SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh kijk dat scheelt. Wat ga je zaterdag doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
Maar vandaag en morgen gelukkig maar 5 uurtjes ofzo. En zaterdag een leuke dag![]()
![]()
Je scheert je benen ook vinniie?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Familie van Bigfoot?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee wat een werk dat is.
Uitkleden, douche aanzetten, er onder stappen, mn haar wassen, mn haar uitspoelen, cremespoeling erin, mezelf overal scheren, mezelf wassen, cremespoeling eruit spoelen, kraan uitdraaien, mezelf helemaal afdrogen, mn haar proberen door te kammen, restanten make up eraf poetsen enzo..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yes!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
School in Amersfoort? Studie-iets, of...?Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kijk dat scheelt. Wat ga je zaterdag doen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mja, doorkammen met cremespoeling heeft toch geen nut bij mij, blijft een bos klitten
Keukenfolie is hier gister getest, werkte goed (spalk ivm tennisarm eega)quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond douchen... met een plastic zak op mijn rugProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan was dat vast voor ik er ging postenJij mag wel blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik ook een uitzondering?
Ik wil blijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, maar wel waar nodigquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je scheert je benen ook vinniie?.
![]()
Oh, dat is wel leuk jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezien.
![]()
nee, ik walg van haarquote:
Mijn school/studie zit ook in Amersfoort tegenwoordig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezien![]()
Tevens, ga ik nu echt eens wat nuttigs doen.
Ik heb zo erg zitten SOG-gen dat ik zelfs nieuwe veters in mijn schoenen heb gedaan.
Tot later.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.
[..]
Jij mag wel blijven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.
Ja, ik post er al een tijdje inderdaad. Maar dan ken je me dus..
Top tipquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Keukenfolie is hier gister getest, werkte goed (spalk ivm tennisarm eega)![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
douchen is toch juist genieten!
kraan open draaien
onder de hete douche stappen
shampoo met een fijn geurtje door je haar
uitspoelen
ff lekker wassen
20 minuten genieten van het hete water
oke en dan begint de drama![]()
![]()
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessenquote:
Dikke pret ook om samen te doen en ehm, het is ook leuk om te misbruiken bleekquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Awesome! HU toevallig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn school/studie zit ook in Amersfoort tegenwoordig!
Dan gok ik dat je Pedagogiek studeert?
Doegquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens, ga ik nu echt eens wat nuttigs doen.
Ik heb zo erg zitten SOG-gen dat ik zelfs nieuwe veters in mijn schoenen heb gedaan.
Tot later.![]()
Heren dames, ff kijken, blijft toch erg mooi dit lied en de clip erbij![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Geen ervaring mee, en zal ik nooit krijgen ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessen. Moet je maar niet blond zijn
.
![]()
mn hoofdhaar is zwartquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, en zal ik nooit krijgen ook. Moet je maar niet blond zijn
.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, en zal ik nooit krijgen ook. Moet je maar niet blond zijn
.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Laten doen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik scheer mijn benen pas weer zodra ik met kortere broeken ga lopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessenWhat you forget, you are gonna repeat.
Helemaal goed geraden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Awesome! HU toevallig?
Dan gok ik dat je Pedagogiek studeert?
Wat studeer jij dan?![]()
door?quote:
Ik weet exact hoe jij er uit ziet ja. Had je ook al eens op cam gezien, maar daar had je wel iets aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah!
Ja, ik post er al een tijdje inderdaad. Maar dan ken je me dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee want haarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen pas weer zodra ik met kortere broeken ga lopen.
Je zou z'n steen verzwarenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nouja zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jij mag wel blijven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar gladde benen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen pas weer zodra ik met kortere broeken ga lopen.Zo fijn. Daar kan ik zelf echt blij van worden.
![]()
FB. Oownee, dan lijkt het nog meer op een relatie....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nee, die zijn spierwitquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je benen dus niet.
[..]
Ik zeg niet dat ik iets tegen blond heb.
Neuh. Ik dump hem de 18de wel bij GvsEquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
die vertrouw ik niet met een mes in zn klauwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
FB. Oownee, dan lijkt het nog meer op een relatie....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik dump hem de 18de wel bij GvsE
Creatieve Therapiequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Helemaal goed geraden!
Wat studeer jij dan?
Dan maaktie daarna een grendelmechanisme onder zijn steen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik dump hem de 18de wel bij GvsEProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
geen nut, ik word nooit bruinquote:
Ze maakt die pup gruwelijk afquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan maaktie daarna een grendelmechanisme onder zijn steen?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet exact hoe jij er uit ziet ja. Had je ook al eens op cam gezien, maar daar had je wel iets aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roep zoiets nooit als er een cabaretier in de buurt isquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Helemaal goed geraden!
Wat studeer jij dan?
Creatieve Therapie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik dump hem de 18de wel bij GvsEquote:quote:![]()
![]()
Ja, ik ook. Maar niet als ik het niet nodig vindquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar gladde benen.Zo fijn. Daar kan ik zelf echt blij van worden.
Tja, dan eh.... weet ik het ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen nut, ik word nooit bruin![]()
![]()
Want?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Roep zoiets nooit als er een cabaretier in de buurt isWhat you forget, you are gonna repeat.
rood wel heh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen nut, ik word nooit bruin
got ink already?![]()
![]()
Zekerquote:![]()
Maar dan zitten we dus bij elkaar op school
wil je dan ook zeil meenemen? Ik wil niet dat ie uit angst mn laminaat onderpist...quote:
Binnenkort nieuwe ink voor mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem wel een Dexter pakketje mee voor jequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je dan ook zeil meenemen? Ik wil niet dat ie uit angst mn laminaat onderpist...
[b]AirwiN schreef [/b]
Grapjasquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je dan ook zeil meenemen? Ik wil niet dat ie uit angst mn laminaat onderpist...![]()
![]()
ik heb zelfs geen geld voor de huur nuquote:
Vrouw met schnor bij Dr. Phil
[b]AirwiN schreef [/b]
doe maar stoer.. Je weet beterquote:
Nee, nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar stoer.. Je weet beter![]()
![]()
Ja. Ik ga mn dikke witte billen eens onder mn douche proppen.
GoedemiddagC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
heb jij ooit wel geld?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zelfs geen geld voor de huur nu![]()
![]()
!cam!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga mn dikke witte billen eens onder mn douche proppen.
huppel heeft je nog niet voorbereid?quote:
wat voor iets?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort nieuwe ink voor mij![]()
![]()
Ja maar ik vind het af en toe dus wel echt nodig, ook al is het winter. En dan vervolgens geniet ik weer een week lang van hoe glad mijn benen zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar niet als ik het niet nodig vindHaha, inderdaad. Ik ben er alleen niet zo vaak.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar dan zitten we dus bij elkaar op school![]()
![]()
zeldenquote:
Kijk uit dat het afvoerputje niet spontaan barstquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga mn dikke witte billen eens onder mn douche proppen.![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huppel heeft je nog niet voorbereid?.
![]()
die hebben ze er gisteren opnieuw in vastgelijmdquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk uit dat het afvoerputje niet spontaan barst
En dat die drie werklui er al uit zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk uit dat het afvoerputje niet spontaan barst
Alsof iemand op jou voorbereid kan wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huppel heeft je nog niet voorbereid?
Het wordt een kleintje (helaas). Heb sinds een maandje een nichtje en die moet wel bij mn eerbetoon aan broers en zussen gepropt wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
arme jijquote:
nee, daar heb je gelijk in...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof iemand op jou voorbereid kan worden
[..]
Het wordt een kleintje (helaas). Heb sinds een maandje een nichtje en die moet wel bij mn eerbetoon aan broers en zussen gepropt worden
Mja, douchen dus
Mja, ik doe het gewoon niet in de winterquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het af en toe dus wel echt nodig, ook al is het winter. En dan vervolgens geniet ik weer een week lang van hoe glad mijn benen zijn.
[..]
Haha, inderdaad. Ik ben er alleen niet zo vaak.
Ik ben er ook maar weinig hoor
Daarom ook, slimmequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hebben ze er gisteren opnieuw in vastgelijmd.
Wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat die drie werklui er al uit zijn![]()
Dat risico neem je een beetje he, als je het op KPD zet.quote:Ik wel, maar moet soms ook met stage zwemmen enzo, dus ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik doe het gewoon niet in de winter
Ik ben er ook maar weinig hoor![]()
Ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat risico neem je een beetje he, als je het op KPD zet.
[..]
Ik wel, maar moet soms ook met stage zwemmen enzo, dus ja.
Had niet verwacht dat jij daar zou kijken eigenlijk![]()
![]()
Faxie, sta jij in KPD?C'est la vie
nice.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt een kleintje (helaas). Heb sinds een maandje een nichtje en die moet wel bij mn eerbetoon aan broers en zussen gepropt worden
ik zou ook wel iets nieuws willen.![]()
![]()
Haha, dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Heb er gister voor het eerst in maaaanden weer eens gekeken namelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel...
Had niet verwacht dat jij daar zou kijken eigenlijk![]()
Ja, dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wel, maar moet soms ook met stage zwemmen enzo, dus ja.
Nou, nee.quote:C'est la vie
Je kon de nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Heb er gister voor het eerst in maaaanden weer eens gekeken namelijk.![]()
![]()
Ik wil mn arm af hebben! Maar daar zoek ik nog een sponsor voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.
ik zou ook wel iets nieuws willen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie wel een topic "Traumatische beelden voor het slapengaan" maar dat blijkt de lokale SC te zijnquote:
--->> Steenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mn arm af hebben! Maar daar zoek ik nog een sponsor voorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet dat ik het ga bekijken maar ik had nooit verwacht dat hij daar zou posten.quote:C'est la vie
ja, moet je niet naar mij kijken jongedame!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mn arm af hebben! Maar daar zoek ik nog een sponsor voor![]()
![]()
Wat zoek je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik zonder baan zit, dus nee. Überhaupt eigenlijk nee.
Was in een gekke buiquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat ik het ga bekijken maar ik had nooit verwacht dat hij daar zou posten.![]()
WATquote:
KPD topic over "als je het kan bedenken dan is het er" is trouwens best ehm, treurig, vooral aan het eind...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Werk. Het liefst iets waar m'n diploma WTB van pas komt, want dat verdient beter dan een AH-baantjequote:.
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kon de nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?Zoiets.
Neuh, zag het langskomen in een pohi ergens en dacht dat ik daar ook wel weer eens een kijkje kon nemen.![]()
Dat de ergste hoeren van Kinky.nl topic. Dat vond ik pas schokkend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef fietsie het volgende:
KPD topic over "als je het kan bedenken dan is het er" is trouwens best ehm, treurig, vooral aan het eind...
What's been seen, can't be unseen.C'est la vie
wanneer is de 1e date?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zoiets.
Neuh, zag het langskomen in een pohi ergens en dacht dat ik daar ook wel weer eens een kijkje kon nemen.![]()
![]()
Wtf ia dat voor een sitequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat de ergste hoeren van Kinky.nl topic. Dat vond ik pas schokkend.
What's been seen, can't be unseen.
De marktplaats voor hoeren? Ik kijk m'n ogen uit man!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Jij ook schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh. Ik spaar zelf wel. En misschien neemt mn tattoodude me een keer mee naar een beurs for freequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, moet je niet naar mij kijken jongedame!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vindt tatoeages niks?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik zonder baan zit, dus nee. Sowieso, eigenlijk nee.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja marktplaats voor hoeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf ia dat voor een site
De marktplaats voor hoeren? Ik kijk m'n ogen uit man!C'est la vie
Ik ging even kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
onze jonge god faxie natuurlijk. je hebt hem toch al in volle glorie gezien nu.
Ik heb nu de halve SC in volle glorie gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging even kijken.
Ik heb nu de halve SC in volle glorie gezien![]()
![]()
[..]
Ik ging even kijken.
![]()
Valt toch wel mee? ..quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging even kijken.
Jawel, ligt er meestal wel aan of er een betekenis achter zit, of ik moet 'm wel heel mooi vindenquote:. Maar tattoo's zijn vaak prijzig, en ik weet niet of ik zo snel werk vind
.
![]()
[..]
Ik ging even kijken.
![]()
[..]
Ik ging even kijken.
Ik heb nu de halve SC in volle glorie gezien
C'est la vie
Ik sta er in ieder geval niet in dat scheelt.C'est la vie
In 1 topic kwam ik er al 3 uit de SC tegen waarvan 2 in de OP!quote:
Valt niet mee dus!Mijn tatoeages hebben alle 8 een betekenis!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ligt er meestal wel aan of er een betekenis achter zit, of ik moet 'm wel heel mooi vinden. Maar tattoo's zijn vaak prijzig, en ik weet niet of ik zo snel werk vind
.
En ik betaal ze zelf. Het zijn MIJN herinneringen, ervaringen, verwerkingsprocessen!
[b]AirwiN schreef [/b]
De Fok servers hebben daar niet genoeg bandbreedte voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik sta er in ieder geval niet in dat scheelt.![]()
Dat vond ik dan weer wel jammerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik sta er in ieder geval niet in dat scheelt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eindelijk weer goed voer?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow nouja ik kijk normaal alleen in de dames topicsquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In 1 topic kwam ik er al 3 uit de SC tegen waarvan 2 in de OP!
Valt niet mee dus!
[..]
Mijn tatoeages hebben alle 8 een betekenis!!
En ik betaal ze zelf. Het zijn MIJN herinneringen, ervaringen, verwerkingsprocessen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Fok servers hebben daar niet genoeg bandbreedte voor
C'est la vie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja ik kijk normaal alleen in de dames topicsJou, Joof en VinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer wel jammerC'est la vie
KPDquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef xFriendx het volgende:
KPD sectie of de Gewaagd sectie? Neem aan kpd gezien de volle glorie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat idee had ik al wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zal lief zijn en gewoon niet in KPD posten
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet je ook even in het damestopic kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal lief zijn en gewoon niet in KPD posten
Dat vind ik het mooie aan tattoo'squote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In 1 topic kwam ik er al 3 uit de SC tegen waarvan 2 in de OP!
Valt niet mee dus!
[..]
Mijn tatoeages hebben alle 8 een betekenis!!
En ik betaal ze zelf. Het zijn MIJN herinneringen, ervaringen, verwerkingsprocessen!![]()
![]()
Die heb ik ook al gezien hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je ook even in het damestopic kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel sociaal. Na een blik in Gewaagd voor vrouwen heb ik 3 dagen met een slabbetje moeten lopen door je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal lief zijn en gewoon niet in KPD posten![]()
Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tatoeagequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooie aan tattoo'sIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
niet zeiken over mijn boobsquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging even kijken.
![]()
Zo ben ik he. Sociaal tot en metquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel sociaal. Na een blik in Gewaagd voor vrouwen heb ik 3 dagen met een slabbetje moeten lopen door je.
Ik kreeg er honger vanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Toen was het thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat van jou was ook prima hoor. Vooral die van dinsdag.
![]()
Sterf
[b]AirwiN schreef [/b]
Haten doe ik ze niet, maar dat vind ik wel zonde of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tatoeage![]()
Auwquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik he. Sociaal tot en met
[..]
Ik kreeg er honger van![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was het thuisbezorgd.nl![]()
Sterf![]()
![]()
![]()
[..]
Sterf![]()
![]()
[..]
Sterf
Sowieso al die piemelfoto's in dat mannentopic!!
Damn ik vind een vent echt 1000x geiler als ik die lelijke lul juist niet zie!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Banquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
![]()
Ik las deze zin in eerste instantie iets te letterlijk.quote:
C'est la vie
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las deze zin in eerste instantie iets te letterlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind wel dat er teveel close-ups zijn inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn ik vind een vent echt 1000x geiler als ik die lelijke lul juist niet zie!![]()
Ik kijk er dan ook vrij weinig. Kijk vooral in het damestopic
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn ik vind een vent echt 1000x geiler als ik die lelijke lul juist niet zie!![]()
![]()
Bwehequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las deze zin in eerste instantie iets te letterlijk.![]()
![]()
typisch ietsvoor jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las deze zin in eerste instantie iets te letterlijk.![]()
Veel interessanter inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er teveel close-ups zijn inderdaad![]()
Ik kijk er dan ook vrij weinig. Kijk vooral in het damestopicC'est la vie
Tja wat moeten we dan? Dingen zonder close ups kunnen al in S&Gquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk er dan ook vrij weinig. Kijk vooral in het damestopicEn een slappe is niet zo interessant lijkt me toch?
![]()
Nou ja zeg.quote:C'est la vie
Nou he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk er dan ook vrij weinig. Kijk vooral in het damestopicDie close-ups zijn ook gewoon niet charmant...
![]()
Vrouwenlichamen zijn gewoon mooierquote:
Vooral niet inzoomen op de eikel helpt al heel veelquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat moeten we dan? Dingen zonder close ups kunnen al in S&GEn een slappe is niet zo interessant lijkt me toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarheidquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrouwenlichamen zijn gewoon mooier
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie hebben wel meer dan alleen een piemel hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat moeten we dan? Dingen zonder close ups kunnen al in S&GEn een slappe is niet zo interessant lijkt me toch?
Tja da's wel extreem ja...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral niet inzoomen op de eikel helpt al heel veel![]()
Spiertjes zijn bij mij niet zichtbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie hebben wel meer dan alleen een piemel hoor.![]()
![]()
Oh, jij hebt geen billen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spiertjes zijn bij mij niet zichtbaarWhat you forget, you are gonna repeat.
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie hebben wel meer dan alleen een piemel hoor.![]()
Waarheid ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrouwenlichamen zijn gewoon mooierC'est la vie
Jawel, maar die hoeven toch niet in KPD?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jij hebt geen billen?![]()
+1quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrouwenlichamen zijn gewoon mooier![]()
Lulligquote:C'est la vie
Ook bij een vrouw hoef ik geen close-up van het kruis trouwens!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar die hoeven toch niet in KPD?What you forget, you are gonna repeat.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook bij een vrouw hoef ik geen close-up van het kruis trouwens!
Oh ja!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef dawg het volgende:
huppel, ik heb nog steeds niks trouwens.
Even kijken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een lul is het ook.quote:
Letterlijk.C'est la vie
Ik zie de porno niet van een stel billen eigenlijk...quote:
Enige wat ik kan bedenken is dat het wat afgeschermder is.
Maar ik kan me nog een dame herinneren die daar commentaar op kreeg...![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel sociaal. Na een blik in Gewaagd voor vrouwen heb ik 3 dagen met een slabbetje moeten lopen door je.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oude foto's!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben mn huis nog niet uit geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen.lingeriefotos gehad
Ik moest echt ff slapen!!
Maar die krijg jij echt nog wel hoor!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
+1quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook bij een vrouw hoef ik geen close-up van het kruis trouwens!![]()
Ik wou je er net Een WA'en.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook bij een vrouw hoef ik geen close-up van het kruis trouwens![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind een close-up piemel ook geen porno.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de porno niet van een stel billen eigenlijk...
Enige wat ik kan bedenken is dat het wat afgeschermder is.
Maar ik kan me nog een dame herinneren die daar commentaar op kreeg...
Maar je haalt 2 dingen door elkaar. Het topic heet 'Heren, we willen jullie naakt zien'.
Daar vallen ook naakte billen onder.What you forget, you are gonna repeat.
3 jaar geleden, toen ik Ook in S&G postte? De badfoto's?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Denk hetquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3 jaar geleden, toen ik Ook in S&G postte? De badfoto's?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan ook 2 jaar geleden zijn.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Tropical islands floating on the water.![]()
Ergens is het tijd voor nieuwe foto's maar toch maar niet
[b]AirwiN schreef [/b]
3 eerderquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoor iets knisperen.quote:C'est la vie
Het overgebleven gedeelte van het gebroken hart van Fax?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ja. Dat is toch zo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik meer heb dan alleen een piemel.
Ja zo kan je het ook zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het overgebleven gedeelte van het gebroken hart van Fax?C'est la vie
Maar faxie, dat had ik ook al gezegd met de pooltafelfoto's, less is more. het Kan erotischer zijn als je niks ziet, dan 'get up Get In, get fucking within'.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat heeft Royco gedaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar faxie, dat had ik ook al gezegd met de pooltafelfoto's, less is more. het Kan erotischer zijn als je niks ziet, dan 'get up Get In, get fucking within'.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt ook ballen. En een steen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Letterlijk wel ja. Praktisch niet/weinig.
Vooral een steenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ook ballen. En een steen.
[b]AirwiN schreef [/b]
3 ja, 2 jaar geleden woonde ik In Elst.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Meer het knisperende geluid van een verse burn.quote:C'est la vie
En een neus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ook ballen. En een steen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of de titel dekt de lading gewoon niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind een close-up piemel ook geen porno.
Maar je haalt 2 dingen door elkaar. Het topic heet 'Heren, we willen jullie naakt zien'.
Daar vallen ook naakte billen onder.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ook ballen. En een steen.
Die combinatie kan pijnlijk zijn![]()
![]()
Vast! En ogen. En handen. En voeten. En benen. En armen. En schouders. En een rug. En een buik. En ribben. En een hoofd. En ..quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ervaring mee? Zo nee, kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die combinatie kan pijnlijk zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ballen van steen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ook ballen. En een steen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer het knisperende geluid van een verse burn.
Eet smakelijk.quote:C'est la vie
Of je zeurt gewoon eens niet en luistert naar de dames die je ongevraagd laten weten wat ze liever zien in zo'n topic. Daar draait het immers op. Wat de dames willen zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of de titel dekt de lading gewoon niet.What you forget, you are gonna repeat.
Geen billenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast! En ogen. En handen. En voeten. En benen. En armen. En schouders. En een rug. En een buik. En ribben. En een hoofd. En ..![]()
![]()
Kreeg een ECG scan.... zij was d'r bij... heb maar geen bijdehante opmerkingen gemaakt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het overgebleven gedeelte van het gebroken hart van Fax?![]()
To late he has burnedquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ballen van steen.
[..]
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee. Doet GvsE vast welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ervaring mee? Zo nee, kan geregeld worden hoor![]()
![]()
'Heren, We willen jullie naakt zien' is niet hetzelfde als porno. Als ik in mijn blote Derriere de kabouterdans Doe, is het Toch ook niet Gelijk porno?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of de titel dekt de lading gewoon niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doch wel een fijne en blijvende herinnering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'Heren, We willen jullie naakt zien' is niet hetzelfde als porno. Als ik in mijn blote Derriere de kabouterdans Doe, is het Toch ook niet Gelijk porno?![]()
Dan niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kunnen we ook niet afspreken om te surfen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Krijg je daar een harde Plasser van?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doch wel een fijne en blijvende herinnering.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee dat niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde Plasser van?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doch wel een fijne en blijvende herinnering.![]()
![]()
Vreemd. Ik wil het zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'Heren, We willen jullie naakt zien' is niet hetzelfde als porno. Als ik in mijn blote Derriere de kabouterdans Doe, is het Toch ook niet Gelijk porno?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt omdat je blij was eindelijk naar huis te gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, heeft met houding/wind te maken. Heb alleen wel spierpijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat je blij was eindelijk naar huis te gaan![]()
![]()
Sjucht!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo dom kijkt lol
Edit:O, zie nu pas dat ze is vastgebonden!
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken!![]()
![]()
Ketting? Volgende keer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit jaVolgende keer moet ik die ketting meenemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij heeft het ook nooit door wanneer je hem aan het bed ketent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken!![]()
Jij leeft onder een steenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie, tijd voor een peuk!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
PIEP PIEIEIEP PIEIEIEIEIEIEP PIEPquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wieeeoooeeewieeeeeeooooeeeewieeeeeeoooeeeeewieeeeeoeeeee![]()
![]()
Dat zuigt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
PIEP PIEIEIEP PIEIEIEIEIEIEP PIEP![]()
Klaar, schoon en opgepimpt. Twijfel alleen over de schoenen.. Ik heb het vermoeden dat mn knie straks gaat ouwehoeren, dus denk niet dat hakken een goed idee zijn
Dat is het probleem, hij gaat steeds af terwijl er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar niet binnen roken!![]()
stoom van het koken/ douche?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij gaat steeds af terwijl er niks aan de hand is.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
bezemquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja. En om hem uit te zetten moet je er zo heel dicht bij komen, dus nu doet mijn oor pijn.
Dan moet je die niet aan doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klaar, schoon en opgepimpt. Twijfel alleen over de schoenen.. Ik heb het vermoeden dat mn knie straks gaat ouwehoeren, dus denk niet dat hakken een goed idee zijn![]()
maar ze zijn zo mooiquote:
Ik heb mijn brandalarm een keer aangevallen met een hamerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel hard gooien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja. En om hem uit te zetten moet je er zo heel dicht bij komen, dus nu doet mijn oor pijn.![]()
ik heb geen brandalarm, ik ga gewoon doodquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn brandalarm een keer aangevallen met een hamer
Ik heb die kutdingen dan ook uitgezetquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij gaat steeds af terwijl er niks aan de hand is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn brandalarm een keer aangevallen met een hamer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: