Als die daar goed genoeg voor is is dat helemaal ideaal. Heitinga hoeft van mij niet zo.quote:
Mja...Toch vind ik Veltman een veel beperktere voetballer dan Alderweireld. In potentie een uitstekende verdediger maar opbouwend komt hij denk ik nog te kort.quote:
Leiders zijn overrated.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Je moet niet alleen jeugd hebben. Koekebakker Moisander moet de rest dan leiden
Veltman laat dit seizoen juist zien opbouwend veel beter te zijn dan Alderweireld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja...Toch vind ik Veltman een veel beperktere voetballer dan Alderweireld. In potentie een uitstekende verdediger maar opbouwend komt hij denk ik nog te kort.
Ja, daarvoor is Moisander gehaald. De Boer ziet dat wel zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Je moet niet alleen jeugd hebben. Koekebakker Moisander moet de rest dan leiden
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is Moisander gehaald. De Boer ziet dat wel zitten.
De Boer vindt van niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Moisander is slecht man , gvd.
Vind ik niet, hij moet alleen nog wat groter worden, tis zo'n iel ventje..quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja...Toch vind ik Veltman een veel beperktere voetballer dan Alderweireld. In potentie een uitstekende verdediger maar opbouwend komt hij denk ik nog te kort.
Ik vind Moisander meevallen. Hij stond er direct in zijn eerste wedstrijd en speelt meer dan degelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Moisander is slecht man , gvd.
Hij's toch al 21 ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij moet alleen nog wat groter worden, tis zo'n iel ventje..
Lost het voetballend op indien het kan, en anders rost hij de bal weg richting zijlijn/publiek..
Neemt weinig risico, maar dat is niet erg, dat komt nog wel als ie wat ouder is..
Maar kwa fysiek moet hij gewoon stappen maken.. Talent zat iig..
En toch komt hij tegen een Zeefuik van 150 kilo niet tot nauwelijks in de problemen. In al zijn invalbeurten ook prima verdedigend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij's toch al 21 ofzo?
Ik kan weinig over hem zeggen behalve dat hij niet het fysiek van een CV heeft.
Ik snap ook de kritiek op Dijks niet zo. Die heeft het prima gedaan in de paar wedstrijden die hij heeft gespeeld. Niks mis mee.
Maar blind is soms ook te langzaam terug op zijn positie, dat daar geen doelpunten uitvallen is gelukquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En toch komt hij tegen een Zeefuik van 150 kilo niet tot nauwelijks in de problemen. In al zijn invalbeurten ook prima verdedigend.
Veltman is al aardig op leeftijd, dat hij er zo laat pas bij is komt ook door zijn knieblessure waardoor hij er volgens mij een seizoen uitlag.
Dijks is een matige voetballer, Blind speelt de halve wedstrijd als linksbuiten en dat zie ik Dijks niet zo goed invullen.
Veltman is juist een veel betere opbouwer dan Alderweireld. Of je moet de tikkies breed of de lange ballen van Alderweireld ook als opbouwen zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een team gedisciplineerd laten spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar blind is soms ook te langzaam terug op zijn positie, dat daar geen doelpunten uitvallen is geluk
Met Toby én Moisander wordt dat lastig, die heb ik ook vaak genoeg uit positie gezien bij voorzetten enz.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een team gedisciplineerd laten spelen.
Er vallen nog steeds vrij veel doelpunten door blind, dat hij dan de rest van de wedstrijd het goed doet levert hem nu een betere reputatie op, maar als je doelpunt per doelpunt bekijkt veroorzaakt hij er toch best veel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar blind is soms ook te langzaam terug op zijn positie, dat daar geen doelpunten uitvallen is geluk
Ik heb het niet over Toby of Moisander. Maar goed, het is tevergeefse moeite om dat aan jou uit te leggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met Toby én Moisander wordt dat lastig, die heb ik ook vaak genoeg uit positie gezien bij voorzetten enz.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Toby of Moisander. Maar goed, het is tevergeefse moeite om dat aan jou uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |