Waarom?quote:
Bolletje wol.quote:
Nootmans kan wel wat hebben, is wel wat gewend van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil hem niet kwetsen, dus dat zeg ik niet.
Ohquote:
Van jou wel, maar niet van mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nootmans kan wel wat hebben, is wel wat gewend van mij
Klopt, menigmaal speechless van het zitten op mijn gezichtquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nootmans kan wel wat hebben, is wel wat gewend van mij
quote:
Nee zoeen huismusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja? zo erg... dacht dat hij juist 1 van de weinige uizonderingen was
Je wordt soft jongen :$quote:
Hahaquote:
Wordt het vervolgens ook enigszins nattig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat jullie een zacht windje laten en dat je billen helemaal warm worden daarvan?
Wtfquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat jullie een zacht windje laten en dat je billen helemaal warm worden daarvan?
Is ook niets mis mee, nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zoeen huismus![]()
Niets mis mee overigens want dat ben ik ook.
Soms.. nu even niet want ik heb ineens allemaal sociale events, waardoor ik mijn bedje op de bank mis
Nee, enkel een warme gloed die enkele seconden blijft hangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt het vervolgens ook enigszins nattig?
lekker kattig weerquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietEn ik ben geen wise of chai.
Gaat er wel in nuquote:
Er hangt bij mij altijd al een warme gloed, dus zal het niet weten :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, enkel een warme gloed die enkele seconden blijft hangen.
Ik sta niet op de foto, ik zit in een boom boven wise ready to pouncequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha![]()
Oh en Ezio vs wise (voor 4e)
[ afbeelding ]
Heeft te maken met de stand van de kringspier... komt veelal voor bij hommos en gespuis dat anaalgefixeerd is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist mogen ervaren.
tss, mijn ugly looks blazen hem zo omverquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha![]()
Oh en Ezio vs wise (voor 4e)
[ afbeelding ]
komt door jouquote:
Kut :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft te maken met de stand van de kringspier... komt veelal voor bij hommos en gespuis dat anaalgefixeerd is.
zag een keer een gifje van wise waar hij een muur neukt, hij heeft grotere pimmel dan jou :Squote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik sta niet op de foto, ik zit in een boom boven wise ready to pounce
Ben ik te lief voor je geworden? :$quote:
Eh?quote:
Watquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zag een keer een gifje van wise waar hij een muur neukt, hij heeft grotere pimmel dan jou :S
Over een week jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, nee.
Gouden tijden herleven vanzelf weer
wb vassquote:
bolletje wol - katquote:
Miauwquote:
Ja, sick gifjequote:
Ja, je doet je alsof ej van de vrouwenliefde bent maar dit is het bewijsquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
dan jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zag een keer een gifje van wise waar hij een muur neukt, hij heeft grotere pimmel dan jou :S
Zit je me te stalken ofzo, ik heb nog nooit mijn pimmel gefotografeerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
beetje welquote:
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
tss, mijn ugly looks blazen hem zo omver
Zit me niet zo te verraden manquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sick gifje
[..]
Ja, je doet je alsof ej van de vrouwenliefde bent maar dit is het bewijs
IK DOE TOCH LEKKER WAT IK ZELF WILquote:
Gewoon onmogelijk om groter te hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zit je me te stalken ofzo, ik heb nog nooit mijn pimmel gefotografeerd
Geef mij priveles, nu.quote:
Kom maar even hier met je nekje danquote:
Welquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit me niet zo te verraden man
[..]
IK DOE TOCH LEKKER WAT IK ZELF WIL
Dat durf ik niet hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|