Wanneer was hij voor het laatst in normale vorm, EK 2008?
EK2008 was heel goed in vorm denk ik. Tijdens zijn verhuurperiode aan Zenit deed hij het best aardig, maar ook het eerste 1,5 jaar bij Arsenal was aardig als ik het me goed herinner.
Nutteloze discussie aangezien hij toch never nooit komt.
Heeft Bakkali eindelijk zijn zin en kan hij eens meetrainen met het eerste..
En Koch en Hendrix gaan ook mee naar Azië. Bakkali weet ik niet.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Arshavin is wel een aardig spelertje voor PSV. Maar natuurlijk nooit zo goed als de Stroot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Elke andere naam dan v. Bommel is zonde van het shirt. Je zou maar rondlopen met Wijnaldum op je shirt
Zonder gekheid, wat is er mis met een Strootman of een Mertens. Toch ook belangrijke spelers in dit elftal. Geen clubmannen als v Bommel ofc, maar wel belangrijk in het elftal dat dit shirt draagt
Wat maakt Bouma minder clubman? Heeft meer wedstrijden voor PSV gespeeld, komt uit de eigen jeugd. Meer clubman ga je niet krijgen hoor.
Meneer vertrok destijds op het laatste moment bij PSV naar Aston Villa. Niet op een al te nette manier. En na veel blessures en geen interesse van clubs wilde PSV hem wel weer. Vorig jaar was hij nog hevig ontdaan van het feit dat hij vnml op de bank zat. Hij vond zichzelf nl te goed voor de bank. Hij kraakte Willems af voordat het EK nog begonnen was, omdat hij vond dat hij die plek meer verdiende. Nee, niet mijn clubman.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
We mogen van geluk spreken dat Van Bommel nog best fit is op deze leeftijd. Hij heeft zijn comeback zo lang uitgesteld dat voor het zelfde geld hij nu niet meer mee had gekund
Meneer vertrok destijds op het laatste moment bij PSV naar Aston Villa. Niet op een al te nette manier. En na veel blessures en geen interesse van clubs wilde PSV hem wel weer. Vorig jaar was hij nog hevig ontdaan van het feit dat hij vnml op de bank zat. Hij vond zichzelf nl te goed voor de bank. Hij kraakte Willems af voordat het EK nog begonnen was, omdat hij vond dat hij die plek meer verdiende. Nee, niet mijn clubman.
ah dat wist ik niet. Maar Van Bommel wilde toch ook zijn contract bijvoorbeeld niet verlengen zodat hij transfervrij weg kon? Een echt clubman die verlengt dan toch zodat zijn club geld aan hem verdient? Ook beloofde hij om na zijn Barca contract terug te keren.
Clubliefde bestaat nauwelijks in een wereld waar geld regeert.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Maar de stap extra zette hij ook niet. Hij werd er zelfs niet beter op. Al zagen sommige hier in hem de nieuwe Alex.
Vonlanthen ook zo'n speler waarvan sommige hier dachten dat hij de nieuwe Romario zou worden.
ah dat wist ik niet. Maar Van Bommel wilde toch ook zijn contract bijvoorbeeld niet verlengen zodat hij transfervrij weg kon? Een echt clubman die verlengt dan toch zodat zijn club geld aan hem verdient? Ook beloofde hij om na zijn Barca contract terug te keren.
Clubliefde bestaat nauwelijks in een wereld waar geld regeert.
Klopt, maar het ligt iets anders. Hij had op tijd aangegeven dat hij hogerop wilde, vergelijkbaar met Afellay zeg maar. Het was bekend bij PSV. Verleng je dan je contract, dan ben je een stuk minder gewild bij clubs. Dat 'risico' is destijds dus niet genomen.
Hij had belooft om terug te keren naar PSV, niet zozeer na Barca volgens mij.
Toch wel echt een clubman Hij had makkelijk in Milan kunnen blijven (oa $$) . En er waren nog genoeg andere opties($$), maar hij wilde PSV helpen. Zulke helden moet je koesteren Inderdaad vooral in deze tijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 04-01-2013 00:19:11 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef xSanjay het volgende: Ik heb gewoon Cocu achterop staan, blijft in mijn ogen de Held van PSV de laatste jaren. En het blijft toch een jubileum shirt .
Ik denk dat ik Van der Kuijlen achterop laat zetten