Lazer op met je grappe, ik sta "op scherp" las ik net... zoek 't effe lekker uit samen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
die doet er soms 3 dagen over om dit topic terug te vinden, dus ja da's wel een goede suggestie
Ik geloof dat dit dezelfde man is die al 10 jaar boven opa woont, z'n dartmaat was en waarvan opa al die tijd dacht dat het een Turk was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die donkere man moet niet voor niets in elk topic worden gebracht, door Goebbelsbitch.
Was een idee van Julius hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die donkere man moet niet voor niets in elk topic worden gebracht, door Goebbelsbitch.
je staat op scherp? bij wie? bij Opa?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lazer op met je grappe, ik sta "op scherp" las ik net... zoek 't effe lekker uit samen...
Dan hoor jij bij de goedenquote:
Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookquote:
Hij eet alleen kaas van Leoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef pullup het volgende:
Opa heeft nog geen kaas gegeten van de Juliaanse kalender
Nee. Zo'n modenegertje met maniertjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef Jian het volgende:
Ohhw jottum, die moet je aan me voorstellen, dan ken ik hem voortaan ookIs het trouwens sp3c?
Die komt zo wel weer terug voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
Teveel gepraat over negers, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Hij is offlinehij trekt het steeds minder lang
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Oop is weer reacties aan het testen? Zo weer terug natuurlijk, met vers biertje...
Alsof IK bepaal wat JIJ zou moeten doen..? .da's een hele nieuwe tegenwoordig..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
wat lul je nou in die FB, moet ik nu al die WIDM topics gaan scannen om te kijken wat je bedoelt![]()
Opa is nog steeds offline, ik voorzie dat hij vanavond niet meer terug komt
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft even snel seks met een homofiele neger gehad maar is nu weer online.
daredevil die Oopquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met twee zelfs, hij deed een Oreo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |