zo duurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?quote:
Zo dan!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?
Maar o zo lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
Nou he, ik wordt toevallig net gecorrigeerd door mijn dochter die zaterdags helpt in een viswinkel, tis 40 euro op het ogenblik...niet normaal toch?
Nee, alleen ratten!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er zit gewoon geen hond op zijn chat. Anders had hij wel een grotere muil.
En bajesklanten.quote:
Zitten ze mooi tochquote:
Nee, echt niet normaal. maar er zullen vast genoeg mensen zijn die op zatyerdag een pondje kopen. paling is wel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Paling is nutteloos dure vette shit.. maar ja als je per sé dat beeld in stand wil houden, prima!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, echt niet normaal. maar er zullen vast genoeg mensen zijn die op zatyerdag een pondje kopen. paling is wel heel erg lekker
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje Smit klust tegenwoordig zelfs bij als acteur omdat de paling zo duur is geworden.
En werd meteen met film en al neergesabeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jantje Smit klust tegenwoordig zelfs bij als acteur omdat de paling zo duur is geworden.
Het publiek maakt het niet uit, na de tieten van Doutzen is ook het niet kunnen acteren van Jan een publiekstrekker van jewelste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En werd meteen met film en al neergesabeld.
Denk jij dat je antwoord krijgt dan Tita?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef Toverheks het volgende:
zo fijn zeg, Annie en Pb worden ratten genoemt omdat ze bij Opa op de sjat zitten, leuk Blink en Daafje ook? Angl/Corry/Dotteke?? dat je mij een rat vind kan er mee door maar dat je hun ratten vind, vind ik wel te ver gaan.
Ik hoop dat ze genoeg hebben ingekocht voor een heel jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef pullup het volgende:
Ze steken nog steeds van alles en nog wat af voor zijn raam
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk jij dat je antwoord krijgt dan Tita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |