Als Davids kan terugkeren kan Sjon dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef Class het volgende:
Geen Heitinga aub, zelfde verhaal als Mathijsen
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Moisander is slecht man , gvd.
Dus in de zomer verpatst Overmars Moisander aan Chelsea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heitinga en Moisander, dan heb je een koppel van 29 en 27 jaar oud. Heb liever een ervaren man en een talent, en ik denk dat Ajax dat ook liever heeft. En aangezien ze voor de ervaring Moisander gehaald hebben...
Ok.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
Ik zag vandaag Davy Klaassen, was voor een shoot bij een bedrijf waar hij toevallig was. Misschien dat zijn vader er werkt ofzo.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
Ik zag vandaag Davy Klaassen, was voor een shoot bij een bedrijf waar hij toevallig was. Misschien dat zijn vader er werkt ofzo.
wie is ze?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:47 schreef Wotte het volgende:
Ze gaan maher en die nummer 10 van heerenveen halen, heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen
Kopen kopen kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/sport/29(...)gstelling-maher.html
Maher hebben we niet nodig (wat ik eerst wou dat hij kwam), al helemaal niet voor een prijs als 8/9 miljoen. Dat past niet in het Ajax beleid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef Wotte het volgende:
Helaas was het een droomwas wel een mooi middenveld geweest Eriksen-Maher- Djuricic.
Maar hebben ze de parkeergarage verkocht bij psv of is het weer een voorschot op inkomsten ?
Hij lijkt me de best beschikbare vervanger van Eriksen, maar voor die prijs heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher hebben we niet nodig (wat ik eerst wou dat hij kwam), al helemaal niet voor een prijs als 8/9 miljoen. Dat past niet in het Ajax beleid.
Mja, al heb je ook nog Andersen, Serero, Schönequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt me de best beschikbare vervanger van Eriksen, maar voor die prijs heb je wel gelijk
Andersen is toch een ander soort voetballer, die andere 2 zijn een stuk minder dan Maherquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, al heb je ook nog Andersen, Serero, Schöne
Ik vind Maher die 8 miljoen wel waard, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersen is toch een ander soort voetballer, die andere 2 zijn een stuk minder dan Maher
quote:Cruijff wordt blij van visie De Boer en haalt uit naar PSV
Johan Cruijff vindt dat de ontwikkeling van (jonge) spelers centraal hoort te staan bij clubs. In gesprek met De Telegraaf prijst hij dan ook Frank de Boer. De Ajax-coach gaf voor het laatste Champions League-duel met Real Madrid aan dat hij eenzelfde mening heeft.
"Frank zei gewoon: 'Óf we uitgeschakeld worden of niet, ik hoop wel dat we Europa League blijven spelen'", zegt Cruijff in De Telegraaf. "Dat vond ik mooi aan Frank. Die denkt aan de ontwikkeling van zijn eigen spelers. Dat is de enige normale denkwijze. Hij had ook kunnen zeggen; laat de Europa League maar schieten, want ik ga met mijn team vol voor de landstitel."
Met deze woorden lijkt Cruijff ook uit te halen naar PSV. De Eindhovense club gaf de voorkeur aan de Eredivisie en werd al in de groepsfase van de Europa League roemloos uitgeschakeld.
Dat is weer een typisch geval van hoe de pers zaken verdraait, hij geeft De Boer een compliment en dat wordt dan uitgelegd dat hij naar PSV uithaalt.quote:
Doe ze anders nog wat fragieler.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef Wotte het volgende:
Helaas was het een droomwas wel een mooi middenveld geweest Eriksen-Maher- Djuricic.
Maar hebben ze de parkeergarage verkocht bij psv of is het weer een voorschot op inkomsten ?
Kom op man zo'n middenveld zit zoveel voetbal in. Heb je liever een houthakker als poulsen ?quote:
Feyenoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef BMI het volgende:
[..]
Al jullie "grotere" talenten zijn toch ook allemaal gekocht? Ik zie geen verschil.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef BMI het volgende:
[..]
Al jullie "grotere" talenten zijn toch ook allemaal gekocht? Ik zie geen verschil.
Och krijgen we die discussie weer, beter dan je 'sterspelers' huren nouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef BMI het volgende:
[..]
Ik concludeer alleen dat Ajax niets anders doet dan PSV. Dus ik vind het raar dat Ajacieden afgeven op het beleid van PSV die eigenlijk hetzelfde is aan dat van Ajax.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Och krijgen we die discussie weer, beter dan je 'sterspelers' huren nou
Ja, nog even en je noemt een jongen die je bij de Kennemers weghaalt ook geen eigen jeugd meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef BMI het volgende:
[..]
Ik concludeer alleen dat Ajax niets anders doet dan PSV. Dus ik vind het raar dat Ajacieden afgeven op het beleid van PSV die eigenlijk hetzelfde is aan dat van Ajax.
Er zit een verschil tussen een (groot) talent van 16 jaar kopen of de hoofdprijs betalen voor een speler. Plus dat Ajax niet alleen met gekochte jeugdspelers speelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef BMI het volgende:
[..]
Ik concludeer alleen dat Ajax niets anders doet dan PSV. Dus ik vind het raar dat Ajacieden afgeven op het beleid van PSV die eigenlijk hetzelfde is aan dat van Ajax.
1,3 miljoen betalen voor een speler van 16 vind ik wel een hoofdprijs. Wanneer gebeurd dat nou? Ja als je er zeker van bent dat hij het waar gaat maken. Dat zal met Fischer wel het geval zijn. Maar dat zal met Maher ook wel het geval zijn. En die is al iets ouder en heeft natuurlijk al veel meer laten zien. En wezen is het dus hetzelfde beleid dat PSV voert.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een (groot) talent van 16 jaar kopen of de hoofdprijs betalen voor een speler. Plus dat Ajax niet alleen met gekochte jeugdspelers speelt.
Dat is natuurlijk wel waar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar verschil ik dat Ajax dat geld ook daadwerkelijk heeft en niet uit de pot van de gemeente moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |