SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de Nederlandse les.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo
Do what you love, love what you do!![]()
En als je niet werkeloos bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme zeg, volgens mij heb ik het nu door.
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzo![]()
![]()
Ja en correcte zinsopbouw gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Je helpt nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je niet werkeloos bent
Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.What you forget, you are gonna repeat.
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vallen er niet zo zeer op, maar ze knappen er wel op af, denk ik.![]()
![]()
Wipsequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En niet zo zeuren! Dat doen wij zelf wel!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Meiden vallen op dat je correct ABN kunt typen enzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ach speel maar niet het heilige boontje, het is internet, en typt sneller enzo en bla bla boeiend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er je best voor moet doen, vind ik dat toch al enigszins sneu.
Als ik het wil kan ik het wel, denk
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een klein beetje slim ben ik wel.
[..]
[..]_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: