abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121133203
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan thuis ook :P
Ja maar als we op die toer gaan kan je net zo goed de rest van je leven google streetvieuw bekijken.

https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,13.51,,0,-5.96

Klik hier maar op O+ als zelfs dat al kan O+
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:15:05 #277
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121133237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
Als je ergens naartoe gaat moet je wel een beetje geld uit kunnen geven :P Vind ik dan.
Totally agree, een vakantie kost vaak aardig wat geld, dan is het in mijn ogen niet de bedoeling dat je daar krenterig gaat doen (zoals bijvoorbeeld blikken met eten meenemen, sowieso kamperen :r ).

Ik ben sowieso niet echt een krent (heb meer de instelling: geld moet rollen), moet er niet aan denken dat elke euro die de portemonnee uit rolt pijn doet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121133250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nouja, dat kan ook in Nederland. Als ik in een mooie stad ben wil ik dure musea zien, goed uit eten, genieten. Niet letten op iedere cent en eten in plastic tasjes smokkelen :@
Mijn vriendin weigerde gisteren 10 pond te betalen om st pauls cathedral in te mogen 8)7 8)7
pi_121133278
Raar eigenlijk , dat ik verdomme gisteren nog in londen rond liep.
pi_121133280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijn vriendin weigerde gisteren 10 pond te betalen om st pauls cathedral in te mogen 8)7 8)7
Nouja, dat vind ik dus verbazingwekkend. Ik heb in Rome bij sommige tickets de prijs niet eens bekeken. Doet er niet toe.
pi_121133290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Valid het volgende:
Succes morgen met straf 2! Ik doe hem zelf nu niet, pas in de herkansing (9 bestuurs, 23 straf, 31 geschiedenis).
Ik doe :
4 januari Strafrecht 2
15 januari Rechtsgeschiedenis 2
28 jan Bestuursrecht 2
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121133292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja maar als we op die toer gaan kan je net zo goed de rest van je leven google streetvieuw bekijken.

https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,13.51,,0,-5.96

Klik hier maar op O+ als zelfs dat al kan O+
Dat was ik dus ook niet van plan haha :@
Of niet dan?
pi_121133331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nouja, dat vind ik dus verbazingwekkend. Ik heb in Rome bij sommige tickets de prijs niet eens bekeken. Doet er niet toe.
Opzich ook wel erg jammer ja.

Maar goed, ik ga mijn reis niet laten afhangen van hoe duur ik kan eten en ik heb een hekel aan shoppen :+
pi_121133378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jullie zijn beide student. Dan moeten jullie het "mooi hoeft niet duur te zijn" toch wel een beetje snappen? Wij hebben net in londen 3 dagen geweldig gedineerd voor in totaal 50 pond *O*
Ik heb het even met vriendin gecheckt: in Rome aten we gemiddeld voor ongeveer 30 euro samen incl. drank, met een uitschieter naar bijna 40 in een luxe wijk en eentje van 20 in een toeristisch stuk.

(On a sidenote: voor 20p.p. eet je daar gewoon in een restaurant waar je in een beetje Nederlandse stad 30-40 euro voor een menu mag aftikken, laat staan à la carte :'))
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:20:39 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121133445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Opzich ook wel erg jammer ja.

Maar goed, ik ga mijn reis niet laten afhangen van hoe duur ik kan eten en ik heb een hekel aan shoppen :+
Het gaat natuurlijk ook niet om het dure eten, maar wel iets niet doen omdat het een X bedrag kost. Als ik naar LA ga wil ik naar Six Flags Magic Mountain, dan zou het mij niets uitmaken of een ticket 20 dollar kost of 200 dollar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121133472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk ook niet om het dure eten, maar wel iets niet doen omdat het een X bedrag kost. Als ik naar LA ga wil ik naar Six Flags Magic Mountain, dan zou het mij niets uitmaken of een ticket 20 dollar kost of 200 dollar.
Precies. En voor St. Paul's zou ik ook zonder twijfelen 10 pond betaald hebben. Als je nergens naar binnen gaat kun je inderdaad met Google Street View af.
pi_121133534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb het even met vriendin gecheckt: in Rome aten we gemiddeld voor ongeveer 30 euro samen incl. drank, met een uitschieter naar bijna 40 in een luxe wijk en eentje van 20 in een toeristisch stuk.

(On a sidenote: voor 20p.p. eet je daar gewoon in een restaurant waar je in een beetje Nederlandse stad 30-40 euro voor een menu mag aftikken, laat staan à la carte :'))
Prima toch? Ik ga daar in de meeste gevallen nog wel overheen :@

Van de zomer op la palma zijn we echt even Balls to the wall gegaan https://maps.google.nl/ma(...)HwBQ&ved=0CGYQ8gEwAg

Alle tapas op de kaart besteld, Meerdere drankkoffies de man, deserts, rum, alles wat we konden bedenken. En dan nog 52 euro samen :D
pi_121133552
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Prima toch? Ik ga daar in de meeste gevallen nog wel overheen :@

Van de zomer op la palma zijn we echt even Balls to the wall gegaan https://maps.google.nl/ma(...)HwBQ&ved=0CGYQ8gEwAg

Alle tapas op de kaart besteld, Meerdere drankkoffies de man, deserts, rum, alles wat we konden bedenken. En dan nog 52 euro samen :D
Nouja, je punt was net dat je alles super goedkoop deed :') Mijn argument kwam sowieso niet zo goed uit de verf omdat je in Londen gewoon het dubbele betaalt voor hetzelfde.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:23:38 #289
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121133553
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. En voor St. Paul's zou ik ook zonder twijfelen 10 pond betaald hebben. Als je nergens naar binnen gaat kun je inderdaad met Google Street View af.
Moeten wij wel voorop stellen dat iedereen voor zichzelf bepaald wat een bepaalde bezichtiging waard is voor hem/haar natuurlijk. Als die kerk je niet interesseert veranderd de situatie uiteraard (maar anders zou je er niet voor staan lijkt me).
pi_121133588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Absoluut. Maar als iets voor 50 euro of voor 10 euro kan, zonder dat je dan bijv een thalys voor een bus verruilt?

Absoluut de 10 euro.
pi_121133595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moeten wij wel voorop stellen dat iedereen voor zichzelf bepaald wat een bepaalde bezichtiging waard is voor hem/haar natuurlijk. Als die kerk je niet interesseert veranderd de situatie uiteraard (maar anders zou je er niet voor staan lijkt me).
Maar het hóórt bij de stad. Er niet naartoe gaan is gewoon een stuk beleving missen, tenzij je echt de ultieme cultuurbarbaar bent, maar dan heeft naar het buitenland gaan sowieso geen zin buiten Cherso en dergelijke. :P
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:26:21 #292
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121133669
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar het hóórt bij de stad. Er niet naartoe gaan is gewoon een stuk beleving missen, tenzij je echt de ultieme cultuurbarbaar bent, maar dan heeft naar het buitenland gaan sowieso geen zin buiten Cherso en dergelijke. :P
Agree, baal nog steeds als een stekker dat ik niet in het Rockefeller Center ben geweest in NYC, die 20 dollar was het ruim waard geweest om te gaan, maar omdat ik op dat moment met ouders was is het niet gebeurd (die hadden geen zin om 80 dollar voor 4 man neer te leggen, had gewoon zelf moeten gaan).
pi_121133702
Nee ik wil dus zeggen, ik ben absoluut geen cheapass die dingen laat.

Maar als ik gratis met de trein kan ipv van 80 euro benzine , neem ik de trein.
Is het eten 2 straten verder 2x zo goedkoop? Loop ik even 2 straten verder
Kan ik een 10tje besparen op de bus door een uur te gaan fietsen (ipv 3 kwartier bus) Sure.

Maar dingen erom laten? Hell no, Ik heb een gat in mijn hand :P ik geef het geld al uit voordat ik het binnen heb
pi_121133722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
Nee ik wil dus zeggen, ik ben absoluut geen cheapass die dingen laat.

Maar als ik gratis met de trein kan ipv van 80 euro benzine , neem ik de trein.
Is het eten 2 straten verder 2x zo goedkoop? Loop ik even 2 straten verder
Kan ik een 10tje besparen op de bus door een uur te gaan fietsen (ipv 3 kwartier bus) Sure.

Maar dingen erom laten? Hell no, Ik heb een gat in mijn hand :P
Nouja, met eten is wel een uitzondering. Bij een restaurant betaal ik liever meer voor beter eten dan minder voor slechter eten. Tot een bepaald niveau natuurlijk, maar dat geldt voor alle argumenten van iedereen wel. :D
pi_121133822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nouja, met eten is wel een uitzondering. Bij een restaurant betaal ik liever meer voor beter eten dan minder voor slechter eten. Tot een bepaald niveau natuurlijk, maar dat geldt voor alle argumenten van iedereen wel. :D
Ik ben ook geen fijnproever :P maar gisteren had ik op covent garden een pizza margerita voor 16 pond en een straatje ernaast voor 12 steak, friet en een colla.

Het werd dus sowieso biefstuk :+ want we hadden die dag ervoor al pizza :+
pi_121133863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Duurder eten is niet perse beter. Was laatst in Lissabon en daar heerlijk samen met m'n vriendin gegeten voor 20 euro samen, Inc 4 wijn en 2 fris en broodjes.
Of niet dan?
pi_121133882
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Duurder eten is niet perse beter. Was laatst in Lissabon en daar heerlijk samen met m'n vriendin gegeten voor 20 euro samen, Inc 4 wijn en 2 fris en broodjes.
Dat zeg ik toch ook niet? :P
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:32:18 #298
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121133895
Ik vrees nu al de prijzen in de restaurants rond Disney :') , maarja zo vaak ben ik er niet dus ik neem het er maar gewoon van. Zal vast en zeker een dag bijzitten waar het McDonalds gaat worden, maar 2 á 3 x een restaurant in die 4 dagen moet maar gebeure (al zullen ze er vast en zeker geen Japanner hebben).
pi_121133905
Nee maar dan zijn we het allemaal eens. Een beetje prijsshoppen is goed. We zijn nog student he
pi_121133936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:
Nee maar dan zijn we het allemaal eens. Een beetje prijsshoppen is goed. We zijn nog student he
Net zei je dat je alles super goedkoop wilde en liever pauper in Frankrijk dan luxe in Amsterdam, nu zeg je dat je een gat in je hand hebt :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')