Ja, op NHL.com, maar kan goed zijn dat dat niet voor ons is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef sp3c het volgende:
lol, het hele toernooi gemist
is het te streamen zaterdag?
Klopt, maar de spelers verdienen al veel minder dan NFL, MLB of NBA spelers, toch? En zelfs die kosten blijken te hoog voor franchises als Phoenix. Spelers moeten water bij de wijn doen, maar de situatie bij bepaalde franchises is absoluut niet gezond en dat moet veranderen om uiteindelijk naar een hogere revenue (en betere league) te komen. 1 stap achteruit, 2 vooruit. Er zit geen toekomst in bepaalde teams en dan kun je wel met een CBA proberen de kosten te drukken (is een goed initiatief hoor), maar aan een dood paard valt niet te trekken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef nyny83 het volgende:
Dat is toch helemaal het probleem niet nu? Het probleem is vooral dat de spelers compleet onrealistische eisen stellen en niet naar voorstellen van de NHL willen luisteren.
De toeschouwersaantallen en kijkcijfers vallen compleet in het niet bij die andere 3 sporten, dus die vergelijking moet je eigenlijk al helemaal niet trekken. Natuurlijk verdienen de spelers dan ook minder!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Klopt, maar de spelers verdienen al veel minder dan NFL, MLB of NBA spelers, toch? En zelfs die kosten blijken te hoog voor franchises als Phoenix. Spelers moeten water bij de wijn doen, maar de situatie bij bepaalde franchises is absoluut niet gezond en dat moet veranderen om uiteindelijk naar een hogere revenue (en betere league) te komen. 1 stap achteruit, 2 vooruit. Er zit geen toekomst in bepaalde teams en dan kun je wel met een CBA proberen de kosten te drukken (is een goed initiatief hoor), maar aan een dood paard valt niet te trekken.
Waar gaan ze heen dan? Er was toch nergens plek voor ze?quote:
Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!quote:
Je kunt misschien via een stream de Engelse competitie EIHL volgen. Is best een behoorlijk goed niveau.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef jeroen1976 het volgende:
De eerste paar maanden van de lockout had ik zoiets als 'ya whatever, ik zal het niet echt missen', maar nu het diep in de winter is en ik bijna niet meer buiten kom (de laatste weken is het -25 / -35) begin ik de kriebels te krijgen! Ik wil 's avonds thuis komen en lekker languit op de bank NHL kijken!! Ik had echt gedacht dat dit weer een redelijk succesvol jaar voor de Oilers zou zijn...
'Mijn' team de Regina Pats in de WHL (Western Hockey Leage) zijn dit jaar redelijk dramatisch, dus ook niet om voor thuis te blijven.
Heb ook de World Juniors grotendeels gemist doordat uitzendingen allemaal midden in de nacht voor mij zijn.
Samengevat een behoorlijk beroerd hockey seizoen tot zo ver!! Ik hoop dat er toch nog snel een overeenkomst komt en toch een paar maandjes NHL hebben.
De volgende ronde besprekingen begint over een uurtje, en als ze nog een kort seizoen willen (48 games) moet dat uiterlijk 19 January beginnen. Er is nog hoop...
Letterlijk ja, want Brooklyn ligt zoals bekend op Long Island.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!
Zouden de Coyotes nog naar Seattle gaan verkassen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!
Zou mooi zijn zeg.. Is Glendale eindelijk verlost van het probleemkind dat de Coyotes is, kan er met een nieuwe investeerder misschien eindelijk schulden afgelost worden, kunnen ze misschien eens voor een uitverkocht publiek spelen, en is de divisie van de Canucks, Wild, etc. ook eindelijk eens wat competitiever.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zouden de Coyotes nog naar Seattle gaan verkassen?
Ja dat bedoel ik dus met "dan blijven ze Islanders"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Letterlijk ja, want Brooklyn ligt zoals bekend op Long Island.
Hmm dat is een idee, of misschien een andere europese competitie. Ik heb alleen geen emotionele banden met al die teams (Ik support de Oilers omdat ik in Edmonton gewoont heb, 4 straten van het stadium, en ben van plan om er weer wonen). Ik lees op de wiki dat er wel aardig wat Canadezen in de EIHL spelen! Nadeel ook is dat die wedstrijden gespeeld met 8 uur tijdsverschil voor mij, dat maakt het ook weer onmogelijk om live te kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt misschien via een stream de Engelse competitie EIHL volgen. Is best een behoorlijk goed niveau.
Ze hebben in februari vorig jaar een akkoord bereikt voor een nieuwe arena van $490m, ze moeten alleen nog een NBA en wellicht een NHL team 'secured' hebben voordat er definitief gebouwd kan worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Katth het volgende:
Ze hebben de Mariners (MLB) ook nog, maar is volgens mij geen team om over naar huis te schrijven. Ze hebben trouwens ook maar een relatief kleine Arena om in te gaan ijshockey-en. Er kan maar 8.300 man in Comcast Arena.
Ah oke, dus als ze Coyotes verkassen dan moeten ze paar jaartjes volhouden in die kleine arena. Jets hebben toch ook maar kleine arena toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze hebben in februari vorig jaar een akkoord bereikt voor een nieuwe arena van $490m, ze moeten alleen nog een NBA en wellicht een NHL team 'secured' hebben voordat er definitief gebouwd kan worden.
http://seattletimes.com/f(...)tialnbanhlarena.html
Inderdaad, maar nog steeds niet in de kleinste arena van de league. In Winnipeg spelen ze voor ~15,000 man, maar de Islanders voor nog minder. Het gekke is dat straks de Islanders nog steeds voor 14,500 man gaan spelen in dat gloednieuwe Barclays Center, terwijl de Brooklyn Nets daar wel 19.500 toeschouwers kunnen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ze Coyotes verkassen dan moeten ze paar jaartjes volhouden in die kleine arena. Jets hebben toch ook maar kleine arena toch?
Dat komt omdat ze met basketbal extra stoelen op grond niveau neer kunnen zetten. Er is minder ruimte nodig voor het veld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nog steeds niet in de kleinste arena van de league. In Winnipeg spelen ze voor ~15,000 man, maar de Islanders voor nog minder. Het gekke is dat straks de Islanders nog steeds voor 14,500 man gaan spelen in dat gloednieuwe Barclays Center, terwijl de Brooklyn Nets daar wel 19.500 toeschouwers kunnen hebben.
Het grootste probleem schijnt toch nog steeds salary cap en de pensioenen te zijn. Beide partijen hebben vandaag geloof ik gesprekken met pensioen deskundigen. Ik ben steeds hoopvoller moet ik zeggen.quote:
Er gaan wel stoelen verloren, maar 5.000 is wel erg veel. In Madison Square Garden (in NBA/NHL verhouding) is het 19,333/18,200, United Center 20,917/19,717, TD Garden 18,624/17,565, etc. Niet dat ik denk dat de Islanders meer dan 14.500 toeschouwers zullen aantrekken..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze met basketbal extra stoelen op grond niveau neer kunnen zetten. Er is minder ruimte nodig voor het veld.
Mja, het moet dan toch snel gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Katth het volgende:
[..]
Het grootste probleem schijnt toch nog steeds salary cap en de pensioenen te zijn. Beide partijen hebben vandaag geloof ik gesprekken met pensioen deskundigen. Ik ben steeds hoopvoller moet ik zeggen.
Wel heel optimistisch van je om nu al het winged wheel in je PI te zetten. Ik moet het nog maar zien dat ze voor 11 januari een deal hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Mja, het moet dan toch snel gebeuren hoor.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:34 schreef emokid het volgende:
Iemand opstellingen ergens? Op worldjunior2013.com staat alleen de score.
Wow thanks.quote:
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:11:27Lockout is tentatively over. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:12:13So that's it, tenative deal is done. Sunday Jan 6. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:16:34Important documentation and ratification is next phase. Start date and # of games in season still TBA, depending on how long it takes. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:26:36Best news: CBA, if ratified and no hiccups in documentation, is 10 yrs with opt out after 8. 8 coincides nicely with my retirement date. reageer retweet
Goodbye Gomez, Redden, Luongo.. etc.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef jeroen1976 het volgende:
Gelukkig maar. Hier zijn de details:
> Each team given option of two amnesty/compliance buyouts that can be used to terminate contracts before the next two seasons.
hmm dat is wel heel jammer. Maar goed dat er in ieder geval nog gehockeyd wordt dit seizoen. Moet me alleen tegen de tijd dat het begint weer even inlezen in de teamsquote:Op maandag 7 januari 2013 04:31 schreef emokid het volgende:
Er worden geen cross conference games gespeeld dit seizoen
whehe heel herkenbaar. Afgelopen half jaar, behalve dit topic en een beetje over die CBA-onderhandelingen helemaal NIETS van de NHL gevolgd. Denk wel dat de Sharks weinig kans maken om hoge ogen te gooien dit jaar aangezien er vrijwel niets veranderd is. Ze worden te oud en te langzaam, over the top....quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef Saviola het volgende:
Ja idem.. ik ben al half vergeten hoe het roster van mn eigen team eruit ziet..
Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik weet alleen nog dat Dale Weise bij Vancouver speelt
Als er een fantasy season(tje) komt doe ik zeker weer mee ja. Lijkt me lachen!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!
Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
en Langenbruner!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:
[..]
hoe werkt dat?quote:Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
Wereldster bij Trappers en 4e lijn bij Vancouver.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik weet alleen nog dat Dale Weise bij Vancouver speelt
Je schrijft je in op Yahoo, schrijft je in op de league die Maartena gestart heeft, en op een bepaalde datum komt er dan een draft. Dan zorg je dat je online bent en mag ieder om de beurt een speler selecteren voor zijn fantasy team. Wel even wachten tot maarten de league weer actief gemaakt heeft!quote:
Over clubhelden gesproken. Zei Ovi niet misschien te willen blijven?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef Katth het volgende:
Pffft hoe kan je je helden nu vergeten?
Vind jammer dat Fillip Forsberg volgend jaar pas naar Washington komt
Zou hij misschien wel willen, maar hij mag niet blijven. Als hij niet terugkomt naar de NHL dan wordt hij door de IIHF geschorst.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Over clubhelden gesproken. Zei Ovi niet misschien te willen blijven?
quote:How are the playoffs affected?
The playoffs will be the same as they ever were. They may start later and end later than usual -- that much we will find out when the schedule is announced -- but it's the same system for 2013. Four rounds, all best-of-seven. Your team probably won't win the Stanley Cup.
Hahahahahahaa. Your team probably won't win the Stanley Cup. Hilarischquote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Katth het volgende:
Mooi link met Q&A over einde lockout: http://www.sbnation.com/n(...)er-questions-answers
[..]
Goede vraag. Jamie Benn ook..quote:Op maandag 7 januari 2013 22:48 schreef Katth het volgende:
Oh nog even over wat anders. Zullen Michael Del Zotto en PK Subban nog een deal rond krijgen, voor het seizoen begint? Zijn beide nog RFA.
Ik ga het dit jaar ZEKER niet halen na dat gekloot met de CBA. Boycot!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze snel met info komen over Gamecenter Live.
twitter:SlavaMalamud twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:15:59Kovalchuk says, 'I will need to read the new agreement' before he decides what to do next. So there... #NJDevils reageer retweet
twitter:RealKyper twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 15:42:09Interesting 2 hear some players being invited to short'n training camps. Not more interest' than Alex Kovalev to #Panthers. Closing in on 40 reageer retweet
twitter:DallasStars twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:22:30At least our #9 got the job done..... RT:" @DallasCowboys Similarly in the category of nobody-cares…the NHL is back!" http://t.co/06y0e6iG reageer retweet
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Katth het volgende:
twitter:DallasStars twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:22:30At least our #9 got the job done..... RT:" @DallasCowboys Similarly in the category of nobody-cares…the NHL is back!" http://t.co/06y0e6iG reageer retweet
Vorig jaar heb ik niet meegedaan met de NHL Fantasy maar ik zou dit jaar wel graag mee willen doen. Is er nog een plekje over?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
Zou mooi zijn. We hadden vorig jaar zelfs plekken over, dus dat moet goed komen nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik niet meegedaan met de NHL Fantasy maar ik zou dit jaar wel graag mee willen doen. Is er nog een plekje over?
Kijken of ik nu wel kan meedoen. Vorige keer was het zo'n epic fail dat ik de draft vergat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef maartena het volgende:
Ik heb de FOK! league weer geopend
http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl
Met de start van het verkorte seizoen volgende week, heb ik de live draft op deze zaterdag gezet. Eventueel kan het ook naar zondag.
Zat. 12 Jan. om 17:00 NL tijd (08:00 PST, 11:00 EST)
Ik zit erin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef maartena het volgende:
Ik heb de FOK! league weer geopend
http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl
Met de start van het verkorte seizoen volgende week, heb ik de live draft op deze zaterdag gezet. Eventueel kan het ook naar zondag.
Zat. 12 Jan. om 17:00 NL tijd (08:00 PST, 11:00 EST)
Schrijf je je wel nu alvast in dan? Zo te zien sta je er nu nog niet bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kijken of ik nu wel kan meedoen. Vorige keer was het zo'n epic fail dat ik de draft vergat.
Ik zal me vanmiddag effe inschrijven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Schrijf je je wel nu alvast in dan? Zo te zien sta je er nu nog niet bij.
@emokid: van mij mag iedereen die van plan is om actief te zijn meedoen. Vorig jaar hadden we er eentje die helemaal NIETS aan zijn team deed en dan ook stijf onderaan eindigde in elke categorie. Aan zulke mensen hebben we niet zoveel. Maar actieve spelers zijn wat mij betreft altijd welkom (al zou het natuurljik wel leuk zijn als ze ook hier posten). Saviola, doe jij nog mee?
Jahoor, maar de links heb ik thuis staan. Als ik eraan denk (of als je me even een PM stuurt oid) kan ik je die wel sturen. Het zijn echter wel illegale streams met veel reclame etc. Als je echt in HD en zonder popups e.d. wilt kijken moet je gamecenter live aanschaffen via www.nhl.com.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef complixate het volgende:
Heeft iemand nog een leuke link of tip waar ik NHL wedstrijden zou kunnen volgen?
We pollen even:quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef Katth het volgende:
Ik weet niet hoe mensen staan er tegenover staan om het zondag te doen? Komt voor mij stuk beter uit.
ESPN America heeft ook NHL wedstrijden. Uiteraard niet allemaal, en soms niet live.... maar het is een betere kwaliteit dan een illegale stream, en kijkt wat handiger op een groter scherm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef nyny83 het volgende:
Jahoor, maar de links heb ik thuis staan. Als ik eraan denk (of als je me even een PM stuurt oid) kan ik je die wel sturen. Het zijn echter wel illegale streams met veel reclame etc. Als je echt in HD en zonder popups e.d. wilt kijken moet je gamecenter live aanschaffen via www.nhl.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |