Genante praktijken ja.quote:
Deze wedstrijd was tenminste gaaf ja, vooral dat gevecht op de klim met Halfvarsson en Northugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genante praktijken ja.
Ach, wel mooie sport toch, toffe race dit!
Het was wel het kijken waard ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genante praktijken ja.
Ach, wel mooie sport toch, toffe race dit!
Ik Thor Knut Skeytebreit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrijf Berger alvast op voor zometeen.
Tja, als dat zo is en hij dus niet op volle sterkte was, vind ik dat bijzonder slim en bijzonder knap van Northugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Het blijft ook koffiedik kijken, maar toch, ik denk dat Northug ze overbluft heeft en die andere landen gewoon 10 kilometer vol hadden moeten gaan...
Een 'sprint-off' in de laatste 1.5 km verlies je ongeveer altijd van Northug, dus beetje gek dat ze dan toch wederom voor die tactiek kiezen...
Ach, zolang Kowalczyk gewoon mee kan doen en het niet zoiets is als de estafette (bij de vrouwen) vind ik het prima, dan is het ook gewoon spannendquote:
Ik ook, maar als ze een paar honderd meter voor de finish niet weg is zie ik het niet gebeuren.quote:
Wat heb ik gemist?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |