SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meestal ga je daarna met dat vlot over water heen hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t leuk om over modderige boomstammen naar de overkant te gaan en een vlot te bouwen enzo!![]()
![]()
Ligt eraan welke je hebtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ze maar traag. Mijn telefoon is nog sneller![]()
![]()
C-A die kende ik algeniaal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Goh, gek hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1![]()
Mutsjequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
dat zou heel goed kunnen.. misschien weten je ouders je iets te vertellen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja zolang ik kan staan, maar dan toch krijg ik kramp in mn maag en kippenvel.. ook al jaaaaren nachtmerries over verdrinken enzo.Misschien ergens iets verdrongen ofzo?![]()
Wat een verrassing.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk wel dat de nieuwe iPad sneller is dan mijn iPad 1![]()
ik heb een keer een konijn geslacht 9was al wel dood) maar moest m villen enzo... vidn t ergens wel zielig, want zaten nog ogen en oren aan, en een pluizig staartje... en moest m na t villen, "leeg" halen van binnen, stok erdoor en toen boven t vuur rooosteren. Opzich wel gaaf kamp was dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En om vallen te zetten voor je eten
En jagen
en meer van dat soort dingen, was wel gaaf!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hij is wel eng flauwquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
niet als je 2 watertjes hebt en in t midden pas je materiaal voor je vlotquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Meestal ga je daarna met dat vlot over water heen he
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij had toch wat beters te doen ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga me ergens anders vervelen
Ok, tot later!![]()
![]()
Niet dat ik het niet gezellig vind maar wat doe jij nu op FOK!?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja te droog..... dan moet ik lachen he
Ben van jou niet gewend dat je buiten kantoortijden online bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een keer een konijn geslacht 9was al wel dood) maar moest m villen enzo... vidn t ergens wel zielig, want zaten nog ogen en oren aan, en een pluizig staartje... en moest m na t villen, "leeg" halen van binnen, stok erdoor en toen boven t vuur rooosteren. Opzich wel gaaf kamp was dat.
en meer van dat soort dingen, was wel gaaf!
Is wel tof ja![]()
ja je hebt ook van die dagjes die gewoon regelmatig ergens georganiseerd worden. Ook gewoon terreinen die speciaal voor gemaakt zijn, moet je soort parcours afleggen, ben je middagje bezig. lijkt me zuper tof!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.
Is wel tof ja
en daarnaast vidn ik t uber hip om in een ketelpak rond te lopen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ben jij zaterdag in het dorp? Zo ja, kom je langs?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neef van me organiseert af en toe van die tochten.
Is wel tof jaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is nou weer een ketelpak!?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja je hebt ook van die dagjes die gewoon regelmatig ergens georganiseerd worden. Ook gewoon terreinen die speciaal voor gemaakt zijn, moet je soort parcours afleggen, ben je middagje bezig. lijkt me zuper tof!
en daarnaast vidn ik t uber hip om in een ketelpak rond te lopen![]()
![]()
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nu heb ik zin om the Princess and the Frog te kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik volg al die ontwikkelingen met die smartphones niet zo, gaat me allemaal te snelquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.![]()
![]()
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag in het dorp? Zo ja, kom je langs?![]()
is het al half 6 geweest?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet gezellig vind maar wat doe jij nu op FOK!?
Ben van jou niet gewend dat je buiten kantoortijden online bent![]()
![]()
Ik heb slecht nieuwsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel, de huidige computers zijn ook niet echt merkbaar sneller geworden, want de software was ook lichter.
[b]AirwiN schreef [/b]
een soort overallquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is nou weer een ketelpak!?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ga jij ook al boren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin om the Princess and the Frog te kijken.
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. en dat zal dan na 18:00 uur zijn
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oooh, dat moet ik ook weer eens doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga The Sims spelenHad ik opeens zin in
Ik ga een Huppelmuts maken denk ik![]()
![]()
Ik ga zo ook effe lekker gamen. Al weet ik nog niet wat!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Bwehehequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ik heb jaargetijden gehad met kerst. Dus even uitproberenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat moet ik ook weer eens doen.![]()
![]()
Ik ook niet. Heb geen leuke gamesquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook effe lekker gamen. Al weet ik nog niet wat!![]()
![]()
Moet het?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga een Huppelmuts maken denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik had niks te doen, dacht misschien zijn jullie weer gezelligquote:
maar er is iemand onderweg dus zal zo weer weg zijn![]()
![]()
Moet het?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ging Muhahaha al doen geloof ikBeter onethisch dan oneetbaar![]()
hm.... mn scherm ziet er ineens anders uit.... heb ander lettertype en mn smileys zijn weg... iemand ene idee op welk knopje ik perongeluk gedrukt heb?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat hoopte ik alquote:![]()
Gezellig, fijne avond alvast schat
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ging Muhahaha al doen geloof ik.
![]()
Nee, maar ik zal als de wiedeweerga ctrl+f5 indrukken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
hm.... mn scherm ziet er ineens anders uit.... heb ander lettertype en mn smileys zijn weg... iemand ene idee op welk knopje ik perongeluk gedrukt heb?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja zoiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?
Maar zal uit voorzorg de boorhamer in de auto gooien.![]()
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien ga ik met een vriend Port Royal 3 doen. Of BF2142. Of Spring!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb geen leuke games
Ik weet het nog niet, ik zie wel. Hij is toch nog niet online, dus ik wacht wel effe af![]()
![]()
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ga ik met een vriend Port Royal 3 doen. Of BF2142. Of Spring!
Ik weet het nog niet, ik zie wel. Hij is toch nog niet online, dus ik wacht wel effe af![]()
![]()
Ik gok dat hij nog bij ER ligt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraakt![]()
Eeuwig branden zal hij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee is met O&N mijn enige echte zwarte BIC WT aansteker kwijt geraaktBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb geen patatuurpanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat met een pot bier kijken hoe hij gezellig aan het boren in, ondertussen dat je Huppelmuts vraagt of de bitterballen al klaar zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal als de wiedeweerga ctrl+f5 indrukken.dat helpt natuurlijk niet
en mn "typschermpje"staat helemaal links uitgelijnd ipv in t midden, heel irritantThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat zou betekenen dat ik onderweg naar huis echt niet heb gerookt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pas kopen als ie ¤5 is of zo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xbox
Tis niet echt een geweldig spel voor het volle pond![]()
![]()
Oehh, ik ben een beetje jaloers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb jaargetijden gehad met kerst. Dus even uitproberen![]()
![]()
Ik heb alleen maar een pcquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag Port Royal staan in de Saturn, voor op de xbox![]()
![]()
Weet ik nu meer van die avond dan jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik onderweg naar huis echt niet heb gerookt.
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen![]()
![]()
Ja ik twijfelde, dus ik heb hem laten liggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas kopen als ie ¤5 is of zo!
Tis niet echt een geweldig spel voor het volle pond![]()
![]()
Geen vertrouwen in muhahaha hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar zal uit voorzorg de boorhamer in de auto gooien.. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
![]()
Is ook uit op de PC hoor... nouja deel 1 dan voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een x-box hebben puur en alleen maar om GoW te kunnen spelen![]()
Niet de moeite overigens.![]()
Jij vind iemand zien die zit te eten nuttiger dan iemand die zit te drinken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in muhahaha hebben. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moet eerst nog een nieuwe tv aanschaffen, zo eentje die plat is, en niet-analoogquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een x-box hebben puur en alleen maar om GoW te kunnen spelen![]()
![]()
![]()
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik nu meer van die avond dan jij?
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Neee geen xboxquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt. Ik wil dan ook deel 1 t/m 3 achter elkaar uit gaan spelen ooit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook uit op de PC hoor... nouja deel 1 dan voor zover ik weet.
Niet de moeite overigens.
Die kettingzaag!
En de verhaallijn!![]()
![]()
Een hele goedkopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
eten is klaar... ga eten! Tjuus!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb er 2quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een nieuwe tv aanschaffen, zo eentje die plat is, en niet-analoog
1tje is m'n pc monitor![]()
![]()
Ik heb al het vertrouwen, maar ik ben ook ooit als klusser op het witte paard langs gegaan met alleen een klopboor bij, en daar was er echt niet mee doorheen te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in muhahaha hebben. Neem maar wat te eten mee, doe je nog wat nuttigs
.
Dus toen moest ik nog een keer terug met de boorhamer.
En ik ving laatst wat op over beton bij Huppel![]()
Ik heb allesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik nu meer van die avond dan jij?
Je hebt een auto aangehouden om vuur te krijgen![]()
![]()
In maart komt deel 4 uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil dan ook deel 1 t/m 3 achter elkaar uit gaan spelen ooit!
Die kettingzaag!
En de verhaallijn!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: