quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
mehn heel verhaal getypt & is nu weg
Kwisted
Succes vandaag! Gefeliciteerd met je man
Geen idee wanneer ik weer moet werken, eind januari naar de Arbo
Autorijden lukt niet en al die km's naar mijn werk fietsen zit er ook niet in
Heb wel erg veel zin om te gaan werken.. Maar ik kan er dus niet komen
Misschien dat ik met de dienstauto opgehaald kan worden ( voorstel van manager ) .. We zullen zien
Vandaag formulier voor aanvraag gastouder ingevuld, lijkt ons prettiger dan kdv (qua hoeveelheid kindjes enz)
Tinu
Idd geen prettige tijden!
Mango lekker fanatiek haha
Pe wat een mooie meid!
Opheliawat vervelend zeg
Had S bij een aantal mensen,is nu niet meer zo gelukkig,.
Maar dat is toch wat anders dan bij papa, lijkt me heel lastig!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Beetje raar dagje hier vandaag. Mevrouw lijkt berehonger te hebben en haalt om de 4 uur echt niet. Dus vandaag maar om de 3 uur en wat kleinere flesjes![]()
En vanavond vroeg in de avond naar de verjaardag van de oma van mijn man. We gaan extra vroeg want wil D hoe dan ook op tijd in bed hebben liggen.
Ja, ik heb dat zelfs wel even nagevraagd voor ik de KDV-dagen definitief doorgaf. Ik vind het zeker nu ze nog zo klein is wel heel belangrijk. Ten eerste voor haar om een vertrouwd gezicht te zien, maar ook omdat er dan een leidster is die haar wat vaker ziet dan 1 keer per week.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Cantare, wat fijn dat het zo lekker gaat. En goed dat ze twee dagen dezelfde leidster heeft.
Ja, we hebben zo nog twee dagen over. Een dag gaat ze naar het kdv, de andere naar mijn moeder. Schoonmoeder wil ook wel oppassen, maar die werkt 32u/week en draait onregelmatige diensten. Maar breng Saartje daar dan gewoon af en toe eens een dag heen, gewoon, zodat ze ook genoeg tijd met haar andere lieve oma kan doorbrengenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Coco, mooi geregeld zo samen.En mocht het niet bevallen kun je altijd nog wat veranderen.
Dank je! Las dat Luc ook niet helemaal lekker is? Arm mannetje. Benieuwd of jij inderdaad de dans ontspringtquote:
Fijn!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Kwisted het volgende:
Even een ego-post zonder bij te lezen.
Mijn eerste werkdag viel me alles mee! Thuis ging t goed met papa en F.! Dat was heel fijn. Thuis vertrekken sochtends vond ik t moeilijkst. En het idee vantevoren ook. Maar werken was gezellig en kolven ging prima. Jeuj!
Ja, echte grote jongensschoenen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef Kyara het volgende:
Soemp, wat coolç grote jongensschoenen! Maar maat 22, das best groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiebel is 2 weken vrij geweest en heeft ontzettend veel met M. gedaan. De eerste weken na de geboorte was hij ook vrij en dat was ook zo'n fijne periode. Nu was het zo leuk om te zien hoe ze samen spelen. Het is altijd net of er een speelgoedbom is afgegaan als ze samen hebben gespeeld. En de wilde spelletjes zijn veel gaver met papa.quote:Fijn dat papa en zoon zo'n fijne dag hebben gehad.
Ja, dat lijkt me op momenten ook wel moeilijk en dubbel. Nog even en dan kunnen jullie weer een nieuw evenwicht zoeken samen, maar wel met een mama die weer meer kan.quote:Hier is het nog net niet omgekeerd maar omdat ik zo weinig kan, doet Argento heel veel met hem. Oma trouwens ook. Da's wel zuur af en toe![]()
Ja, vandaag heeft hij zelfs een stukje los gerend, omdat hij dacht dat ik hem ging pakken om te kietelen. Dat doe ik alleen als hij zich vast kan houden aan de bank, maar hij zag me binnen komen en ging er gillend en lachend vandoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Soemp, al lopen ??? Wouw maat 22, dat gaat zo snel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Op een gegeven ogenblik gaan kindjes zich hechten aan vaste verzorgers, dan is het natuurlijk wel fijn als er niet steeds weer nieuwe gezichten zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Mangostine het volgende:
Mij boeit het eigenlijk niet zoveel of dezelfde leidsters op de groep staan. Ze zijn allemaal lief met hem, hij is er in goede handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nou, inderdaad! Wat is M. leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
Clubsoda: Die laatste, wat een charmeur
dat is waar. Ik bedoel meer dat de 8 leidsters op die locatie hem allemaal wel eens vast hebben. Elke dag of week wéér een nieuw gezicht zou idd te gortig zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik gaan kindjes zich hechten aan vaste verzorgers, dan is het natuurlijk wel fijn als er niet steeds weer nieuwe gezichten zijn.
Sterker nog, hij is volgende week al een dreumes....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow Kyara is M over een maand al een dreumes?.. Wat gaat dat snel!
Ja ik las het nadat ik het gepost hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is volgende week al een dreumes....
dat vrees is ook jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja ik las het nadat ik het gepost had![]()
Time flies!
Maar dan zien we je over niet al te lange tijd weer terug.. Alhoewel
.. Die dames + M zullen wel veel van je tijd opslokken, zeker in het begin!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef Asyniur het volgende:
Wat een leuke foto's zeg!
Best handig zo'n grote broer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
Mooie foto'sDe kapper hoeft hier nog laaaang niet. Ach, ik was zelf ook tot mijn ruim 2e kaal en het is goed gekomen
Maar ik vind het wel heel mooi, een kindje met veel haar.
Ik ben niet zo enthousiast met foto's plaatsen maar een verzoeknummertje wil ik wel doen hoor.Wat een mooi kindje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Ik ga efkes spiekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat vrees is ook ja
(ik heb trouwens in z&g nog een vraag gepost over zwangerschapsfotografie.... misschien kun jij me daar ook bij helpen? Jouw man is toch fotograaf?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel een vast contract voor Wiebel regelen dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zijn voor mij echt dé rammelfoto's.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Snel een vast contract voor Wiebel regelen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de uitnodigingen voor de eerste verjaardag gemaakt met M.![]()
We hebben uiteindelijk besloten de dag in twee te splitsen. 's Morgens tot een uur of 1 komt de familie van m'n man en 's middags tot een uur of 4 mijn familie. En in de overlap doen we het taartje voor M., zodat iedereen daar wel bij kan zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 04-01-2013 20:01:49 ]In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand een baby hebben? De mijne wil echt niet meer slapen en ik ben OP.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef Soempie het volgende:
Mango, wat goed, zo'n 'laatste' fijne dag samen.
[..]Hier ook in 2 etappes. Van 11:00 tot 13:00 en dan doen we de taart en later vanaf 15:30 uur. Nog even knutselen voor de traktatie voor maandag (lekker makkelijk kant en klare hema dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de uitnodigingen voor de eerste verjaardag gemaakt met M.![]()
We hebben uiteindelijk besloten de dag in twee te splitsen. 's Morgens tot een uur of 1 komt de familie van m'n man en 's middags tot een uur of 4 mijn familie. En in de overlap doen we het taartje voor M., zodat iedereen daar wel bij kan zijn.)
Marjolijntje, wat slopend. Is er niemand aan wie je even kunt "uitbesteden" zodat je zelf even bij kunt slapen? Sterkte![]()
Ze is doodop, dat is het probleem ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:03 schreef Mangostine het volgende:
M'lijntje...![]()
Ze moet toch ooit moe worden?
In het weekend tourbeurten draaien met je man? Dat je allebei een ochtend uit kan slapen? Of werkt dat ook niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ze is doodop, dat is het probleem ook
Kyara, ik zou niet weten naar wie.. Op de dagen dat ze weg is, moet ik ook gewoon werken.
Sterkte meid, slopendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand een baby hebben? De mijne wil echt niet meer slapen en ik ben OP.
Ik wilde ook nog reageren op de foto! Prachtig, waardevol en jij mag er absoluut ook zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:11 schreef Xanteh het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve opmerkingen over de foto met mijn opa![]()
Marjolijntje: hoeveel werken is F nu precies? Rond 26 weken zit er een hele zware sprong (dat vond ik tenminste) en die heeft hier 5 tot 6 weken geduurd. Hoop dat je een oppas kan vinden en even kunt uitrusten. Weet hoe zwaar het kan zijn, heb mezelf wel eens huilend onder de dekens verstopt als ze weer aan het krijsen was.
Haha, dank je welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog reageren op de foto! Prachtig, waardevol en jij mag er absoluut ook zijn.
Uiteindelijk ging het na die 6 weken vanzelf over? Niks veranderd in het slaappatroon oid?
Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje (al mogen wij nog 1,5-2 uur achter elkaar slapen en is er weinig echt drama, hij laat zich redelijk makkelijk troosten aan de borst) en wij zijn vooral bang dat het een nieuw patroon is. Het is nu al ongeveer een maand zo.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye is vandaag 29 weken en 4 dagen, maar 2 weken en 1 dag te vroeg geboren, dus dan zou ze op 27w3d zitten nu. En het zijn de nachten die me echt opbreken nu. Afgelopen nacht had dit ritme:
Geslapen van 19:30 tot 22:30, daarna ieder half uur wakker, tot 02:00, toen was het een grote drama tot 04:00. Daarna geslapen tot 06:00 want wekker.
En dat is dus een beetje gemiddeld voor de afgelopen nachten.
Overdag bijslapen gaat niet, want ze slaapt 2x 30 minuten. That's all.. Vandaag op het KDV wel goed geslapen, misschien heeft dat de boel doorbroken. Al was naar bed brengen vanavond ook weer drama. Ik weet het gewoon niet meer en ik kan dit niet meer.
Heb je het allemaal maar in een keer gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Kyara het volgende:
Zo. Midas heeft vandaag voor het eerst koemelk gedronken, boerenkool gegeten en op zijn nieuwe kamer geslapen. So far so good!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |