Wie Kent Miljonairsquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Lemjur het volgende:
Hij staat nog wel online! www.kindertent.com
nee dat is ook niet de goeiequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Lemjur het volgende:
Hij staat nog wel online! www.kindertent.com
zeker uiteindelijk heb ik de top bereikt wat ik niet verwachte op zon jonge leeftijd ben pas 23quote:
Das wel een plan maar ik wil ook wel feunen in hollyquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gaan we is keertje meeting organiseren ontbijt meeting bij de hema oke mattie
biljartquote:
Waarom niet gewoon schijt hebben, opportunity of a lifetime manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging vroeger altijd multiplayer gamen op funnygames. Ik had daar een meisje ontmoet uit capelle en ze had ook een foto van haar hond met kerstmuts opgestuurd via de e-mail.We hebben paar keer mail contact gehad maar ze was een beetje te jong voor mij. Ik was 17 zij was 13 ofzo.
dankje jullie ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef EvanStone het volgende:
Wel een leuken side.
gr gr rita en de kids fijn weekent.
Euh nee liever niet,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb daar al omin ruzies gehad dus als je wil ruzie hebben kom hier dan
goed gevonden mattie a wat een sukkels daar hahahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
fatih
ze lachen je uit
http://www.kindertent.nl/(...)f84fe8ac983e033801c2
we pakken ze oke
gast miss is ie wel juist aan chris hanssen ontsnaptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon schijt hebben, opportunity of a lifetime man. Maar misschien probeer ik gewoon mezelf goed te praten
dit is trouwens wel zo ben zelden trots op fok (quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:47 schreef Gulmez het volgende:
ben blij dat ik een fokker ben zeg als ik anderen forums zien wij zijn de helden van het internet
Die werkt toch alleen in de US?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gast miss is ie wel juist aan chris hanssen ontsnapt
wie weet dat die sneaky mofo gwn underkoffer gaat in nedrlandquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die werkt toch alleen in de US?
Hoiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef mapima het volgende:
Haha jmmer dat di site weg is ik heb me er vroeger vermaakt haha.
Je had ook nog kinderlines.
Kan jij geen ban krijgen? Liliane, lelijkerd dat je er bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef mapima het volgende:
Kut kickerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef mapima het volgende:
Misschien is ze wel ziek knap, hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij geen ban krijgen? Liliane, lelijkerd dat je er bent.
Ies koeltoer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom hebben alle turken op die site gezeten, serieus
haar instagramquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ziek knap, hoe weet jij dat?
Oh nou haha hier wel hoor, jaaaaa zekers wel isse echt een hype hier onder de turkse jongeren.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ziek knap, hoe weet jij dat?
quote:
Beter van niet. Achterlijke bagger. Ik hoop dat mapima hem snel achterna gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gebanned
Wie start de free Gulmez actie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |