Lijkt me wel heel sterk ja, daarachter was het gewoon even stilgevallen net, als ze daar echt aanzetten komen ze er wel bijquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef komrad het volgende:
nog steeds Olson, denk alleen niet dat hij wint
bauer komt wel snel terug. Noren nu in het peloton.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel sterk ja, daarachter was het gewoon even stilgevallen net, als ze daar echt aanzetten komen ze er wel bij
Hij lijkt het te gaan halen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef heywoodu het volgende:
De Russen gaan aan, gat begint te slinken.
Dat zou misschien wel de mooiste prestatie van het WK zijn danquote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Leatherface het volgende:
Olsson mag het wel halen wat mij betreft.
Sowieso mooi om iemand solo te zien winnen i.p.v. na een sprint van een gesloten groep.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel de mooiste prestatie van het WK zijn dan
Nou ja, ligt eraan. De finish bij de Vasaloppet bijvoorbeeld vond ik ook echt mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sowieso mooi om iemand solo te zien winnen i.p.v. na een sprint van een gesloten groep.
Yep, iemand die al een aantal jaar goed meedraait. Hij had al eens teamgoud gewonnen in Vancouver, maar nog geen individuele grote titel tot vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |