SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meestal ga je daarna met dat vlot over water heen hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t leuk om over modderige boomstammen naar de overkant te gaan en een vlot te bouwen enzo!![]()
![]()
Ligt eraan welke je hebtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ze maar traag. Mijn telefoon is nog sneller![]()
![]()
C-A die kende ik algeniaal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Goh, gek hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1![]()
Mutsjequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
dat zou heel goed kunnen.. misschien weten je ouders je iets te vertellen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja zolang ik kan staan, maar dan toch krijg ik kramp in mn maag en kippenvel.. ook al jaaaaren nachtmerries over verdrinken enzo.Misschien ergens iets verdrongen ofzo?![]()
Wat een verrassing.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1![]()
ik heb een keer een konijn geslacht 9was al wel dood) maar moest m villen enzo... vidn t ergens wel zielig, want zaten nog ogen en oren aan, en een pluizig staartje... en moest m na t villen, "leeg" halen van binnen, stok erdoor en toen boven t vuur rooosteren. Opzich wel gaaf kamp was dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En om vallen te zetten voor je eten
En jagen
en meer van dat soort dingen, was wel gaaf!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hij is wel eng flauwquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
niet als je 2 watertjes hebt en in t midden pas je materiaal voor je vlotquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Meestal ga je daarna met dat vlot over water heen he
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij had toch wat beters te doen ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga me ergens anders vervelen
Ok, tot later!![]()
![]()
Niet dat ik het niet gezellig vind maar wat doe jij nu op FOK!?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja te droog..... dan moet ik lachen he
Ben van jou niet gewend dat je buiten kantoortijden online bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een keer een konijn geslacht 9was al wel dood) maar moest m villen enzo... vidn t ergens wel zielig, want zaten nog ogen en oren aan, en een pluizig staartje... en moest m na t villen, "leeg" halen van binnen, stok erdoor en toen boven t vuur rooosteren. Opzich wel gaaf kamp was dat.
en meer van dat soort dingen, was wel gaaf!
Is wel tof ja![]()
ja je hebt ook van die dagjes die gewoon regelmatig ergens georganiseerd worden. Ook gewoon terreinen die speciaal voor gemaakt zijn, moet je soort parcours afleggen, ben je middagje bezig. lijkt me zuper tof!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.
Is wel tof ja
en daarnaast vidn ik t uber hip om in een ketelpak rond te lopen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ben jij zaterdag in het dorp? Zo ja, kom je langs?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.
Is wel tof jaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is nou weer een ketelpak!?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja je hebt ook van die dagjes die gewoon regelmatig ergens georganiseerd worden. Ook gewoon terreinen die speciaal voor gemaakt zijn, moet je soort parcours afleggen, ben je middagje bezig. lijkt me zuper tof!
en daarnaast vidn ik t uber hip om in een ketelpak rond te lopen![]()
![]()
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nu heb ik zin om the Princess and the Frog te kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik volg al die ontwikkelingen met die smartphones niet zo, gaat me allemaal te snelquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.![]()
![]()
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag in het dorp? Zo ja, kom je langs?![]()
is het al half 6 geweest?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet gezellig vind maar wat doe jij nu op FOK!?
Ben van jou niet gewend dat je buiten kantoortijden online bent![]()
![]()
Ik heb slecht nieuwsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.
[b]AirwiN schreef [/b]
een soort overallquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is nou weer een ketelpak!?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ga jij ook al boren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin om the Princess and the Frog te kijken.
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijn
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oooh, dat moet ik ook weer eens doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga The Sims spelenHad ik opeens zin in
Ik ga een Huppelmuts maken denk ik![]()
![]()
Ik ga zo ook effe lekker gamen. Al weet ik nog niet wat!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Bwehehequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ik heb jaargetijden gehad met kerst. Dus even uitproberenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat moet ik ook weer eens doen.![]()
![]()
Ik ook niet. Heb geen leuke gamesquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook effe lekker gamen. Al weet ik nog niet wat!![]()
![]()
Moet het?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga een Huppelmuts maken denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik had niks te doen, dacht misschien zijn jullie weer gezelligquote:
maar er is iemand onderweg dus zal zo weer weg zijn![]()
![]()
Moet het?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ging Muhahaha al doen geloof ikBeter onethisch dan oneetbaar![]()
hm.... mn scherm ziet er ineens anders uit.... heb ander lettertype en mn smileys zijn weg... iemand ene idee op welk knopje ik perongeluk gedrukt heb?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat hoopte ik alquote:![]()
Gezellig, fijne avond alvast schat
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ging Muhahaha al doen geloof ik.
![]()
Nee, maar ik zal als de wiedeweerga ctrl+f5 indrukken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
hm.... mn scherm ziet er ineens anders uit.... heb ander lettertype en mn smileys zijn weg... iemand ene idee op welk knopje ik perongeluk gedrukt heb?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja zoiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?
Maar zal uit voorzorg de boorhamer in de auto gooien.![]()
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien ga ik met een vriend Port Royal 3 doen. Of BF2142. Of Spring!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb geen leuke games
Ik weet het nog niet, ik zie wel. Hij is toch nog niet online, dus ik wacht wel effe af![]()
![]()
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ga ik met een vriend Port Royal 3 doen. Of BF2142. Of Spring!
Ik weet het nog niet, ik zie wel. Hij is toch nog niet online, dus ik wacht wel effe af![]()
![]()
Ik gok dat hij nog bij ER ligt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraakt![]()
Eeuwig branden zal hij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraaktBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb geen patatuurpanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal als de wiedeweerga ctrl+f5 indrukken.dat helpt natuurlijk niet
en mn "typschermpje"staat helemaal links uitgelijnd ipv in t midden, heel irritantThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat zou betekenen dat ik onderweg naar huis echt niet heb gerookt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pas kopen als ie ¤5 is of zo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xbox
Tis niet echt een geweldig spel voor het volle pond![]()
![]()
Oehh, ik ben een beetje jaloers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb jaargetijden gehad met kerst. Dus even uitproberen![]()
![]()
Ik heb alleen maar een pcquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xbox![]()
![]()
Weet ik nu meer van die avond dan jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik onderweg naar huis echt niet heb gerookt.
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen![]()
![]()
Ja ik twijfelde, dus ik heb hem laten liggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas kopen als ie ¤5 is of zo!
Tis niet echt een geweldig spel voor het volle pond![]()
![]()
Geen vertrouwen in muhahaha hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar zal uit voorzorg de boorhamer in de auto gooien.. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
![]()
Is ook uit op de PC hoor... nouja deel 1 dan voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een x-box hebben puur en alleen maar om GoW te kunnen spelen![]()
Niet de moeite overigens.![]()
Jij vind iemand zien die zit te eten nuttiger dan iemand die zit te drinken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in muhahaha hebben. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moet eerst nog een nieuwe tv aanschaffen, zo eentje die plat is, en niet-analoogquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een x-box hebben puur en alleen maar om GoW te kunnen spelen![]()
![]()
![]()
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik nu meer van die avond dan jij?
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Neee geen xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt. Ik wil dan ook deel 1 t/m 3 achter elkaar uit gaan spelen ooit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook uit op de PC hoor... nouja deel 1 dan voor zover ik weet.
Niet de moeite overigens.
Die kettingzaag!
En de verhaallijn!![]()
![]()
Een hele goedkopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
eten is klaar... ga eten! Tjuus!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb er 2quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een nieuwe tv aanschaffen, zo eentje die plat is, en niet-analoog
1tje is m'n pc monitor![]()
![]()
Ik heb al het vertrouwen, maar ik ben ook ooit als klusser op het witte paard langs gegaan met alleen een klopboor bij, en daar was er echt niet mee doorheen te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in muhahaha hebben. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
Dus toen moest ik nog een keer terug met de boorhamer.
En ik ving laatst wat op over beton bij Huppel![]()
Ik heb allesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik nu meer van die avond dan jij?
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen![]()
![]()
In maart komt deel 4 uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil dan ook deel 1 t/m 3 achter elkaar uit gaan spelen ooit!
Die kettingzaag!
En de verhaallijn!![]()
![]()
Vin, even serieus?
Did it work?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Te erg!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan me niet echt herinneren dat er een verhaal in zat...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil dan ook deel 1 t/m 3 achter elkaar uit gaan spelen ooit!
Die kettingzaag!
En de verhaallijn!![]()
![]()
Je vergeet dat ik ook gevoed moet worden mijn waarde vriend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij vind iemand zien die zit te eten nuttiger dan iemand die zit te drinken?![]()
Echt waar!?!quote:
En ik wil de hele Halo reeks ook ooit nog een keer spelen!
So much to do, so little time![]()
![]()
Blauw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vinnie wat is je lievelingskleur?![]()
Wel een bazenactie van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus.
Ja, het lukte. Je hebt gerookt onderweg
[b]AirwiN schreef [/b]
De verhaallijn wa juistquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me niet echt herinneren dat er een verhaal in zat...
Vooral de derde![]()
![]()
Je ken toch naar de snackbar lopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik ook gevoed moet worden mijn waarde vriend.
Jawel! Njing njiiiiingrrrr!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me niet echt herinneren dat er een verhaal in zat...![]()
![]()
Goedkope snachbar hier benedenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik ook gevoed moet worden mijn waarde vriend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nu ook alle Halo'squote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt waar!?!
En ik wil de hele Halo reeks ook ooit nog een keer spelen!
So much to do, so little time
Ik heb alleen geen tijd meer![]()
![]()
boks ou jongequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedkope snachbar hier benedenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Owja! Want je werkt! Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu ook alle Halo's
Ik heb alleen geen tijd meer![]()
![]()
Goed nieuws!!quote:
Er is een kans dat mn aansteker nog gevonden kan worden!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan er niet iets anders blauwquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! Krijg jij blauw haar ok?![]()
![]()
Mijn zwager roept dat het moet kunnen, ik vrees het ergstequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al het vertrouwen, maar ik ben ook ooit als klusser op het witte paard langs gegaan met alleen een klopboor bij, en daar was er echt niet mee doorheen te komen.
Dus toen moest ik nog een keer terug met de boorhamer.
En ik ving laatst wat op over beton bij Huppel. Ik heb hier ook in beton geboord met dat apparaat trouwens, dat lukte prima.
![]()
Ik begin maandag pasquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja! Want je werkt! Hoe bevalt het?
Maar vandaag al vergadering gehad.
Ik ga personeelszaken op mij nemenDus morgen weer wat documenten maken. Voor de POP-gesprekken. Gelukkig mag ik alle uren schrijven
![]()
![]()
Blauwe ballen? Nu al?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als hij het kan brengen scheelt me dat lopenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken toch naar de snackbar lopen?.
![]()
Nu wil ik een GoW of Halo marathon-weekend doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin maandag pas
Maar vandaag al vergadering gehad.
Ik ga personeelszaken op mij nemenDus morgen weer wat documenten maken. Voor de POP-gesprekken. Gelukkig mag ik alle uren schrijven
*Jaloers!!!*
![]()
Ik had het ook nog nooit meegemaakt dat ik er niet doorheen kwam.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zwager roept dat het moet kunnen, ik vrees het ergste. Ik heb hier ook in beton geboord met dat apparaat trouwens, dat lukte prima.
Ik zelfs een nieuw setje boren gekocht. Maar niks hoor.
Dus ik vertel dat tegen mijn vader, zegt ie heel droog: Ja dan had je de Hilti moeten pakken.
Ik wist niet eens dat ie die had![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan krijg je een blauw shirt aan![]()
![]()
Dat is wel een leuke meet trouwensquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu wil ik een GoW of Halo marathon-weekend doen
*Jaloers!!!*
Een heel weekend GoW en Halo spelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit meegemaakt dat ik er niet doorheen kwam.
Dus ik vertel dat tegen mijn vader, zegt ie heel droog: Ja dan had je de Hilti moeten pakken.
Ik wist niet eens dat ie die had![]()
Ik ga er gewoon vanuit dat ik alsnog zonder licht zit straks dan kan het alleen maar meevallen
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil weer een game kopen hoor, al 2 jaar uit de handel![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit meegemaakt dat ik er niet doorheen kwam.
Ik wist niet eens dat ie die had.
![]()
YES MY DREAM COME TRUE!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke meet trouwens
Een heel weekend GoW en Halo spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sowieso in voor een game meet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke meet trouwens
Een heel weekend GoW en Halo spelen
Behalve als ik verlies, dan ga ik naar huis![]()
![]()
Welke?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil weer een game kopen hoor, al 2 jaar uit de handel![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat een hilti is?quote:
Dat weet ik zelfs
[b]AirwiN schreef [/b]
Het kan mij echt -niks- schelen of ik win of verlies, zolang het maar tof is!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in voor een game meet.
Behalve als ik verlies, dan ga ik naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het voordeel is dat je die vanuit je eigen luie stoel kan doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in voor een game meet.
Behalve als ik verlies, dan ga ik naar huis
[b]AirwiN schreef [/b]
No worry, ik zorg dat de hilti in de auto ligtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga er gewoon vanuit dat ik alsnog zonder licht zit straks dan kan het alleen maar meevallen![]()
hey hey wiens naam staat er nu op?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed nieuws!!
Er is een kans dat mn aansteker nog gevonden kan worden!!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Moet ik nog iets halen voor zaterdag? Pluggies, schroeven enz?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tjah ik dacht eerst aan een sterke Afrikaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet wat een hilti is?
Dat weet ik zelfs.
![]()
Ow, dat is nog ver weg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien het weekend van 21 juni
O wacht, dan zit ik misschien in Berlijn!![]()
![]()
De jouwe!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
hey hey wiens naam staat er nu op?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nog iets halen voor zaterdag? Pluggies, schroeven enz?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die ken ik helemaal niet! Is die voor PC?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Star Wars The Clone Wars: Republic Heroes![]()
Alstublieftquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Star Wars The Clone Wars: Republic Heroes
http://www.yourgamezone.n(...)Wars-Republic-Heroes![]()
Ducttape voor het geval dat het toch niet luktquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nog iets halen voor zaterdag? Pluggies, schroeven enz?![]()
Ja dag! Dan willen ze ook meteen blijven slapen en ik ben blij dat ik eindelijk mn bed weer terug heb!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De andere aanstekers beginnen ook "weg" te raken (je kent het wel), kan ik weer kijken of ik nog wat zwartjes kan scoren.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ducttape voor het geval dat het toch niet lukt
[b]AirwiN schreef [/b]
Het kan ook wel eerder? Alleen dan niet bij mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dat is nog ver weg.
O wacht, dan zit ik misschien in Berlijn!
Maar ik wil best mijn xbox en games meeslepen naar iemand anders huis![]()
![]()
Dat heb je snel gevonden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alstublieft
http://www.yourgamezone.n(...)Wars-Republic-Heroes![]()
Neem ik wel mee, die gast heeft koffers vol ;P.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik nog iets halen voor zaterdag? Pluggies, schroeven enz?
Ik ga ervan tussen, laters.
![]()
She's a gamenerd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pc, Wii, 360 en PS3.. En ik wil 'm voor de laatste..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet! Is die voor PC?Had 'm inmiddels al besteld bij Bolquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alstublieft
http://www.yourgamezone.n(...)Wars-Republic-Heroes
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat! Geen bier?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag! Dan willen ze ook meteen blijven slapen en ik ben blij dat ik eindelijk mn bed weer terug heb!
Hang die lamp zelf maar op dan![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! Geen bier?
Hang die lamp zelf maar op dan
[b]AirwiN schreef [/b]
En nog het goedkoopst ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden!
Ik weet alles van gamesEn waar te vinden en waar het goedkoopt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag! Dan willen ze ook meteen blijven slapen en ik ben blij dat ik eindelijk mn bed weer terug heb!Ik had geen bier hè
![]()
![]()
Ik weet nog niet zeker, maar rond die tijd gaat mijn stiefzusje trouwen! En zij woont in Berlijn dus zeker weten dat ik dan daar zit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het kan ook wel eerder? Alleen dan niet bij mij
Maar ik wil best mijn xbox en games meeslepen naar iemand anders huis
Maar dat was dacht ik begin die maand, dus denk dat het wel opgelost kan worden!
Zo'n game-meet lijkt mij ehct heeel gaaf!![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik game echt veel te weinig tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nog het goedkoopst ook
![]()
Voor meer geld zeker? annuleren die boelquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pc, Wii, 360 en PS3.. En ik wil 'm voor de laatste..
[..]
Had 'm inmiddels al besteld bij Bol![]()
![]()
Het begon met whiskey!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik ben altijd in voor een game-meetquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker, maar rond die tijd gaat mijn stiefzusje trouwen! En zij woont in Berlijn dus zeker weten dat ik dan daar zit!
Maar dat was dacht ik begin die maand, dus denk dat het wel opgelost kan worden!
Zo'n game-meet lijkt mij ehct heeel gaaf!![]()
![]()
Ik wil graag Command & Conquer 2: Generals. Die lijkt me tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nog het goedkoopst ook
![]()
![]()
Oh ja thee die ik van c_a en Ook_gek moest spikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel bier op. En het begon met thee
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geregeld game-meets. Met mijn vrienden, dan gaan we gamen in een LAN. Altijd helemaal top!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd in voor een game-meet![]()
![]()
Yup.. 36 euro.. Ik moet vaker eerst bij jou informerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor meer geld zeker? annuleren die boel
Geannuleerd
Oe oe oequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wil graag Command & Conquer 2: Generals. Die lijkt me tof
Is C&C ook op de xbox te krijgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja thee die ik van c_a en Ook_gek moest spiken![]()
![]()
Dunno, ik heb geen xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Is C&C ook op de xbox te krijgen?![]()
![]()
Ik ook niet.quote:
Mijn zoon wel
[b]AirwiN schreef [/b]
En die site die ik gaf is erg betrouwbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. 36 euro.. Ik moet vaker eerst bij jou informeren
GeannuleerdIk bestel er erg veel
![]()
![]()
Hoe kun je nu weer C&C op een console doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Is C&C ook op de xbox te krijgen?
Die kan ik alleen maar op een console.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kun je nu weer C&C op een console doen?
Speelde hem al op de ps1If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik sla 'm opquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die site die ik gaf is erg betrouwbaarIk bestel er erg veel
![]()
Ik ben batman aan het uitspelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Transformers game die er bij zit is tof
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben niet thuis in de PC Gamesquote:
Maar is het deze?
https://www.all4games.nl/(...)-Conquer-CC-Generals
en de deluxe versie;
http://www.yourgamezone.nl/PC-Command-Conquer-Generals-Deluxe![]()
Dat speelde niet erg fijn destijds.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik alleen maar op een console.
Speelde hem al op de ps1![]()
Ik ben daar zo aan gewend dat ik het op een PC gewoon niet kanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat speelde niet erg fijn destijds.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het gemist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die site die ik gaf is erg betrouwbaarIk bestel er erg veel
![]()
![]()
Zelf of heb je stiekem mijn savegames gepakt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben batman aan het uitspelen![]()
Zelf natuurlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelf of heb je stiekem mijn savegames gepakt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
C&C 2 is Tiberian Sun. (Niet Red Alert, da's een spin off)quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de PC Games
Maar is het deze?
en de deluxe versie;
http://www.yourgamezone.nl/PC-Command-Conquer-Generals-Deluxe
C&C:Generals 2 moet nog uitkomen.![]()
Die heb je inderdaad ook op de xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik alleen maar op een console.
Speelde hem al op de ps1![]()
http://www.yourgamezone.nl/X360-Command-Conquer-Tiberium-Wars
http://www.gamescentraal.nl/product_info.php?artikelNr=4189
Maar ik kan morgen wel even hier in het centrum kijken? Daar staan spellen voor 3 euro op de xbox![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de PC Games
Maar is het deze?
en de deluxe versie;
http://www.yourgamezone.nl/PC-Command-Conquer-Generals-Deluxe
Is nog niet uit. Beta start volgens mij in Q1 van 2013![]()
Oe happy nowquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad ook op de xbox![]()
http://www.yourgamezone.nl/X360-Command-Conquer-Tiberium-Wars
http://www.gamescentraal.nl/product_info.php?artikelNr=4189
Maar ik kan morgen wel even hier in het centrum kijken? Daar staan spellen voor 3 euro op de xbox
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedenk me net dat ik die volgens mij helemaal niet voor de xbox had maar dat ik die hier nog heb liggen voor de ps3.quote:
Of bedoel je lego Batman?![]()
sorry ik heb er echt geen verstand vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
C&C 2 is Tiberian Sun. (Niet Red Alert, da's een spin off)
C&C:Generals 2 moet nog uitkomen.
PC Gaming is niks voor mij![]()
![]()
Waarom vraag je het danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Nope
Is nog niet uit. Beta start volgens mij in Q1 van 2013![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heb je gemist? De site?![]()
![]()
Komt er een nieuwe C&C?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Nope
Is nog niet uit. Beta start volgens mij in Q1 van 2013
Ik dacht dat ze daar mee gestopt waren. Dat er alleen een tijdje terug nog een verzamelbox is uitgekomen.![]()
Net wist je nog alles van gamesquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik heb er echt geen verstand van
PC Gaming is niks voor mij![]()
![]()
Ja, ze willen daarmee nog ff geld binnenharken voordat de nieuwe uitkomt denk ik..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe C&C?
Ik dacht dat ze daar mee gestopt waren. Dat er alleen een tijdje terug nog een verzamelbox is uitgekomen.
http://www.commandandconquer.com/free/![]()
Ja diequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik die volgens mij helemaal niet voor de xbox had maar dat ik die hier nog heb liggen voor de ps3.
Of bedoel je lego Batman?
[b]AirwiN schreef [/b]
Owquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vroeg niks. Ik zei alleen maar dat ik die wou hebbenJa maar niet die rare spelletjesquote:
Wel alles van console games![]()
![]()
Dan ga jij vast wel mee tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Thanks iig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.yourgamezone.nl/
Maar die is niet altijd het goedkoopst
Nou mensjes, mijn laptop gaat uit, want ik ga nog even bier drinken om te vieren dat mijn schoonzus jarig is. Daaag!![]()
Ik vind hem wel vermakelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet veel gespeeld, vond ik niet veel aan.![]()
De rest mag ik niet spelen van huppelkind
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wisten we alquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik maak ondertussen gelijk een Huppel met paars haar en een Vinnie.
![]()
Het doet mij goed dat mijn seksleven jou zo entertaint!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik maak ondertussen gelijk een Huppel met paars haar en een VinnieIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat mijn seksleven jou zo entertaint!![]()
![]()
![]()
Haha, en terechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vermakelijk![]()
De rest mag ik niet spelen van huppelkind![]()
Wie zegt dat jullie seks gaan hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat mijn seksleven jou zo entertaint!
Misschien maak ik jullie wel broer en zus![]()
![]()
Of je begint met dom meekletsen ipv eerst op een hallo wachtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey hallo, leuk je te zien, alles goed?
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms he, doe jij je haarkleur echt eer aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie seks gaan hebben
Misschien maak ik jullie wel broer en zus
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, doe jij je haarkleur echt eer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook, hoeft niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je begint met dom meekletsen ipv eerst op een hallo wachten
Dat selectieve groeten hier is wel een beetje triest overigens.
Rustig aan.![]()
Wat schrijf ik nu weer verkeerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, doe jij je haarkleur echt eer aan![]()
![]()
Ik moest toch wel weer lachen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ook, hoeft niet.
gewoon niks van aantrekken en gezellig meeposten!![]()
![]()
Ik doe het ook selectief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ook, hoeft niet.
Is het druk dan niet, is het rustig dan wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Of je maakt je er niet zo druk omquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ook, hoeft niet.
Dat selectieve groeten hier is wel een beetje triest overigens.![]()
Goed hoor, net even een powernap gedaan van een uurtje... Hele dag gewerktquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, prima! Hoe ist met jou?
Rustig aan.![]()
Sorry maar ik ga niet iedereen hallo zeggen hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ook, hoeft niet.
Dat selectieve groeten hier is wel een beetje triest overigens.![]()
![]()
Ik hou van je!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nu weer verkeerdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik probeer het wel, tegen beter weten inquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet iedereen hallo zeggen hoor
Het maakt dat iemand zich welkom voelt namelijk!![]()
![]()
Als het druk is heb ik daar echt geen erg inquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, tegen beter weten in
Het maakt dat iemand zich welkom voelt namelijk!![]()
![]()
Geeft verder ook niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het druk is heb ik daar echt geen erg in
Ik mis ook wel eens iemand, maar das dan niet persoonlijk bedoeld ofzo![]()
![]()
Dan kijk ik voornamelijk of ik gequote ben zodat ik kan antwoordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het druk is heb ik daar echt geen erg in![]()
Overigens... Vin heb ik echt een auto aangehouden?
Ik moet echt stoppen met drinken
[b]AirwiN schreef [/b]
Het was ook niet bedoeld als afzeiken hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees maar gerust hoor. Ik praat nog sneller tegen mezelf, o wacht.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, 100% zeker wetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kijk ik voornamelijk of ik gequote ben zodat ik kan antwoorden![]()
Overigens... Vin heb ik echt een auto aangehouden?
Ik moet echt stoppen met drinken. Was voor zooi hebben ze in jouw bier gedaan?
![]()
![]()
Ik geef de champagne de schuldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker weten. Was voor zooi hebben ze in jouw bier gedaan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alles goed met jou hups?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld als afzeiken hoor!Rustig aan.![]()
Oke oke, vooruitquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef de champagne de schuld![]()
![]()
Ik blijk minder te weten van O&N dan ik dacht maar verder alles goed hoorquote:
Daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat goed, heb erg veel gedronken met oud en nieuw maar alcohol had weinig effect op me blijkbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijk minder te weten van O&N dan ik dacht maar verder alles goed hoor
Daar?Gelukkig het grootste deel gewoon thuis op dus het was nog goedkoop ook.
Rustig aan.![]()
Misluktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
We receive you loud and clearquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ha! Het is 'jouw'quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Evie!
En hoe is het met jou 180 kilo?![]()
![]()
Zeer goed en met jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef! Hoe is het met jou, ouwe rukker!C'est la vie
We hijsen de vlag.quote:
C'est la vie
In dit geval jou omdat 180 kilo haar bijnaam is, soort van!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo ik ook zeggen.quote:Taalnazi is mijn 4e naamquote:.
Dan mist er een kommaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit geval jou omdat 180 kilo haar bijnaam is, soort van!.
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit geval jou omdat 180 kilo haar bijnaam is, soort van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ik ook zeggen.
[..]
Taalnazi is mijn 4e naam.
[..]
Dan mist er een komma.
Overige namen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon rammen met hamers ipv vingers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou
Maar serieus, mijn toetsenbord is de beste niet meerRustig aan.![]()
Vinniiee, Kif, Patrick, Taalnazi, Steenlever.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Overige namen?Fuckquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou
Maar serieus, mijn toetsenbord is de beste niet meer!!!!
![]()
Ik heb geen 10 hamersquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon rammen met hamers ipv vingers.![]()
![]()
Koop dan ook een stuk degelijkheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou
Maar serieus, mijn toetsenbord is de beste niet meerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahjoh, gebruik je je rechter duim nou echt? Volgens mij kan je wel met 9 hamers tikken.quote:Rustig aan.![]()
Alleen rammen met vingers op andere plekken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon rammen met hamers ipv vingers.
C'est la vie
Enermax Auroraquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop dan ook een stuk degelijkheid.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen rammen met vingers op andere plekken.
[ afbeelding ]
Rustig aan.![]()
Zolang dit ding niet helemaal kapot gaat, blijf ik bij deze!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop dan ook een stuk degelijkheid.![]()
![]()
Tis meer 4 of 5 vinger tikken voor mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahjoh, gebruik je je rechter duim nou echt? Volgens mij kan je wel met 9 hamers tikken.![]()
![]()
Mensen die Twitter gebruiken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die Facebook als Twitter gebruiken_!!!
Rustig aan.![]()
Ik kan je ook als een alien makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die Facebook als Twitter gebruiken_!!!
Net zoals in je UI![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan je ook als een alien maken
Net zoals in je UI.
![]()
Ok..
Stel nu, een persoon verwijderd mij van facebook, kan ik dat persoon dan nog online zien?Rustig aan.![]()
ligt eraan hoe zijn of haar instellingen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ok..
Stel nu, een persoon verwijderd mij van facebook, kan ik dat persoon dan nog online zien?![]()
![]()
Kan je geen Patrick ervan maken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan je ook als een alien maken
Net zoals in je UIIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok
Alleen een blauw t-shirt.
![]()
Patrick?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je geen Patrick ervan maken?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je geen Patrick ervan maken?![]()
![]()
Spongebob!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: