheks het volgende:
zo fijn zeg, Annie en Pb worden ratten genoemt omdat ze bij Opa op de sjat zitten, leuk Blink en Daafje ook? Angl/Corry/Dotteke?? dat je mij een rat vind kan er mee door maar dat je hun ratten vind, vind ik wel te ver gaan.
Ik hoop dat ze genoeg hebben ingekocht voor een heel jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef pullup het volgende:
Ze steken nog steeds van alles en nog wat af voor zijn raam
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk jij dat je antwoord krijgt dan Tita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |