Ik persoonlijk vind de werking van het spiraaltje onvoldoende om daar zo'n pijn voor te moeten onder gaan. Maar goed, verder moet iedereen het lekker zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar weten dus.
Ik vind een vrouw die dat laat doen wel tof
Wat is daar tof aan ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar weten dus.
Ik vind een vrouw die dat laat doen wel tof
Ah dus je bent niet helemaal neutraal,quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de werking van het spiraaltje onvoldoende om daar zo'n pijn voor te moeten onder gaan. Maar goed, verder moet iedereen het lekker zelf weten natuurlijk.
Ja dat begrijp ik maar wat maakt haar ''tof'' dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar is niks tof aan, de vrouw die het doet is tof.
Lezen moppie.
Condoomloos neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar wat maakt haar ''tof'' dan?
Dat kan ook wel zonder spiraal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Condoomloos neuken natuurlijk.
Ik kan mensen wel waarderen die door een beetje pijn gaan om zo de risico's op ongewenste zwangerschap te verkleinen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar wat maakt haar ''tof'' dan?
Ik vind de pil velen malen effectiever en minder pijnloos. Hoewel sommige mensen dat niet willen of kunnen gebruiken in bepaalde gevallen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah dus je bent niet helemaal neutraal,
Licht eens toeWat is er onvoldoende aan de werking?
Minder effectieve werking vraag ik me ten zeerste af hoor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind de pil velen malen effectiever en minder pijnloos. Hoewel sommige mensen dat niet willen of kunnen gebruiken in bepaalde gevallen.
Maar gezien de pijn en de minder effectieve werking zou ik als ik een vrouw was eerder voor de pil kiezen.
Zo ver ik weet is de anticonceptiepil tot op heden het meest betrouwbare middel voor een vrouw om zwangerschap te voorkomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Minder effectieve werking vraag ik me ten zeerste af hoor?
Hmm...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind vrouwen die een spiraal laten zetten een beetje ziek hoor, op een of ander manier vind ik het ook altijd wat hoerig.
Ik vraag me af hoe groot de verschillen zijn wel... Wel weet ik dat de pil flink meer hormonen bevat... Voor sommige mensen niet zo fijn ivm hoofdpijn enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is de anticonceptiepil tot op heden het meest betrouwbare middel voor een vrouw om zwangerschap te voorkomen.
Dat heb ik gemerkt.... Mevr. P heeft nu ook een spiraaltje, dat is vergeleken met een bevalling een peulenschilletje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is de anticonceptiepil tot op heden het meest betrouwbare middel voor een vrouw om zwangerschap te voorkomen.
ligt eraan. Niet als de pil vanwege medische redenen niet betrouwbaar isquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik 12 was. Zo'n vrouw van de GGD die dan je piemel (toen nog piemeltjequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
GGD vind ik eigenlijk erger nooit geweten wat ze eraan hebben dat je je kut showed of je piemel op 12/15 jarige leeftijd.
Ik vind het niet kunnen eigenlijk
Wat moet er aan te zien zijn dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik 12 was. Zo'n vrouw van de GGD die dan je piemel (toen nog piemeltje) gaat onderzoeken
![]()
Volgens mij willen ze onderzoeken hoe je je lichamelijk ontwikkelt.
Of je 2 ballen hebt, of je voorhuid wel los zit, of hij zich wel op de goede manier ontwikkeld/groeit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet er aan te zien zijn dan?
waarom sabbelen ze er dan aan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of je 2 ballen hebt, of je voorhuid wel los zit, of hij zich wel op de goede manier ontwikkeld/groeit.
Horen ze dat te doen dan? Die lekkere milf jaren terug deed dat niet bij mij, ik wil mijn ziekenfondspremie terug!quote:
De pil geeft 98% zekerheid, met een spiraal heb je de kans van 1 op 1000 om zwanger te raken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |