Wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we hier maar kappen over de (al dan niet vermeende) jaloezie en gewoon weer verder gaan over Sylvie & Rafael, ok?
Tieten afgunstquote:
Wow nee ik vind Touriya echt prachtigquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens wel altijd een lelijk mormel gevonden, met d'r mannenwenkbrauwen
Tis niet mijn creatie, ben alleen de topicstarterquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, die OP is te zielig voor woorden. De jaloezie druipt ervan af.
Ik spreek ook niemand persoonlijk aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tis niet mijn creatie, ben alleen de topicstarter
Maar goed, dit is denk al postje 456765433 over geroddel in SHO. Zo werkt dit subforum nu eenmaal. Dit is gewoon het standaard gekonkel wat je bij de kapper ook hoort, ik ga ook niet klagen dat er in KLB geklaagd wordt of dat er teveel over eten wordt gepraat in CUL. Dit hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik spreek ook niemand persoonlijk aanHet is maar wie zich aangesproken voelt.
Jaja trouw een voetballer fattie, On Topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar goed, dit is denk al postje 456765433 over geroddel in SHO. Zo werkt dit subforum nu eenmaal. Dit is gewoon het standaard gekonkel wat je bij de kapper ook hoort, ik ga ook niet klagen dat er in KLB geklaagd wordt of dat er teveel over eten wordt gepraat in CUL. Dit hoort er nu eenmaal bij.
waarom?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand die Fake banner er dan uit halen?
Dat soort dingen vermijd ik bij de kapperquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar goed, dit is denk al postje 456765433 over geroddel in SHO. Zo werkt dit subforum nu eenmaal. Dit is gewoon het standaard gekonkel wat je bij de kapper ook hoort, ik ga ook niet klagen dat er in KLB geklaagd wordt of dat er teveel over eten wordt gepraat in CUL. Dit hoort er nu eenmaal bij.
dit..schijnhuwelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
Voor mij ging het 'fake' ook met name om het nephuwelijk
Dat dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dan halen we die er weer uit in het volgende topic...
Voor mij ook. Nu lijkt het meer een vrijbrief om Sylvie af te branden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
Voor mij ging het 'fake' ook met name om het nephuwelijk
SLAPquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij ook. Nu lijkt het meer een vrijbrief om Sylvie af te branden.
Team Sylvie.
Omdat de meeste dat TE vinden, prima... Dat gezeur over dat je dan gelijk jaloers bent begint wel een beetje vermoeiend te worden.quote:
Et voila...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand die Fake banner er dan uit halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |