Plaatje is allang wegquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Dat fake-plaatje zit zo vol opgekropte wijvennijd, das nie normaal.
het was ook allemaal fake, dat is het hele punt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Welnee, dat plaatje was wat overenthousiast, niet overdrijvenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Ja een broer, Daniel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Nu we Raf zijn broer hebben gehoord, heeft Sylvie eigenlijk nog broers/zussen?
Was wel echt een non-interview hoor, hij had Raf nog niet gesproken en had geen idee dat er huwelijksproblemen waren!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Nu we Raf zijn broer hebben gehoord, heeft Sylvie eigenlijk nog broers/zussen?
Ah!quote:
Ik was toen net het vorige topic aan het lezen, ineens hoorde ik het niet meer op tvquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was wel echt een non-interview hoor, hij had Raf nog niet gesproken en had geen idee dat er huwelijksproblemen waren!
Ze hadden net zo goed mij kunnen interviewen, ik weet er net zoveel van.
Ja dat dus en dat ze met de kerst nog zo leuk en gezellig kerstcadeautjes hadden uitgewisseld en leuke liedjes hadden gezongen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was toen net het vorige topic aan het lezen, ineens hoorde ik het niet meer op tvAlleen dat hij zei dat Raf zoiets nooit zou doen.
What the....quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit is hem, nog nooit eerder gezien
Mag ik even klagen over dat doodenge gebit? Wat is dat, helemaal rechts? Whaaaaaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dit is hem, nog nooit eerder gezien
Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Ondanks alles strak in de make up en kledingquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even het toffe jasje van gister.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat is dus een au naturel rijtje tandenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik even klagen over dat doodenge gebit? Wat is dat, helemaal rechts? Whaaaaa
Zoek dan een goede foto van het jasjequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even het toffe jasje van gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |