SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bedoel dan in die chat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe zijn of haar instellingen zijn
Facebook chat.Rustig aan.![]()
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dan in die chat ook?
Facebook chat.![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nog even een potje BF2142 doen! Tot zo!![]()
![]()
Fijn wakker worden met SOAD!quote:
Voer!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn wakker worden met SOAD!
Voer!!![]()
Smakelijk![]()
![]()
Kan wel, je ziet dan niet online/offline en je krijgt geen melding van de chat onderin je scherm.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vraag me altijd af waarom figuren als Patrick een navel hebben. Echt, wtf.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar maar maarquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan niet meer chatten. Maar je kan elkaar wel berichten sturen
Ik wil weten of ik nog onder iemands vrienden sta...
Ze staat wel bij mij onder mijn ''vrienden'' en staat ook in dat rijtje wat ik kan aanspreken om te chatten....
Ik vraag me gewoon af of je aan de hand van die gegevens kunt concluderen dat ik in haar vrienden list zit.Rustig aan.![]()
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Godverdomme, ik kijk nog een keer naar dat plaatje. Ik heb ook 3 moedervlekken in dat patroonquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom figuren als Patrick een navel hebben. Echt, wtf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!
![]()
Wat heb je?![]()
![]()
Kapsalon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Het komt van thuisbezorgd,nl!
![]()
Pastaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat je de winkel naar jou komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om nu nog naar de winkels te gaan.
Rustig aan.![]()
Kon dat maar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat je de winkel naar jou komen.![]()
Ik lach me rot!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het op de computer
Ik hoop dat ze de outfits leuk vind![]()
Maar doe ook ff eten en house kijken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral je zwemkleding isquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lach me rot!!![]()
Maar doe ook ff eten en house kijken.![]()
![]()
Screenshot!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het op de computer
Ik hoop dat ze de outfits leuk vind![]()
O snugger, ik dacht ff te downloaden gisternacht had ik mijn pc uitgedaan... Hmm... Dat was niet de bedoeling.Rustig aan.![]()
Ik ben wel dikker dan dat hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je nog wel wat dikker maken als je wiltquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel dikker dan dat hoor
Want dit is nog niet de dunne sims. Tussenin sim![]()
![]()
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja dat wilde zequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.![]()
![]()
Heb ik serieus waar wel gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Huppel paars haar had.![]()
Althans, paarse plukken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben verbaasd dat jij weet wat Sims zijn!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat ken ik wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij weet wat Sims zijn!.
![]()
Komt al in de buurt jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets dikker...
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: