Jongens onder elkaar he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stelletje ransapen hier altijd met die dubbelzinnige grappen.
Klopt hoor! De strekking was gewoon normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet jij ook nog Erik
Okeokeoke mijn woordkeus was niet ideaal maar de strekking was duidelijk toch
Ik zat ook maar te grappen. Ben wel wat gewend hier hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Klopt hoor! De strekking was gewoon normaal
Haha i know, post hier dan nog niet zo lang maar ben niet nieuw in het leven of op FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar te grappen. Ben wel wat gewend hier hoor
Nieuw in het leven was je wel echt een wonderboi geweest danquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha i know, post hier dan nog niet zo lang maar ben niet nieuw in het leven of op FOK!
Ja, heel krom gezegd. Bedoelde meer dat ik ook een sociaal leven heb en mijn vrienden daar ook regelmatig van dit soort uber slechte grappen maken. Al ben ik zelf ook niet helemaal onschuldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nieuw in het leven was je wel echt een wonderboi geweest dan
Met zo´n instelling niet nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Actaeon het volgende:
Dat leren schiet echt niet op hieren vanavond gaat 'm ook niet meer worden.
Als ik gedronken heb ben ik nog flauwer. So I was told.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, heel krom gezegd. Bedoelde meer dat ik ook een sociaal leven heb en mijn vrienden daar ook regelmatig van dit soort uber slechte grappen maken. Al ben ik zelf ook niet helemaal onschuldig
Nee jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef eriksd het volgende:
Loop jij ook wel eens met zo'n nespresso-tasje rond Actaeon? Zo'n lullig tasje met van die touwtjes eraan en gevuld met die lullige cups?
Van Straf 2? Waar,nestor zie ik niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Giku het volgende:
Komt er gvd 1 dag voor het tentamen nog even een perfect overzicht van alle schema's van het tentamen.
Gelukkig had ik ze zelf ook al grotendeels gemaakt
Studeersnelquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Van Straf 2? Waar,nestor zie ik niks
Ik krijg altijd de neiging om die mensen af te snijden, het tasje te pakken, op de grond te gooien en te zeggen: WTF denk je dat je aan het doen bent, mongol.quote:
Thanksquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb ben ik nog flauwer. So I was told.
Ik twijfel overigens niet aan jouw sociale leven hoor!
Die mensen willen gewoon graag op George Clooney lijken, laat die arme mensen lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om die mensen af te snijden, het tasje te pakken, op de grond te gooien en te zeggen: WTF denk je dat je aan het doen bent, mongol.
Nog erger is het als je zo'n stel hebt en de man het tasje draagt. Man man man.
Mijn nederige excuses de heer Actaeonquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe eens een klein beetje respectvol tegen je novietenhoeder jij vlegel.
Die kwam ik vrijdag tegen. En die vrouw had een enorme tas van de River Woods waarmee ze de hele tijd in m'n rug zat te douwen in de rij. Erg irritant. En de man droeg het Nespresso tasje. En ze hadden woorden over of alles wel op dienblad zou passen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om die mensen af te snijden, het tasje te pakken, op de grond te gooien en te zeggen: WTF denk je dat je aan het doen bent, mongol.
Nog erger is het als je zo'n stel hebt en de man het tasje draagt. Man man man.
Ik ben ook model.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Die mensen willen gewoon graag op George Clooney lijken, laat die arme mensen lekker.
Heel goed! Alleen 'heer Actaeon' staat beter. Voor de volgende keer. Maar excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses de heer Actaeon
Bedankt heer Actaeonquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel goed! Alleen 'heer Actaeon' staat beter. Voor de volgende keer. Maar excuses geaccepteerd.
Chill is dat he. Vandaag gewoon ruim 10 euro bonus gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Ties02 het volgende:
Hamstereeeeeeeee
bij de albert heijn, handig is dat altijd
Ja zo ook ff die gehakt aanbieding halen en heineken is ook in de aanbieding zag ik!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Chill is dat he. Vandaag gewoon ruim 10 euro bonus gehad
dit.quote:
Verkoop je horlogesquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef eriksd het volgende:
Rijke stinkies zijn jullie, allemaal naar de AH. Ik heb geen cent te makken
Gewoon vol bijlenen johquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef eriksd het volgende:
Rijke stinkies zijn jullie, allemaal naar de AH. Ik heb geen cent te makken
Nee maar het ging in casu om bier wat je zelf aanschaftquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Speedy_T het volgende:
Dus als jullie in een kroeg staan waar Heineken geschonken wordt staan jullie kokhalsend achter de bar?
Ja, maar wel gewoon doordrinken toch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Speedy_T het volgende:
Dus als jullie in een kroeg staan waar Heineken geschonken wordt staan jullie kokhalsend achter de bar?
Nee, maar ik kom dan ook bijna nooit in kroegen met maar 1 bier op de tap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Speedy_T het volgende:
Grotendeels waar. Speciaal bieren daargelatenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef eriksd het volgende:
Wtf boeit bier nou, allemaal hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |