SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bedoel dan in die chat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe zijn of haar instellingen zijn
Facebook chat.Rustig aan.![]()
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dan in die chat ook?
Facebook chat.![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nog even een potje BF2142 doen! Tot zo!![]()
![]()
Fijn wakker worden met SOAD!quote:
Voer!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn wakker worden met SOAD!
Voer!!![]()
Smakelijk![]()
![]()
Kan wel, je ziet dan niet online/offline en je krijgt geen melding van de chat onderin je scherm.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vraag me altijd af waarom figuren als Patrick een navel hebben. Echt, wtf.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar maar maarquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturen
Ik wil weten of ik nog onder iemands vrienden sta...
Ze staat wel bij mij onder mijn ''vrienden'' en staat ook in dat rijtje wat ik kan aanspreken om te chatten....
Ik vraag me gewoon af of je aan de hand van die gegevens kunt concluderen dat ik in haar vrienden list zit.Rustig aan.![]()
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Godverdomme, ik kijk nog een keer naar dat plaatje. Ik heb ook 3 moedervlekken in dat patroonquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom figuren als Patrick een navel hebben. Echt, wtf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!
![]()
Wat heb je?![]()
![]()
Kapsalon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!
![]()
Pastaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat je de winkel naar jou komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om nu nog naar de winkels te gaan.
Rustig aan.![]()
Kon dat maar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat je de winkel naar jou komen.![]()
Ik lach me rot!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het op de computer
Ik hoop dat ze de outfits leuk vind![]()
Maar doe ook ff eten en house kijken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral je zwemkleding isquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lach me rot!!![]()
Maar doe ook ff eten en house kijken.![]()
![]()
Screenshot!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het op de computer
Ik hoop dat ze de outfits leuk vind![]()
O snugger, ik dacht ff te downloaden gisternacht had ik mijn pc uitgedaan... Hmm... Dat was niet de bedoeling.Rustig aan.![]()
Ik ben wel dikker dan dat hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je nog wel wat dikker maken als je wiltquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel dikker dan dat hoor
Want dit is nog niet de dunne sims. Tussenin sim![]()
![]()
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja dat wilde zequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.![]()
![]()
Heb ik serieus waar wel gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.![]()
Althans, paarse plukken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben verbaasd dat jij weet wat Sims zijn!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat ken ik wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij weet wat Sims zijn!.
![]()
Komt al in de buurt jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets dikker...
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Het lijkt op een kind van 13 met Cup E![]()
Het is een jongvolwassene versie van hups ja![]()
![]()
Jailbait!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Het huppel lijkt op een kind van 13 met Cup EC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oh, toen had ik een mager B cupje en was ik wel eng dun!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Het is een jongvolwassene versie van hups jaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, toen had ik een mager B cupje en was ik wel eng dun!
Nou ik hou hem zo
Nu Vinnie en Royco maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd wat er bij mij uit komt
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
HO WACHT NEE!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hadden ze je gemist thuis?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis17e zie ik je weer
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lullig voor jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik verveel me
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga gewoon vroeg naar bedquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch ineens zo rustig hè?Homeland kijken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is deze?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee ze hebben geen Vinnie haar![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee ze hebben geen Vinnie haar
[b]AirwiN schreef [/b]
Uh... bruin?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is je haarkleur ook al weer?![]()
![]()
Avond.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
![]()
Altijd handig zo'n woordenboek
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig zo'n woordenboekBlauwquote:.
![]()
Bwehehe I don't get it up?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig zo'n woordenboek
c_a![]()
moest je vandaag nou op gesprek? of is het morgen?Hihi niet fijn knijpen hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie springt in lola's armen en knuffelt heel stevig.Hoe was jouw dag
![]()
Ik ga je nu aankledenquote:Vandaag vergadering bijgewoond en in de winkel geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwehehe I don't get it up?
c_a![]()
moest je vandaag nou op gesprek? of is het morgen?
[..]
Hihi niet fijn knijpen hoorHoe was jouw dag
Geweldig pandGroot
En maandag beginnen![]()
![]()
Goed hoor,quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hihi niet fijn knijpen hoorHoe was jouw dag
Kreeg wat onbekende wijkjes met pakjes dus deed vandaag over 80 adressen wel iets langer....
Kon ook pas om 12 uur weg
Rustig aan.![]()
Sexyquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je nu aankleden
[..]
Vandaag vergadering bijgewoond en in de winkel geweest
Geweldig pandGroot
En maandag beginnen.
![]()
Wat voor kleur ogen heb jij? c_a vroeg dat wel aan mij maar ik weet dat natuurlijk niet hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik app de foto''s welquote:
Je had het goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb jij? c_a vroeg dat wel aan mij maar ik weet dat natuurlijk niet he![]()
![]()
Toch vandaagquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je nu aankleden
[..]
Vandaag vergadering bijgewoond en in de winkel geweest
Geweldig pandGroot
En maandag beginnen![]()
Hoe tof, heb je er een beetje zin in ?
Dat is wel weer goed voor je kennis, maar wel wat later klaar dan normaal?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor,
Kreeg wat onbekende wijkjes met pakjes dus deed vandaag over 80 adressen wel iets langer....
Kon ook pas om 12 uur weg![]()
Kun je zo moeilijk zien in het donker hè? Blauwquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heb jij? c_a vroeg dat wel aan mij maar ik weet dat natuurlijk niet he.
![]()
Is goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik app de foto''s wel
[..]
Je had het goed![]()
![]()
Zow, bouwbus opgehaald, route uitgeprint, TomTOm klaargelegdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Inderdaad, totale zonsverduistering hier heel lokaal in Gorinchemquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je zo moeilijk zien in het donker hè? Blauw.
[b]AirwiN schreef [/b]
Naar de groepsapp he!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik app de foto''s wel
[..]
Je had het goed
Jeej
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben jij nou foto's van je beeldscherm aan het maken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets dikker...
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Iets... Het paste ook niet in 1x in mijn auto dus koste wel tijd ja, maar desondanks gehaald voordat de depothouder weg was (anders moet je wachten tot half 8 ofzo.. Dat is vervelend)quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is wel weer goed voor je kennis, maar wel wat later klaar dan normaal?Rustig aan.![]()
Goed hequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij nou foto's van je beeldscherm aan het maken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Paar kaarsjes aan, romantischquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad, totale zonsverduistering hier heel lokaal in Gorinchem![]()
![]()
Zo zijn al die woordenboeken, ook van Nederlands naar het hebreeuws (echt bij joden waar heb je dit voor nodig maar goed)quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig zo'n woordenboekBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig in? Groepsapp?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens niet engquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wachten is stom jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets... Het paste ook niet in 1x in mijn auto dus koste wel tijd ja, maar desondanks gehaald voordat de depothouder weg was (anders moet je wachten tot half 8 ofzo.. Dat is vervelend)anders zit je met die pakjes opgescheept zeker?
Oh okequote:tof
![]()
Ja wij hebben zelfs een NeefjesEnNichtjesFamilieApp groepquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig in? Groepsapp?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Morgen de paden op, de lanen in, naar Groenlooooooooooooooooow
(Neem tenminste dat ze het net zo verhaspelen als Koelaaaaa)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb er superveel zin inquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch vandaag![]()
Hoe tof, heb je er een beetje zin in ?
[..]
Dat is wel weer goed voor je kennis, maar wel wat later klaar dan normaal?
Kan niet wachten tot maandag![]()
![]()
Meer dat ik dan klaar ben met werk maar nog een keer terug moet naar het depot diezelfde avond...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wachten is stom jaanders zit je met die pakjes opgescheept zeker?
Kost gewoon tijd terwijl je anders al vrij bent zogezegd vanaf een uur of 5.Rustig aan.![]()
Serieus? wat gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja wij hebben zelfs een NeefjesEnNichtjesFamilieApp groepdenk ik
succesquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef fietsie het volgende:
Morgen de paden op, de lanen in, naar Groenlooooooooooooooooow
(Neem tenminste dat ze het net zo verhaspelen als Koelaaaaa)Je zal wel zere voetjes hebben, zal wel ff wennen wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er superveel zin in
Kan niet wachten tot maandag![]()
![]()
Lekker, en je bezorgd in je eigen auto? Wat voor auto?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer dat ik dan klaar ben met werk maar nog een keer terug moet naar het depot diezelfde avond...
Kost gewoon tijd terwijl je anders al vrij bent zogezegd vanaf een uur of 5.![]()
![]()
Wil je bij mij, Miran en Vin in de groepsapp?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? wat gezelligdenk ik
[..]
succes
[..]
Je zal wel zere voetjes hebben, zal wel ff wennen wordenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja daar zie ik wel een beetje tegen op jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? wat gezelligdenk ik
[..]
succes
[..]
Je zal wel zere voetjes hebben, zal wel ff wennen worden![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je bij mij, Miran en Vin in de groepsapp?![]()
![]()
![]()
Ja is leuk; we zijn allemaal opgegroeid om/in hetzelfde dorp en daarna overal in het land gaan wonen; zo is er tenminste nog wat contact.quote:
In Groenlo hebben ze mooie tuinhekken en meubeltjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die ging per ongeluk naar FB?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het niet doen. Gezelligheid is ver te zoekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Gezelligheid is ver te zoeken![]()
![]()
Ze spoort nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je mij zo gespierd inschat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb je al minder gespierd gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je mij zo gespierd inschat.
![]()
![]()
Wij ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk![]()
Zo'n groepsapp is pas leuk met veel vind ik. Al word je dan ook wel gek omdat je app de hele dag door blijft gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Okequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je al minder gespierd gemaakt![]()
![]()
Ik heb geen spieren gezien hoor de afgelopen dagen. Just sayinquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je al minder gespierd gemaakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Volkswagen golf TDI dacht ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, en je bezorgd in je eigen auto? Wat voor auto?
Rustig aan.![]()
Ja zeker als ik op mijn werk ben is groeps WA weleens flink hinderlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij ook niet![]()
Zo'n groepsapp is pas leuk met veel vind ik. Al word je dan ook wel gek omdat je app de hele dag door blijft gaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig kan je de groepsapps afzonderlijk mutenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zeker als ik op mijn werk ben is groeps WA weleens flink hinderlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de groepsapps afzonderlijk muten![]()
- Onwetendquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu je eigenschappen bepalen
- Vergeetachtig
- ...![]()
Ja.quote:
DieSex
staat al dagen gemute
[b]AirwiN schreef [/b]
Is niet handigquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij ook niet![]()
Zo'n groepsapp is pas leuk met veel vind ik. Al word je dan ook wel gek omdat je app de hele dag door blijft gaan
Dan volg je het volgens mij ook niet ff als je naar de plee bent geweest![]()
huh je reageert daar toch gewoon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
DieSex
staat al dagen gemute
![]()
Ja omdat ik het lampje zie flikkerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh je reageert daar toch gewoon?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooie auto welquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volkswagen golf TDI dacht ik.
[ afbeelding ]![]()
![]()
God domme heel mij. Whatsapp zit vol met vage foto's op bikini foto na! En nu zie ik hier de foto!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Alleen die van mij glimt niet en zitten wel wat modder spetters op enzo.quote:
331010 km oid nu op de teller.Rustig aan.![]()
Die is ook op WA voorbij gekomen hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God domme heel mij. Whatsapp zit vol met vage foto's op bikini foto na! En nu zie ik hier de foto!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft die van jou dat nou ook, dattie zo niet meer op de folder lijktquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen die van mij glimt niet en zitten wel wat modder spetters op enzo.
331010 km oid nu op de teller.
Bah verveel me en zo werken, kan ik me nog meer gaan vervelen en klusjes lopen zoeken, want er staat niets gepland voor vannacht.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Bij mijn auto valt het mee dat er nog geen onderdelen afvallenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft die van jou dat nou ook, dattie zo niet meer op de folder lijkt.
Ik moet ook nodig eens weer door de wasstraatquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen die van mij glimt niet en zitten wel wat modder spetters op enzo.
331010 km oid nu op de teller.
Maar is deze auto van jou? Heb je em aangeschaft voor dit baantje?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 21:32:16 ]![]()
Ik mag niks meer over mijn auto zeggen he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft die van jou dat nou ook, dattie zo niet meer op de folder lijkt![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God domme heel mij. Whatsapp zit vol met vage foto's op bikini foto na! En nu zie ik hier de foto!![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag niks meer over mijn auto zeggen he?*grinnik* Ze zijn er gek op hier, bij de agrari.... nee nou houd ik op.
Ook Opels zijn auto's.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn pa had hem ooit gekocht... Toen mijn zus overgekocht.. Mijn pa teruggekocht en ik gebruik hem nu...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig eens weer door de wasstraat
Maar is deze auto van jou? Heb je em aangeschaft voor dit baantje?
Dus hij staat wel op mijn vaders naam.Rustig aan.![]()
De film "She's out of my league" heeft nu de irritatiegrens -behoorlijk- overschreden... Wat een bagger en hoe 1000% onrealistischProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar ik vind de mijne gewoon mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel*grinnik* Ze zijn er gek op hier, bij de agrari.... nee nou houd ik op.
Ook Opels zijn auto's.Ha! Blijft lekker in de familie zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn pa had hem ooit gekocht... Toen mijn zus overgekocht.. Mijn pa teruggekocht en ik gebruik hem nu...
Dus hij staat wel op mijn vaders naam.![]()
![]()
Chickflickquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
De film "She's out of my league" heeft nu de irritatiegrens -behoorlijk- overschreden... Wat een bagger en hoe 1000% onrealistisch
[b]AirwiN schreef [/b]
hehe die ben ik op aan het nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
De film "She's out of my league" heeft nu de irritatiegrens -behoorlijk- overschreden... Wat een bagger en hoe 1000% onrealistisch.
Iedereen heeft recht op een mening over auto'squote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik vind de mijne gewoon mooi
Mijn auto is uberlelijk, ik heb hem alleen maar omdattie retegoedkoop en heel comfortabel is, ook met 3 volwassenen en een uk in een zitjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar chicks met zulke looks die met nerds daten bestaan gewoon echt niet. Dat wordt door de rest van de maatschappij wel verhinderdquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn auto is ook redelijk goedkoop en handig enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening over auto's
Mijn auto is uberlelijk, ik heb hem alleen maar omdattie retegoedkoop en heel comfortabel is, ook met 3 volwassenen en een uk in een zitje
Beter dan de Zafira![]()
Ik heb een Mondeo Wagonquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn auto is ook redelijk goedkoop en handig enzo
Beter dan de ZafiraZo'n tank (zo heettie hier in huis ook: De Tank)
Tis een geniale auto, raak er wel een beetje emotioneel aan gehecht enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ha! Blijft lekker in de familie zo
Rustig aan.![]()
![]()
Ik moest hier te hard om lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow, gelijk even een kop koffie met een oude leuke collegae geregeld voor onderweg
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen![]()
![]()
Bwhehequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen![]()
![]()
![]()
De Zafira heette Zaffiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een Mondeo WagonZo'n tank (zo heettie hier in huis ook: De Tank)
en de Astra heet: the RedmobileVW's rijden ook best lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis een geniale auto, raak er wel een beetje emotioneel aan gehecht enzo.zitten goed, rijden fijn. Toen onze astra gerepareerd moest worden reed ik ook een dagje in een VW station
![]()
Vond dat toch wel een mooie bak![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen!
![]()
![]()
Volgens mij ook biologiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Die kat is liever dan mijn AlQaidabeest hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw AlQaidaKat is ook liefquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kat is liever dan mijn AlQaidabeest he![]()
![]()
![]()
Grinnik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De Zafira heette Zaffie
en de Astra heet: the Redmobile
Nu heb ik "De Bus" op de stoep staan.
Een witte verhoogde verlengde Renault Master in aannemersuitvoering (jeweetwel: bakken ruimte maar dan volgepleurd met gereedschap)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
grinnikquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grinnik.
Nu heb ik "De Bus" op de stoep staan.
Een witte verhoogde verlengde Renault Master in aannemersuitvoering (jeweetwel: bakken ruimte maar dan volgepleurd met gereedschap)doe nie zo gay
![]()
![]()
Wat is er gay aan een bus?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OoOow da's een rare afwijking. Niks gays aan.quote:
Mijn ledematen scharnieren gewoon op de daartoe ontworpen wijzeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat maakt het nog ergerquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
Oo
[..]
Oow da's een rare afwijking. Niks gays aan.
Mijn ledematen scharnieren gewoon op de daartoe ontworpen wijze
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik ben in de warquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
Oo
[..]
Oow da's een rare afwijking. Niks gays aan.
Mijn ledematen scharnieren gewoon op de daartoe ontworpen wijze
Je grinnikt met je ledematen?![]()
![]()
In de vage sociale context waarin ik mij dagelijks beweeg is dat een understatement voor niet gay zijn. Het is een verwijzing naar de rare bewegingen die sommige gay mannen menen te moeten maken zodra ze uit de kast zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in de war
Je grinnikt met je ledematen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh okequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de vage sociale context waarin ik mij dagelijks beweeg is dat een understatement voor niet gay zijn. Het is een verwijzing naar de rare bewegingen die sommige gay mannen menen te moeten maken zodra ze uit de kast zijn
Ofwel..moeilijke zinnen als ik moe ben
Sorry![]()
![]()
Ik vind c_a dr spelletje sims niet meer zo leuk !If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij blijkbaar wel, wat heeft ze gedaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind c_a dr spelletje sims niet meer zo leuk !![]()
Ik ga samenwonen met Vinniieequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zij blijkbaar wel, wat heeft ze gedaan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ja of zij het nu vandaag regelt, of jullie over een paar weken, veel verschil maakt het nie hequote:
Ja.... hier gaat gewoon iets mis!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja of zij het nu vandaag regelt, of jullie over een paar weken, veel verschil maakt het nie heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel erg mis!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.... hier gaat gewoon iets mis!!![]()
Gelukkig geen werkelijkheid neequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is nie wijs
Anderzijds, Het is een virtueel spel en niet de werkelijkheid
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind c_a dr spelletje sims niet meer zo leuk !![]()
Hihi, ik drukte per ongeluk op vriend en vriendin
Maar ik kan wel een ruzie veroorzaken hoor
Ik ga nu even Homeland kijken![]()
![]()
Per ongeluk zegt ze dan!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hihi, ik drukte per ongeluk op vriend en vriendin
Maar ik kan wel een ruzie veroorzaken hoor
Ik ga nu even Homeland kijken
Als je maar wel zorgt dat er een steen in de voortuin komt te liggen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per ongeluk zegt ze dan!!
Als je maar wel zorgt dat er een steen in de voortuin komt te liggen!![]()
![]()
truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hé, jij daar!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar wel zorgt dat er een steen in de voortuin komt te liggen!Bijt je niet in m'n tepel, krab je mijn rug open
![]()
![]()
Dat was de katquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, jij daar!Bijt je niet in m'n tepel, krab je mijn rug open
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kat heeft niet op mijn rug gezeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben dus onschuldigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zat wel heel verliefd naar je te kijken.quote:
Kan ook hongerig geweest zijn. Bij haar is verliefd en hongerig moeilijk te onderscheiden
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zat wel heel verliefd naar je te kijken.
Kan ook hongerig geweest zijn. Bij haar is verliefd en hongerig moeilijk te onderscheiden![]()
![]()
een hele grote!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar wel zorgt dat er een steen in de voortuin komt te liggen!![]()
Top!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Werken, ofja aanwezig zijn, dat ga ik doen.
Zullen we vast ook wel doenquote:
Is blijkbaar wel een goed apres-ski gebied: Serfaus
Maar het skiën en snowboarden is toch wel het allertofste![]()
![]()
ik weet werkelijk niks van wintersport afquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Zullen we vast ook wel doen
Maar het skiën en snowboarden is toch wel het allertofste
Dus heb geen idee![]()
![]()
Gewoon gelijk apres skieën. Ik kan toch niet skieën, dus ik ga het niet eens proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet werkelijk niks van wintersport af
Dus heb geen idee![]()
Kruipen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ik kan nauwelijks lopenRustig aan.![]()
Wel eens geprobeerd op een binnenbaan in NL?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet werkelijk niks van wintersport af
Dus heb geen idee![]()
Serfaus is een prima gebiedquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Zullen we vast ook wel doen
Maar het skiën en snowboarden is toch wel het allertofste![]()
Veel plezier alvast![]()
Thebbie gedaan dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet zo pijn als je van de trap af rolt.Rustig aan.![]()
Gut zo ga je naar bed, zo zit je Skyfall te kijken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben onschuldig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ik kan nauwelijks lopenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
Gut zo ga je naar bed, zo zit je Skyfall te kijken....![]()
Nee het was je poes, nou goed ?quote:
Net binnen uit de nieuwsgroepenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ey Engeltjuhquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Claim dat het een DVD rip is, en ik moet zeggen, het is zeker geen screener.quote:
"FOR YOUR CONSIDERATION" meldingen --> waarsch voor de OscarsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Shit. Busted.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of we zijn allemaal getrolled en ze hebben 3 dagen lang alleen maar series gekekenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee ik ben bang dat ik mijn benen breekquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd op een binnenbaan in NL?![]()
![]()
Overigens heb ik geen moeite of pijn met lopen hoor!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed om te horen, eerste keer dat ik daar naartoe ga. Thxquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serfaus is een prima gebied![]()
Veel plezier alvastJe hebt dan natuurlijk ook wel iemand nodig om je te vast te houden hequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ben bang dat ik mijn benen breek![]()
![]()
Hoelang ga je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed om te horen, eerste keer dat ik daar naartoe ga. Thx
[..]
Je hebt dan natuurlijk ook wel iemand nodig om je te vast te houden he![]()
Huppel, de boor is binnen. Word nog wat zaterdag
.
Ow en hij wilde zijn doos met pluggen niet meegeven dus ik heb een handje vol meegejat.
![]()
Wisselendquote:
Ik heb net een toffe feel good film gezien.... en daarna eens lekker maf gedaan..... Alleen M. trok dat vrij slechtLolaquote:
Alles goed?![]()
Hehe, mooi zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wisselend
Ik heb net een toffe feel good film gezien.... en daarna eens lekker maf gedaan..... Alleen M. trok dat vrij slecht. Who's M?
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm verdacht dat ik net online kom.
![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wisselend
Ik heb net een toffe feel good film gezien.... en daarna eens lekker maf gedaan..... Alleen M. trok dat vrij slecht
[..]
Lola
Alles goed?
Ja hoorLekker hoor Ik hoop dat het een beetje goed weer is voor jequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Een week. Zaterdag vertrekken, en volgende week zaterdag terugreizen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed om te horen, eerste keer dat ik daar naartoe ga. Thx
[..]
Je hebt dan natuurlijk ook wel iemand nodig om je te vast te houden he
Volgens mij ziet het er lomp uit, c_a op skies![]()
![]()
Stop dan eens met de drankquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er lomp uit, c_a op skies.
![]()
Is maar net hoe je kijkt denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er lomp uit, c_a op skies
Staand en skieend, of 30 seconden daarna
Oke combineer drank eens NIET met skienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor stom advies.
![]()
Is er wel mooi wat te lachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er lomp uit, c_a op skies![]()
![]()
Deze versie van skyfall is wel goed hoor; het is geen 1080p maar wel goedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan wel raden watquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel last van mijn buikspieren dus iets ging er niet helemaal goed.
![]()
Nog nieuwe oefeningen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, lekker gesport vandaag. De focus lag op de buikspieren
.
Ik heb op de dvd nog een planking buikspieroefening gevonden.... die voel ik wel goed![]()
![]()
Ik train al een half jaar mee, geen nieuwe oefeningen. Wel nieuwe mensen dus het ging een stuk rustigerquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog nieuwe oefeningen?
Ik heb op de dvd nog een planking buikspieroefening gevonden.... die voel ik wel goed. Dan maar wat pushups meepakken terwijl de rest nog bezig was
.
![]()
Keb gistert buikspieren gedaan... Voel het ook wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog nieuwe oefeningen?
Ik heb op de dvd nog een planking buikspieroefening gevonden.... die voel ik wel goedRustig aan.![]()
uhuh en crunches ...sit ups... al die mukquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik train al een half jaar mee, geen nieuwe oefeningen. Wel nieuwe mensen dus het ging een stuk rustiger. Dan maar wat pushups meepakken terwijl de rest nog bezig was
.
![]()
![]()
HALLOOOOO.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb gistert buikspieren gedaan... Voel het ook wel.
Dan weet je dat je goed gewerkt hebt![]()
![]()
Ik vond 15km fietsen vanavond al wel genoegProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yup alhoewel die alleen samen met een anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh en crunches ...sit ups... al die muk.
![]()
Hmm...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
Ik vond 15km fietsen vanavond al wel genoeg![]()
Wil je voelen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed gewerkt hebt
Rustig aan.![]()
Uhuhquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Yup alhoewel die alleen samen met een ander.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: