Biefstuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Letstalk het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond? Ook wel een behoorlijk belangrijk vraagstuk.
Mensen vertrouwen mij gewoonquote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Giku het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ambities later eigenlijk? Als ik je zo hoor, zou ik zeggen docent bij de universiteit? (niets mis mee hoor trouwens)
Als je het op je CV wilt vermelden denk ik wel dat het handig is als je er iets vasts van maakt, want als jij erop zet dat je een paar keer mensen hebt geholpen met hun juridische problemen wordt dat denk ik niet zo serieus genomen/je werkgever kan er dan niet zoveel mee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen mij gewoon![]()
Ik weet het niet, het is soms echt te gek voor woorden. Laatst kwam de buurvrouw van een kennis, met haar eigen buren aanzetten. Dus de buren van de buren van een kennis![]()
Ach, hopelijk blijven ze als ik er straks geld voor vraag ook nog komen. Verder blijft het een mooie oefening en leuke ervaring. Misschien ook wel leuk voor mijn CV ofzo.
Voor je CV moet je dan wel iets meer hebben dan 'Ik heb van 2012-2015 mensen geholpen met juridische vraagstukken'quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen mij gewoon![]()
Ik weet het niet, het is soms echt te gek voor woorden. Laatst kwam de buurvrouw van een kennis, met haar eigen buren aanzetten. Dus de buren van de buren van een kennis![]()
Ach, hopelijk blijven ze als ik er straks geld voor vraag ook nog komen. Verder blijft het een mooie oefening en leuke ervaring. Misschien ook wel leuk voor mijn CV ofzo.
True! Dan aardappeltjes erbij en een goede salade. Jammer dat mn vriendin thuisthuis isquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Biefstuk?Met een mooie goede wijn erbij. Dan heb je al 75%
Gewoon, omdat je zoveel waarde hecht aan theorie en dat (nav je vorige antwoord) ook erg interessant vindt?quote:
ah kijkquote:Ik wil wel iets dergelijks wetenschappelijk inderdaad dus you're right
Ja precies!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True! Dan aardappeltjes erbij en een goede salade. Jammer dat mn vriendin thuisthuis is
Ja, die komt dus niet eten, dus dan doe ik liever wat simpelers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja precies!Of frietjes.
Maar zij wil dat niet?
Zie de sub idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Giku het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je zoveel waarde hecht aan theorie en dat (nav je vorige antwoord) ook erg interessant vindt?
Zit ik er ver af dan?
EDIT:
[..]
ah kijk
Ik denk dat thuisthuis betekent 'bij ouders' en niet 'bij letstalk'quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja precies!Of frietjes.
Maar zij wil dat niet?
Je moet jezelf af en toe ook verwennen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, die komt dus niet eten, dus dan doe ik liever wat simpelers.
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat thuisthuis betekent 'bij ouders' en niet 'bij letstalk'
Actaeon is ook groot fan van autofellatio.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe ook verwennen.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat thuisthuis betekent 'bij ouders' en niet 'bij letstalk'
Dat is waar, maar als ik alleen voor mezelf kook komt mijn luie aard weer naar bovenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
He De_Fietser. Zag ik dat jij op zoek was naar Uncharted 3?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef De_Fietser het volgende:
Morgen Rechtsvinding. Ben benieuwd.
Moet dat nou weer Tchocksterquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Actaeon is ook groot fan van autofellatio.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Actaeon is ook groot fan van autofellatio.
Is het weer niet goed?quote:
Niet jij ook nog Erikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |