abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121113935
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_121114539
laatste posts

quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
-O- mehn heel verhaal getypt & is nu weg

Kwisted
Succes vandaag :* ! Gefeliciteerd met je man

Geen idee wanneer ik weer moet werken, eind januari naar de Arbo
Autorijden lukt niet en al die km's naar mijn werk fietsen zit er ook niet in :(
Heb wel erg veel zin om te gaan werken.. Maar ik kan er dus niet komen
Misschien dat ik met de dienstauto opgehaald kan worden ( voorstel van manager ) .. We zullen zien

Vandaag formulier voor aanvraag gastouder ingevuld, lijkt ons prettiger dan kdv (qua hoeveelheid kindjes enz)

Tinu
Idd geen prettige tijden!

Mango lekker fanatiek haha

Pe wat een mooie meid!

Ophelia
-O- wat vervelend zeg
Had S bij een aantal mensen,is nu niet meer zo gelukkig,.
Maar dat is toch wat anders dan bij papa, lijkt me heel lastig! :*
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Beetje raar dagje hier vandaag. Mevrouw lijkt berehonger te hebben en haalt om de 4 uur echt niet. Dus vandaag maar om de 3 uur en wat kleinere flesjes :)

En vanavond vroeg in de avond naar de verjaardag van de oma van mijn man. We gaan extra vroeg want wil D hoe dan ook op tijd in bed hebben liggen.
pi_121115735
Kwisted, gefeliciteerd! Wat een leuk cadeautje hebben jullie gemaakt. O+

En allemaal moeders die -bijna- weer aan het werk gaan. Ik kan me de tegenstrijdige gevoelens wel voorstellen.

Ophelia, hopelijk gaat het vanaf dit weekend dan beter.

Hier is het een tijdje zo geweest dat Wiebel M. niet naar bed kon brengen of niet goed kon troosten. Nu hij dat wat vaker heeft opgepakt is het weer helemaal goed. Deze twee weken was hij vrij en ben ik ook een hele dag weggeweest. Eerder kreeg ik dan te horen dat het best zwaar was of dat M. niet goed wilde eten/ slapen en dan moest huilen. Nu kwam ik terug en kreeg ik allemaal vrolijke foto's te zien, hadden ze de grooste lol gehad samen en mij helemaal niet gemist. :o O+ -O- *O*

Vandaag voor het eerst schoenen gekocht voor M., omdat hij al een tijdje kan lopen. Maat 22, dag baby... Maar wat staan ze stoer. O+ Nu kunnen we ook lekker buiten stappen of met de loopauto.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_121116819
Wat jammer dat jullie gup nog niet zo'n pappa-fan is, Ophelia. Kan me voorstellen dat dat echt niet leuk is. Hopelijk worden het snel dikke maatjes!

Christel alweer 10 maanden, wauw!

Ben benieuwd hoe je eerste werkdag jullie bevallen is, Kwisted.

Mijn kleine is vandaag wezen wennen op het KDV. :) Het ging goed (ze heeft geslapen, gedronken en heeeel veel rondgekeken) en ik ben erg blij met de leidster die er beide dagen is. Dus helemaal prima. Ik ben er ook wel aan toe om weer aan het werk te gaan.
Het gaat hier verder ook allemaal lekker. We gebruiken nu een week Nutriton en... het helpt! Ze geeft nog wel wat terug en de melk valt nog steeds soms niet helemaal lekker, maar het golven spugen is zo goed als weg. Fijn hoor. Qua flessen zitten we nu ook wel in een goed ritme van 5 x 165/5,5.
En verder is het "gewoon" een vrolijk en actief meisje. Ze doet al verwoede pogingen om van rug naar buik te rollen (het lukt nog niet hoor) en kan het steeds beter vinden met haar grote zus. :D Kortom: genieten!
pi_121116914
Wat fijn cantare!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121116979
Cantare, wat fijn dat de nutriton zo goed werkt! :Y En mooi dat het wennen op het KDV goed ging *O*

Kwisted, leuk cadeau voor papa :) Hoe ging je eerste werkdag?

Soemp, dat lijkt me zo maf ook :D Als je ineens van die Grote Jongens/Meisjes Schoenen moet kopen, en meer geen-baby-meer-dingen. Wel heel tof om mee te maken ook O+

Twink, is de rest van de dag ook zo 'raar' verlopen?
pi_121117142
Over een maand moet/mag ik weer naar het werk (al zal ik vanaf komende week ook iedere dag al wat voorbereiden werk doen). Blijf 40u/week werken, maar dan wel met een thuiswerkdag. Ik ben overigens docent, dus kan (afh. van rooster) vaker later naar het werk/eerder naar huis (colleges voorbereiden enzo kan ook thuis), plus in tentamenperiodes ben ik extra veel thuis. En dan natuurlijk nog vrij veel vakantie :) Dus ben niet bang dat ik te weinig tijd samen met Saartje heb.

Mocht dat wel zo zijn, dan kan ik altijd nog ouderschapsverlof opnemen of standaard een dag minder gaan werken.

M. werkt 4x9, en werkt één van die dagen ook nog eens thuis.
pi_121117210
Vermaanddag van Christel *O*

Keigaaf cadeautje van F. O+

En verder weet ik het niet meer.

Soemp, wat coolç grote jongensschoenen! Maar maat 22, das best groot! Fijn dat papa en zoon zo'n fijne dag hebben gehad. Hier is het nog net niet omgekeerd maar omdat ik zo weinig kan, doet Argento heel veel met hem. Oma trouwens ook. Da's wel zuur af en toe -O-
pi_121117294
Oh, en Saartje is een beetje ziek. Vanmorgen bij de dokter geweest; ze heeft (acute) bronchitis.

Arm meisje: erg veel hoesten, heel onrustig slapen, steeds maar halve flessen drinken, ongeveer de helft van de flessen weer uitspugen, veel snot, etc. Maar tussen al dat gedoe door wel nog steeds heel vrolijk naar ons lachen O+ :+

Nu aan de antibiotica en ze heeft een drankje voor (eigenlijk tegen...) het hoesten en slijm.
pi_121117332
Coco beterschap voor je meisje :*
pi_121117339
Cantare, wat fijn dat het zo lekker gaat. En goed dat ze twee dagen dezelfde leidster heeft. Hier waren er veel verschillende leidsters, wat het wel moeilijk maakte.

Coco, mooi geregeld zo samen. :Y En mocht het niet bevallen kun je altijd nog wat veranderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_121117428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Cantare, wat fijn dat het zo lekker gaat. En goed dat ze twee dagen dezelfde leidster heeft.
Ja, ik heb dat zelfs wel even nagevraagd voor ik de KDV-dagen definitief doorgaf. Ik vind het zeker nu ze nog zo klein is wel heel belangrijk. Ten eerste voor haar om een vertrouwd gezicht te zien, maar ook omdat er dan een leidster is die haar wat vaker ziet dan 1 keer per week.
pi_121117517
Ik vind dat verloop op die kdv's ook zo naar. Hier zijn op Midas' groep altijd 2 dezelfde leidsters waarvan in elk geval 1 steeds aanwezig is in vakantieperiodes den zo. Maar inmiddels kent hij de leidsters en de andere groepen ook wel. En dat terwijl hij maar 1 dag per week naar het kdv gaat.
pi_121117622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Coco, mooi geregeld zo samen. :Y En mocht het niet bevallen kun je altijd nog wat veranderen.
Ja, we hebben zo nog twee dagen over. Een dag gaat ze naar het kdv, de andere naar mijn moeder. Schoonmoeder wil ook wel oppassen, maar die werkt 32u/week en draait onregelmatige diensten. Maar breng Saartje daar dan gewoon af en toe eens een dag heen, gewoon, zodat ze ook genoeg tijd met haar andere lieve oma kan doorbrengen :)

Mijn moeder zou best nog een extra dag willen oppassen mocht het nodig zijn, maar voorlopig is het zo prima geregeld :)
pi_121117675
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Skoap het volgende:
Coco beterschap voor je meisje :*
Dank je! Las dat Luc ook niet helemaal lekker is? Arm mannetje. Benieuwd of jij inderdaad de dans ontspringt ;)

:*

ik wacht nog altijd op foto's van Luc met shirt, onder andere... O-)
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:55:57 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121119498
Kwisted wat een leuk cadeau zeg, bijna vergeten te zeggen idd :D

Cantare fijn!

Coco fijn zo dat rooster van je, zo te horen! :)
He gats, beterschap joh :*
Hoorde idd op het nieuws dat er een milde griepepidimie heerst.

Hier weer eens geprobeerd of we haar 's nachts wat meer kunnen laten doorslapen. Normaal 1 fles van 180 om een uur of 22, nu om 20u 150 gegeven en dan om half 12 dronk ze nog 120cc. Helemaal knockout, dus ik had goede hoop. Komt ze natuurlijk gewoon weer om 3 uur :D :') Whehe. Ach ja, het viel te proberen. Ik zal eens vragen of het CB nog tips heeft, maar denk dat ze er gewoon nog niet aan toe is ofzo. Minder geven 's nachts zie ik ook niet zitten, ze drinkt het altijd zo gulzig op. En ze kan het heus wel, ze laat er overdag ook wel eens 5-6 uur tussen zitten. Ach ja. Komt vast wel een keer toch :Y)

Had gister echt even een baaldag met mn bekken. Mn lijf dat me weer in de steek laat, de toekomst, hoe moet dat nou evt met een tweede zwangerschap, etc :(
Vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter.. Denk dat ik misschien ook met sporten wat te hard van stapel ben gelopen. Dus maar rustig aan en volgende week fysio (kon vandaag helaas niet doorgaan). :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_121123198
Even een ego-post zonder bij te lezen.

Mijn eerste werkdag viel me alles mee! Thuis ging t goed met papa en F.! Dat was heel fijn. Thuis vertrekken sochtends vond ik t moeilijkst. En het idee vantevoren ook. Maar werken was gezellig en kolven ging prima. Jeuj!
pi_121123239
Oh en allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!!
pi_121124244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Kwisted het volgende:
Even een ego-post zonder bij te lezen.

Mijn eerste werkdag viel me alles mee! Thuis ging t goed met papa en F.! Dat was heel fijn. Thuis vertrekken sochtends vond ik t moeilijkst. En het idee vantevoren ook. Maar werken was gezellig en kolven ging prima. Jeuj!
Fijn!
pi_121124265
Kwisted wat fijn ! ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_121124293
Straks bijlezen :@ gaat :Y
pi_121124786
Fijn kwisted!!

Soemp, wat is jouw baby dan alweer groot, maat 22 al. Lijkt me ook wel een bijzonder moment, de eerste echte schoentjes kopen O+. Ik heb 5 jaar als bijbaantje in een schoenenwinkel gewerkt en ik heb heel veel kindjes aan hun eerste schoentjes geholpen. Zo schattig altijd.

Beterschap voor Saar en L.uc!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121124838
Enfermera: Hoe oud is je baby ?
Misschien wat pap bij de laatste fles.
pi_121124881
Soemp, al lopen ??? Wouw maat 22, dat gaat zo snel. :D
pi_121125837
Cantare fijn dat het zo goed gaat.

Coco, wat een fijn rooster en ook mooi geregeld samen met je man. Beterschap voor je meid!

Fijn Kwisted dat het zo goed ging.

PE en Christel *O* voor de 10e vermaanddag.

Zoe, balen dat je nu op zoek moet naar een gastouder.

Kyara, dikke :*, ik ken dat gevoel

Soempie, gaaf eerste schoenen kopen!

Ja we schrokken echt van de telefoon midden in de nacht, kan alleen maar rotnieuws zijn en dan is er niemand aan de lijn.
Mijn baby heeft maar 1 uur vandaag geslapen :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121126043
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef Kyara het volgende:

Soemp, wat coolç grote jongensschoenen! Maar maat 22, das best groot!
Ja, echte grote jongensschoenen. 8)7 De zolen zijn wel flexibel, maar niet superflexibel. De echte babyschoentjes kon hij niet goed aan (te smal, hoge wreef, enz.). Maar hij draagt ze alleen buiten en binnen loopt hij dan gewoon nog op sokken of blote voeten.

Phaidra, het was inderdaad wel bijzonder. Helemaal omdat we eerder helemaal geen schoentjes hebben gehad voor hem (wel slofsokken). Ik zit al de hele avond met die schoentjes op de bank. :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fijn dat papa en zoon zo'n fijne dag hebben gehad.
Wiebel is 2 weken vrij geweest en heeft ontzettend veel met M. gedaan. De eerste weken na de geboorte was hij ook vrij en dat was ook zo'n fijne periode. Nu was het zo leuk om te zien hoe ze samen spelen. Het is altijd net of er een speelgoedbom is afgegaan als ze samen hebben gespeeld. En de wilde spelletjes zijn veel gaver met papa. :D

quote:
Hier is het nog net niet omgekeerd maar omdat ik zo weinig kan, doet Argento heel veel met hem. Oma trouwens ook. Da's wel zuur af en toe -O-
Ja, dat lijkt me op momenten ook wel moeilijk en dubbel. Nog even en dan kunnen jullie weer een nieuw evenwicht zoeken samen, maar wel met een mama die weer meer kan. :*

quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Soemp, al lopen ??? Wouw maat 22, dat gaat zo snel. :D
Ja, vandaag heeft hij zelfs een stukje los gerend, omdat hij dacht dat ik hem ging pakken om te kietelen. Dat doe ik alleen als hij zich vast kan houden aan de bank, maar hij zag me binnen komen en ging er gillend en lachend vandoor. :D
pi_121126153
Beterschap voor de snottebellen!

Fijn dat t zo lekker ging Kwis.

Mijn baby was ook gaan wennen bij het kdv vandaag. Hij had om zich heen gekeken, een pruillip getrokken, gepoept en geslapen.
Mij boeit het eigenlijk niet zoveel of dezelfde leidsters op de groep staan. Ze zijn allemaal lief met hem, hij is er in goede handen.
Hij had alleen wel snotjes en rook anders. -O-
pi_121126359
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Mangostine het volgende:

Mij boeit het eigenlijk niet zoveel of dezelfde leidsters op de groep staan. Ze zijn allemaal lief met hem, hij is er in goede handen.

Op een gegeven ogenblik gaan kindjes zich hechten aan vaste verzorgers, dan is het natuurlijk wel fijn als er niet steeds weer nieuwe gezichten zijn.
pi_121126543
Soempie, de jouwes is echt zo snel ! lief zeg, met de schoentjes op de bank *;
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:46:57 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121126581
Kwisted fijn dat t goed ging!! :)

Kleinzusje : ja bijna 3 maanden dus ben nog wat huiverig om dat te doen..

Mango das minder he dat anders ruiken. Manlief en ik waren vandaag even samen weg (mn moeder paste op), was best gek :@ en heb toen ik terugkwam heb ik idd ff lekker aan dr koppie gesnoven xD :@ O+
pi_121126600
Ach mango, poepen en slapen ! ^O^ is gelukt !
pi_121126689
Enfermera: Wij zijn met 3,5 maand begonnen. Laatste fles + 2 lepels pap ^O^
pi_121126716
Soempie, ik ben niet alleen onder de indruk van de schoenen O+ maar ook van dat háár :o Mijn kind is maar een klein beetje jonger, maar die is echt nog zo kaal als een biljartbal. Heel ander gezicht is dat. In zijn doen en laten is hij al bijna een dreumes maar hij heeft nog echt zo'n babykoppie.

Kwisted, fijn dat je werkdag zo goed ging!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_121126869
Enf
Hoop dat het snel beter gaat met je bekken!
S is nooit langer gaan slapen door badje of pap of meer voeding overdag -O- ze wordt nogsteeds om de 2-3u wakker (sinds ze 3,5mnd is werd het iets anders qua slaapduur)

Kwisted
Wat fijn! ^O^

Tinu
Ja dat is altijd schrikken pff vind ik ook van sms'jes snachts of erg vroeg (6u)
Das wel weinig -O-

Beterschap voor de zieke baby's :*

Soempie
O+ 1e schoentjes

Kyara
Balen dat je zo weinig kunt, hoop dat als de meiden geboren zijn je weer je ding kunt doen :*

Ik heb kleertjes voor S binnen van de h&m mt80 en ze past het al!
pi_121126992
Er is zelfs een stuk van z'n haar af. Ben met hem naar de kapper geweest. :D

Dit was voor we naar de kapper gingen (maar ook de afgelopen maanden heb ik een keer of 6 z'n haar moeten knippen).

En ik ben heel benieuwd naar M. van jou, Clubsoda, maar jij plaatst geen foto's denk ik (ik stop er zelf mee na de eerste verjaardag)?
pi_121127186
Wat een mooi mannetje *;
pi_121127338
Hahahaha wat een leuke foto!!!

Nu ff bijlezen

Fijn dat de eerste dag goed ging kwisted en cantare, mooi dat het zo goed gaat.
Nena is vandaag 5 maanden alweer en ze dowt het geweldig. Ze rolt de hele tijd, lacht veel en is echt stapel op d'r pappa....yet klopt echt dat meisjes vaderskindjes zijn, haha
Sinds deze week gaat ze boos krijsen als er een speeltje valt, of er iets niet naarvdr zin gaat,dat beloft nog wat! Met oud en nieuw heeft ze braaf door doorgrslapen en een flesje gedronken, want ik had voor het eerst in jaren weer eens een drankje op.

[ Bericht 82% gewijzigd door Troeta op 03-01-2013 21:11:00 ]
pi_121127777
Mooie foto's O+ De kapper hoeft hier nog laaaang niet. Ach, ik was zelf ook tot mijn ruim 2e kaal en het is goed gekomen :+ Maar ik vind het wel heel mooi, een kindje met veel haar.

Ik ben niet zo enthousiast met foto's plaatsen maar een verzoeknummertje wil ik wel doen hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121128051
Clubsoda: Die laatste, wat een charmeur *;
pi_121128657
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
Clubsoda: Die laatste, wat een charmeur *;
Nou, inderdaad! Wat is M. leuk. O+

Wel een ander zicht, maar aan z'n ogen/ blik kun je ook de bijna dreumes herkennen.
En als ze gaan staan lijken ze direct al zoveel groter, hè?

Wat hebben ze die wachtruimte mooi ingericht trouwens. _O_
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:31:41 #41
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121128846
Oeh, wat een mooie baby's! O+ :D
pi_121128918
Dankjewel O+ Flirten kan hij inderdaad prima!

Ja klopt, zijn blik en zijn manier van doen. Het is de laatste maand echt een dreumesje aan het worden, met zijn eigen manieren en spelletjes. Komt zeker ook door het staan ja, zo anders is dat. Zeker nu hij wat zekerder wordt, en overstapt, zijn handjes los durft te laten enzo.

Die wachtruimte was geniaal. Ik vond (alleen) vliegen met een baby best een excercitie, maar we konden daar heerlijk rustig wachten, lekker kruipen en spelen. Zwitsers zijn wat dat betreft altijd enorm goed in dat soort voorzieningen _O_
pi_121128991
Wat een verschil idd, met of zonder haar :D. Wel heel leuk om jouw M. eens te zien, Clubsoda! Lekker ding ook O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121129069
Ze schelen denk ik zo'n twee weken, Soempie? Maar dat zou je niet direct zeggen nee, hairwise :+
pi_121129382
Mijn M. is van 13 januari, hoeveel schelen ze dan? Ik heb altijd bijna een maand gedacht..

Troeta, dat wordt zeker nog wat, zo'n eigen willetje. :D
pi_121129405
17 dagen ;)
pi_121129644
Wat een leuke foto's Soempie, echt briljant die laatste O+

En Clubsoda ook al zo'n leukerd! O+

Dat je trouwens al met hem naar de kapper bent geweest :o Ik durf nog niet eens zelf wat haar bij te knippen (en het begint inmiddels in zijn ogen te hangen...). Ik vind dat jouw M. sowieso al veel ouder lijkt dan mijn M.

De mijnes heeft sinds een paar dagen het staan ontdekt en wil dat nu altijd en overal doen. In zijn bedje lukt het hem al zonder hulp en zelfs met slaapzak aan. Ziet er ook meteen heel anders uit, een kind dat staat :o

En de slingers en de opblaasbare 1 zijn ook in huis gehaald. Morgen over een week is het zo ver, baby af.... toch wel emo....
pi_121129890
Bijzonder is dat hè Kyara, je kind verticaal? Dat ontdekken dat je ook kunt staan ging hier ook zo, en langzamerhand zie je het verschuiven van een leuk truukje naar de default uitgangpositie zeg maar. Steeds meer dingen gaan staand en hij is steeds bezig zijn grenzen te verleggen. Mooie ontwikkeling om te zien. De tijd gaat bizar snel inderdaad! :o Ik word best emotioneel bij de gedachte aan een naderende verjaardag en zie ook best tegen de dag zelf op, maar ik vind het ook zo gaaf om straks een zoon van een jaar te hebben O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 03-01-2013 22:06:20 ]
pi_121130021
Clubsoda O+

Soempie wat een schatje en die laatste foto is geniaal!
pi_121132783
Soempie: Maat 22 al? :o Heb hier ook maat 22 schoenen staan (toevallig gekregen vandaag) maar dat gaat nog wel even duren voordat ze passen. En wat heeft ie al veel haar!

Coco: beterschap met je dame! :*

Gefeliciteerd met de tiende vermaandag PE *O*

Clubsoda: Wat een lekkertje zeg ;) Vooral die laatste foto O+

En Midas kan staan! *O*

Cara is vandaag alweer 8 maanden 8)7

Samen met mijn opa van 89 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')